اسراری درباره دکوراسیون آرایشگاه زنانه با کمترین هزینه!

0

برای راه اندازی آرایشگاه زنانه و رقابت با برندهای شناخته شده در این حرفه، باید به دکوراسیون آن بها بدهید. بیشتر مشتریان در نگاه اول، به جای توجه به مهارت شما، به نحوه دیزاین محیط کارتان دقت می کنند. بنابراین برای دکوراسیون آرایشگاه، از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مانند استفاده از شومینه گازی گرفته تا دکور اطراف با آینه ها و پوسترهای زیبا، با فکر و برنامه پیش بروید.

 دکوراسیون آرایشگاه زنانه

البته، بها دادن به دیزاین سالن زیبایی، به معنی خرج پول های کلان نیست! شما می توانید با صرف کمترین میزان هزینه، دیزاین زیبا و خاص در محیط به وجود آورید. اولین قدم، استفاده از وسایل جدید و شیک مانند نصب شومینه برقی مدرن روی دیوار یا کفپوش و کاغذ دیواری هایی با طرح های خلاقانه اما ارزان قیمت است.

۸ ایده جذاب برای دیزاین سالن آرایش زنانه با هزینه مناسب

دکوراسیون آرایشگاه زنانه

چند ایده جذاب و کاربردی برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه با کمترین هزینه وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها نیازی به پرداخت بودجه گزاف برای تزیینات فضا نیست. در ادامه این ایده ها را بیان می کنیم و درباره آنها توضیح می دهیم:

دقت به ترکیب رنگ دیوار، سقف و وسایل آرایشگاه

دکوراسیون آرایشگاه زنانه

اگر دکوراسیون آرایشگاه را با رنگ های مناسب طراحی کنید، نیازی به پرداخت هزینه های گزاف بابت خرید دکوری های گران قیمت ندارید. رنگ ها بیشترین سهم را در تزیین دکوراسیون آرایشگاه دارند. گاهی استفاده از چند رنگ مختلف و مکمل می تواند جای بسیاری از دکوری ها مانند تابلوها، پوسترها و … را بگیرد. پس رنگ های مناسب را به صورت هوشمندانه در محیط آرایشگاه به کار ببرید تا نمایی جذاب و منحصر به فرد در آنجا به وجود آورید.

برای رنگ های قالب مثل دیوارها، سقف ها، کف و … آرایشگاه می توانید از رنگ های خنثی مثل خاکستری استفاده کنید تا نمایی مینیمال و ساده به محیط ببخشید. برای تزئینات دیوارها و بخش های مختلف آرایشگاه نیز رنگ هایی مثل صورتی، نارنجی، بژ، خاکستری و … پیشنهاد می شوند.

به جنس رنگ ها نیز در حین رنگ کاری آرایشگاه توجه کنید. مثلا رنگ های روغنی نسبت به رنگ های پلاستیکی هزینه بیشتری برایتان می تراشند؛ بنابراین اگر باز هم می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، رنگ های پلاستیکی را برای رنگ آمیزی محیط به کار ببرید.

نصب پوسترهای دیواری زیبا در سالن آرایش زنانه

یک پوستر دیواری جذاب و زیبا می تواند جای بسیاری از تابلوها، دیوارکوب های مختلف و لوگوهای گران قیمت را بگیرد. برای انتخاب طرح پوستر مناسب شما باید به بازار بروید و پوسترهای زیبایی را برای دکور آرایشگاه تان تهیه کنید. همچنین می توانید طرح مورد نظرتان را در اینترنت بیابید و با چاپ آن از هزینه های اضافه برای خرید تابلو و … بی نیاز شوید.

گاهی پوسترهای دیواری می توانند نمونه کارهای شما باشند؛ در واقع کافیست تا برخی از بهترین نمونه کارهایتان مثل شنیون، کراتین و… را چاپ کنید و به دیوار بچسبانید تا علاوه بر زیبایی محیط، روی نظر مشتری ها نسبت به نحوه کارتان تاثیر مثبت بگذارید.

نصب آینه های فانتزی

دکوراسیون آرایشگاه زنانه

ایده جذاب دیگر برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه با کمترین هزینه استفاده از آینه های فانتزی است. آینه ها مهمترین ابزار در آرایشگاه ها هستند و باید در تعداد بالا روی دیوارها نصب شوند. بنابراین شما می توانید بخش زیادی از دیوارهای آرایشگاه تان را به آینه های فانتزی و بزرگ اما زیبا اختصاص دهید.

نصب پرده های شیک در آرایشگاه زنانه

پرده های فانتزی ظاهری جذاب دارند و به دلیل قیمت اندکشان در بسیاری از مواقع جای پرده های گرانقیمت را می گیرند. این پرده ها اغلب به صورت ۳ بعدی، کرکره چوبی یا فلزی و پرده های مخصوص شب و روز هستند که می توانید آنها را در بخش ورودی آرایشگاه یا روی پنجره ها نصب کنید و محیط آرایشگاه را زیباتر نشان دهید.

شما می توانید بین طرح پرده های فانتزی با تابلوها، کاغذ دیواری ها، رنگ قالب اتاق و سایر لوازم تزییناتی محیط هماهنگی نیز به وجود بیاورید.

قرار دادن گل و گیاه های بزرگ و خاص در سالن زیبایی

دکوراسیون آرایشگاه زنانه

اگر برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه با کمترین هزینه به دنبال ایده ای جذاب و مقرون به صرفه هستید، ما گل و گیاه را پیشنهاد می دهیم. پوشش گیاهی در تمام موقعیت ها می تواند باعث شیک و جذابتر شدن محیط شود، این در مورد آرایشگاه نیز صدق می کند.

شما می توانید با پوشش گیاهی حس طراوت و شادابی را برای محیط آرایشگاه تان به ارمغان بیاورید و باعث افزایش انرژی مشتری هایتان شوید.

انواع گل و گیاه از لحاظ روانشناسی روی خلق و خوی شما و مشتری هایتان تاثیر مثبت می گذارند، بنابراین احتمال جلب رضایت مشتری ها را بالا می برند.

انتخاب کفپوش های مناسب

دکوراسیون آرایشگاه زنانه

شما می توانید از متریال مختلفی برای کف آرایشگاه تان استفاده کنید که هزینه زیادی برایتان می تراشند؛ اما در نقطه مقابل امکان استفاده از کفپوش ها و پارکت ها با رنگ ها و طرح های مختلف نیز وجود دارد. این کفپوش ها علاوه بر اینکه هزینه کمی دارند، زیبایی خاصی به محیط آرایشگاه تان می بخشند و آنجا را زیباتر نشان می دهند.

دیزاین دیوارهای آرایشگاه با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها جلوی صرف هزینه بابت رنگ آمیزی بخش های مختلف آرایشگاه، استفاده از تابلوهای گرانقیمت یا دیوارکوب های مختلف را می گیرند. این المان های تزیینی حتی طرح های مختلفی دارند که باعث پُرتر دیده شدن آرایشگاه می شوند. بنابراین اگر وسایل کمی در آرایشگاه تان دارید و می خواهید محیط کمی پُرتر و شلوغتر به نظر برسد، از کاغذ دیواری ها استفاده کنید.

شما می توانید بر اساس دکوراسیونی که مد نظر دارید، طرح کاغذ دیواری ها را انتخاب کنید. کاغذ دیواری های داماسک یا گلدار نمایی متفاوت و خاص به آرایشگاه تان می بخشند.

کاغذی دیواری شاید نسبت به مواردی که معرفی کردیم، کمی گرانتر باشد، اما شما را از خرید هر نوع وسیله تزیینی دیگری معاف می کند.

طراحی کمدها و قفسه ها با استفاده بهینه از فضای آرایشگاه

اگر می خواهید وسایل و عناصر آرایشگاه تان کاربردی باشند، از کمدها و قفسه های کشویی استفاده کنید. شما می توانید در این کمدها و قفسه ها وسایل مختلفتان را قرار دهید؛ بنابراین نه تنها در مرتب کردن فضای آرایشگاه نقش موثری دارند،؛ بلکه باعث پُرتر و زیباتر دیده شدن آنجا نیز می شوند.

کمدها و قفسه ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند؛ بنابراین دست بازی در انتخاب طرح آنها دارید و می توانید متناسب با سلیقه و علاقه تان یکی از طرح های آنها را برای تکمیل دکوراسیون آرایشگاه زنانه تان انتخاب کنید.

کلام آخر؛ دیزاین آرایشگاه زنانه با ایده های کم هزینه!

توجه به دکوراسیون آرایشگاه زنانه، با توجه به نکته سنجی بانوان، برای آرایشگران حرفه ای بسیار اهمیت دارد. در وهله اول، فضای سالن زیبایی چشم مشتریان را می گیرید و در مرحله بعد، خوشرویی و مشتری مداری کارمندان توجه آن ها را جلب می کند. شاید بپرسید چطور می توان با کمترین هزینه، دکور آرایشگاه زنانه را تغییر داد؟

  1. توجه به انتخاب وسایل حتی سیستم های سرمایشی و گرمایشی، ۲٫ دقت در ترکیب رنگی کل فضا، ۳٫ نصب آینه های دیواری و شلف های خلاقانه و کاربردی با توجه به نیاز مشتریان. این ۳ ایده در کنار دیزاین فضای آرایشگاه با گل و گلدان های زیبا، روح و طراوت خاصی به سالن زیبایی شما خواهد بخشید./۲۰۴۴۶۵

نظرات