کولر گازی وایت وستینگ هاوس

0

تابستان امسال را با خرید کولر گازی وایت وستینگ هاوس با قیمت مناسب از خانه سفید شروع کنید.

تابستان دما در حال افزایش است اگر دنبال خرید کولر گازی جدید هستید و یا می خوای کولر گازی قدیمی خود را عوض کنید بهتر است مقاله ما را مطالعه کنید ما مشخصات یه کولر گازی خوب را برای شما توضیح می دهیم تا تصمیم گیری آگاهانه درمورد خرید خود داشته باشید.

 کولر گازی وایت وستینگ هاوس

مصرف انرژی :

درک میزان مصرف برق کولر گازی ضروری است .

کولر گازی اینورتر مصرف برق پایین تری نسبت به کولر گازی معمولی دارد.

کولر گازی معمولی ماکزیمم وات ورودی را دریافت می کند ولی کولر گازی اینورتر با سرعت متغیر ابتدا کمترین وات و سپس بتدریج آن را افزایش می دهد پس حواستون به فیش برق دریافتی تان باشد.

کولر گازی اینورتر و بدون اینورتر :

کولر گازی وایت وستینگ هاوس اینورتر می تواند سرعت موتور را نسبت به تنظیم دمای محیط تغییر دهد و دامنه سرعت بیشتری دارد و در نتیجه کارایی آن بهتر خواهد بود و استفاده از بورد دی سی اینورتر موجب انعطاف پذیری بهتر در مصرف برق می شود.

در کولر گازی وایت وستینگ هاوس بدون اینورتر موتور بصورت روشن و خاموش کار می کند تا دمای مورد نظر محیط حفظ شود و این نوع سیستم انرژی بیشتری نیاز دارد و می تواند موجب زود فرسوده شدن کولر گازی شما شود.

خرید کولر گازی وایت وستینگ هاوس اینورتر هزینه اولیه بیشتری دارد ولی در دراز مدت در قبض برق صرفه جویی خواهد شد ولی کولر گازی بدون اینورتر وایت وستینگ هاوس برای خرید مناسب تر و ارزان تر هستند .

کولر گازی وایت وستینگ هاوس

تک فاز و سه فاز :

کولر گازی های مسکونی اکثرا” تک فاز هستند

صرف نظر از هر عاملی، همه کولرها بر اساس فرکانس ارائه شده توسط شبکه کار می کنند.

کولر گازی های سه فاز معمولا” در ادارات و فروشگاه های زنجیره ای و کارگاه ها و باشگاه ها نصب می کنند و نیاز به برق ۴۱۵ ولت می باشد اکثر کولر گازی های ایستاده و داکت اسپلیت ها سه فاز هستند.

نسبت بهره وری انرژی :

میزان خنک کننده ارائه شده توسط کولر گازی به ازای هر واحد انرژی مصرفی نشان دهنده عملکرد آن است.

شاخص انرژی را با EER می سنجند

هر چقدر میزان این شاخص بالاتر باشد نشان دهنده کولر گازی کارامدتر می باشد .

نسبت بهره وری انرژی نیز به عنوان نسبت بهره وری انرژی فصلی (SEER) بیان می شود

این شاخص میاینگین مصرف انرژی برق سالانه را نشان می دهد.

سرعت جربان هوا :

هر چقدر جریان هوا در محیط بیشتر باشد بدان معنی است که هوای سردتری در محیط پخش می شود . کولر گازی وایت وستینگ هاوس دارای سرعت فن بالایی می باشد .

هر چقدر سرعت فن کاهش یابد جریان هوا کاهش می یابد و دیرتر محیط خنک می شود و سطح صدا هم کاهش می یابد.

کولر گازی وایت وستینگ هاوس

گاز مبرد :

رایج ترین گاز های استفاده شده در کولر گازی ۴۱۰ و ۳۲ و ۲۲ می باشد این گازها در پتانسیل تخریب لایه اوزن با هم متفاوت هستند .

گازهای سبزتر معمولا” گران تر می باشند و همچنین با توجه به نوع و ظرفیت کولر گازی می توان با مقدار مشخصی که نیاز می باشد آن را پر کنیم.

مشخصات لوله کشی :

ارتفاع بین کندانسور و اواپراتور نباید بیش تر از حد استاندارد تعریف شده باشد در غیر اینصورت سرمای مورد نیاز شما تامین نخواهد شد.

طول لوله مسی رابط بین کندانسور و اواپراتور دارای محدودیت می باشد.

مکان های نصب  خود را طوری قرار دهید که این موارد رعایت شود طولانی بودن بیش از حد لوله و اختلاف ارتفاع زیاد منجر به تلفات سرمایش می شود و کولر گازی سخت تر کار می کند.

نظرات