علت فوت و درگذشت پدر سولماز غنی چه بود، رضا غنی پدر سولماز غنی کیست + عکسها

0

علت فوت ناگهانی پدر سولماز غنی چه بود، رضا غنی پدر سولماز غنی کیست + عکسها

سولماز غنی در سوگ پدر نشست، رضا غنی پدر سولماز غنی بازیگر درگذشت، عکس و بیوگرافی رضا غنی پدر سولماز غنی بازیگر مشهور ایرانی و علت فوت و درگذشتش و معرفی کامل پدر و مادر این بازیگر را در مجله حرف تازه میخوانید

علت فوت و درگذشت پدر سولماز غنی چه بود، رضا غنی پدر سولماز غنی کیست + عکسها

سولماز غنی بازیگر سینما و تلویزیون سوگوار پدرش شد. مادرش سال ها پیش فوت کرده و حالا در مرداد ۱۴۰۲ پدرش رضا غنی را نیز از دست داد. این بازیگر کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از از درگذشت پدرش خبر داد و نوشت: باباجون تو به من مهر،محبت و عشق ورزیدن یاد دادی، دوستت دارم تا وقتی نفش می کشم  آقا رضا

پدر و مادر خانم غنی هر در سینما و بازیگری فعایتی نداشتند و به شغل دیگری مشغول بودند. او دو برادر
مراسم تشییع و خاکسپاری پدر بازیگر سریال حکایت های کمال روز سه شنبه ۳۱ مرداد در بهشت زهرا برگزار شد.

علت فوت و درگذشت پدر سولماز غنی چه بود، رضا غنی پدر سولماز غنی کیست + عکسها

پدر و مادر سولماز غنی

نام پدرش رضا بوده و پدر و مادر سولماز غنی هر در سینما و بازیگری فعالیتی نداشتند و به شغل دیگری مشغول بودند. او دو برادر کوچکتر به نامهای ساسان و کیان دارد.

همچنین ببینید: علت درگذشت مادر آیسان اسلامی چه بود، مادر آیسان اسلامی کیست +عکس

پدر سولماز غنی کیست

بیوگرافی

سولماز‌ غنی ، بازیگر زن ایرانی، متولد سال ۱۳۵۶ در تهران است. وی در سال ۸۰ با فیلم اتانازی به کارگردانی رحمان رضایی وارد دنیای بازیگری شد. سولماز غنی و همسرش علی رحیمی از زوج‌های جوانی هستند که ارتباط‌شان را از همان ابتدای آشنایی بر پایه محبت و حس خوب‌شان نسبت به یکدیگر بنا کرده‌اند.

او بازیگر مشهور کشورمان بعد از مدت ها دروی به تازگی در سریال حکایت های کمال در کنار بازیگران این سریال هنرنمایی می کند. وی همچنین نمایش وقایعه اتفاقیه را نیز بر روی صحنه دارد

عکس سولماز غنی و پدرش

عکس رضا غنی پدر سولماز غنی

سولماز غنی در سال ۱۳۹۱ با علی رحیمی که او از عوامل سینما و تئاتر است ازدواج کرده است. همسر وی علی رحیمی در مهر ماه ۱۳۵۷ در تهران متولد شده است. وی در عرصه ی موسیقی فعالیت می کند و جزو نوازندگان کشورمان است.

او اولین بار در سال ۸۰ در فیلم« آتانازی » در کنار حسام نواب صفوی به ایفای نقش پرداخت . کارگردان این کار ، رحمان رضائی بود . او یکسال بعد وارد تلویزیون شد . سولماز غنی در سریال « با من بمان » در سال ۸۱ و به کارگردانی حمید لبخنده در قاب تلویزیون دیده شد .

پس از آن در دو سریال « هزاران چشم » و « تب سرد » هم به ایفای نقش پرداخت .

در سال ۸۶ در سریال « سرنوشت » ساخته ی محمدرضا زهتابی بازی کرد که این سریال سولماز غنی را به شهرت رساند. او درباره ازدواج گفت: ازدواج مان هم عاشقانه بود و هم عاقلانه. شاید بخش عاشقانه قضیه حتی پررنگ تر بود چون من هیچ وقت خیلی اهل این نیستم که چنین ارتباطاتی را صرفا از نظر منطقی و عقلانی بسنجم. در چنین ارتباطاتی بهتر است آدم به حس و دلش اعتماد کند و من هم چنین کاری کردم. شیوه ورود آدم ها و سِمت شان در زندگی شما فرق دارد و به همان نسبت احساسات شما هم متفاوت است؛ مثلا کسانی در زندگی شما هستند که دوستان تان محسوب می شوند یا از آشنایان هستند ولی وقتی شخصی وارد زندگی تان می شود که قصد ازدواج با او را دارید همه چیز خیلی حسی می شود.

نظرات