فیلم آخرالزمانی طوفان مکه که باعث رعب و وحشت مردم شده را ببینید

0

فیلم آخرالزمانی طوفان مکه که باعث رعب و وحشت مردم شده را ببینید

طوفان شهر مکه در عربستان باعث تخریب چند خودرو و کنده شدن بیلبوردها و درختان شد. در این حادثه که سه شنبه گذشته رخ داد چند شهروند و زائر مکه مکرمه مصدوم شدند. سرعت توفان مکه به قدری شدید بود که زائران را با خود می برد و صندلی ها را از جا می کند. از وضعیت شهروند مکه در حال حاضر اطلاعی در دست نیست .

فیلم طوفان مکه

فیلم طوفان مکه

به گزارش منابع خبری از مکه، طی ساعات اخیر تصاویری از طوفان شدید، صاعقه و باران‌های سیل‌آسا در مکه مکرمه در وسط تابستان باعص رعب و وحشت مردم شده است. طوفان در این شهر به حدی شدید بوده که بیلبوردهای تبلیغاتی را از جا کنده و برخی شهروندان دچار مصدومیت شدند.

 

منابع محلی در مکه ویدئویی از شهر مکه منتشر کرده که نشان می دهد در طوفان سه شنبه گذشته چند خودرو آسیب دیدند و برخی شهروند به علت سرعت طوفان دچار مثدومیت شدند.

این توفان بارانی شدید شب گذشته شهر مکه عربستان را در نوردید و امروز تصاویری از طوفان شدید، صاعقه و باران‌های سیل‌آسا در مکه مکرمه منتشر شده که نشان می‌دهد سرعت توفان به حدی است که زائران را با خود برده است.

مصدمان و خسارت ها

ايسنا : روز گذشته شهرهای «مکه» و «جده» و همچنین چندین منطقه دیگر در عربستان شاهد توفان شدید و رعد و برق بودند.

عربستان سعودی روز گذشته (سه‌شنبه) شاهد توفان شدید و رعد و برق ناگهانی بود که منجر به خسارات گسترده در سراسر این کشور شد.

ویدئوهای منتشرشده از توفان و رعد و برق ناگهانی در این مناطق، وزش بادهای شدیدی را نشان می‌دهد که موانع پلاستیکی سنگین را جا به جا می‌کند.

همچنین توفان، انجام مناسک عمره در «مسجدالحرام» را دشوار کرد.
در عین حال توفان و بارندگی شدید منجر به سقوط تیرهای برق در برخی مناطق شده است.

مرکز ملی هواشناسی عربستان صبح روز گذشته نسبت به وضعیت جوی غالب این کشور طی ۲۴ ساعت آینده هشدار داده بود.

نظرات