بیوگرافی و سوابق پوریا حسین خانزاده والیبالیست کیست + زندگی شخصی و عکس جدید

0

بیوگرافی و سوابق پوریا حسین خانزاده والیبالیست کیست + زندگی شخصی و عکس جدید

پوریا حسین خانزاده کیست و اهل کجاست

پوریا حسین خانزاده بازیکن والیبال ۱ تیر ۱۳۸۳ در بابل متولد شد. پوریا حسین خانزاده دارای قد ۱٫۹۸ متر و اهل بابل است و اصالتا شمالی می باشد. وی سابقه بازی در تیم های شهداب یزد، هراز آمل، فولاد سیرجان، تیم ملی ایران نوجوانان ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد و هم اکنون در تیم ملی والیبال ایران مشغول فعالیت است. وی امسال جزو ۳ بازیکن برتر سال شد. از او به عنوان پدیده جدید والیبال ایران نام برده می شود. ادامه بیوگرافی پوریا حسین خانزاده را از مجله حرف تازه می خوانید:

بیوگرافی پوریا حسین خانزاده والیبالیست ایرانی و همسرش + زندگی شخصی و عکس جدید

افتخارات

  • مدال برنز مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۲۱
  • مدال طلا مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲

بیوگرافی پوریا حسین خانزاده بازیکن والیبال

پوریا حسین خانزاده متولد ۱ تیر ۱۳۸۳ در بابل والیبالیست ایرانی است.

پوریا خانزاده دارای قد ۱٫۹۸ متر و اهل بابل است و اصالتا شمالی می باشد. وی سابقه بازی در تیم های شهداب یزد، هراز آمل، فولاد سیرجان، تیم ملی ایران نوجوانان ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد و هم اکنون در تیم ملی والیبال ایران مشغول فعالیت است. پوریا حسین خانزاده در لیگ برتر والیبال فصل ۱۴۰۱ به عنوان پدیده لیگ شناخته شد .

بیوگرافی پوریا حسین خانزاده بازیکن والیبال

خانواده و اهل کجاست

یکی از حامیان و مشوق های پوریا برای ورود به والیبال، خانواده اش بودند و او را از دوران کودکی به سمت این ورزش سوق دادند. خانزاده در حال حاضر برای هراز آمل به میدان می رود

پوریا خانزاده امسال پدیده سال و همینطور سومین مرد والیبال ایران لقب گرفت و در این باره گفت: نمی‌خواهم درخششم در والیبال ایران کوتاه مدت باشد و خیلی زود محو شوم. همه تمرکز من رسیدن به بالاترین سطح در والیبال است.

سوابق

او هم اکنون در پست دریافت کننده قدرتی برای تیم ملی والیبال ایران و هراز آمل بازی می‌کند وی در مسابقات والیبال جوان‌ جهان جز بازیکنان ایرانی بود که تاثیر زیادی در قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران داشت.

باشگاه کنون پوریا حسین خانزاده باشگاه والیبال فولاد سیرجان ایرانیان یا هراز آمل بوده و در تیم های شهداب یزد، هراز آمل، تیم ملی ایران نوجوانان ایران و تیم ملی والیبال ایران بازی کرده است.

سوابق پوریا حسین خانزاده والیبالیست بابلی

مشوق ها

یکی از حامیان و مشوق های پوریا برای ورود به والیبال، خانواده اش بودند و او را از دوران کودکی به سمت این ورزش سوق دادند. خانزاده در حال حاضر برای هراز آمل به میدان می رود.

پوریا خانزاده امسال پدیده سال و همینطور سومین مرد والیبال ایران لقب گرفت و در این باره گفت: نمی‌خواهم درخششم در والیبال ایران کوتاه مدت باشد و خیلی زود محو شوم. همه تمرکز من رسیدن به بالاترین سطح در والیبال است.

پوریا حسین خانزاده بازیکن بابلی والیبال، از نوجوانی وارد این رشته شده و با درخشش در لیگ برتر والیبال ایران، له تیم ملی دعوت شد. حسین خانزاده یکی از ستاره‌های والیبال ایران در سال های آینده خواهد بود و امسال یکی از ۳ بازیکن برتر سال شد.

او در دیدار پیکان مقابل هراز آمل در مرحله مقدماتی لیگ برتر و یک چهارم نهایی نیز درخشان ظاهر شد و موفق شد با کسب ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

زندگینامه پوریا حسین خانزاده در تیم ملی والیبال ایران + زندگی شخصی و عکس جدید

پوریا حسین خانزاده در تیم ملی

پوریا حسین خانزاده، والیبالیست اهل بابل تیم ملی والیبال ایران در سال ۱۳۹۹ توسط مسعود آرمات به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد. او همان سال به همراه تیم ملی نوجوانان ایران مقام سوم مسابقات والیبال نوجوانان جهان ۲۰۲۱ دست پیدا کرد. او نقش مهمی در کسب این مقام داشته و از مهره های کلیدی ایران در آن مسابقات بود.

بیوگرافی و سوابق پوریا حسین خانزاده والیبالیست + زندگی شخصی و عکس جدید

در سال ۲۰۲۲ در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا به همراه تیم ملی ایران توانست مقام قهرمانی آسیا را کسب کند و در سال ۲۰۲۳ توسط بهروز عطایی به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد وی در لیگ برتر والیبال فصل ۱۴۰۱ به عنوان پدیده لیگ شناخته شد .

او درباره ورود به تیم ملی می گوید: دعوت به اردوی تیم ملی اتفاق بسیار بزرگی برای من است. امیدوارم جزو نفرات نهایی تیم ملی باشم؛ چون پوشیدن پیراهن این تیم آرزوی همه بازیکنان است

لژیونری

خیلی به لژیونر شدن فکر می‌کنم؛ اما برای این کار عجله ندارم. دوست دارم روزی در لیگ ایتالیا بازی و در کنار بازیکنان بزرگ دنیا بازی کنم.

دانلود عکس های پوریا حسین خانزاده بازیکن والیبال

الگوی فنی در ایران و در دنیا

در ایران بازیکنانی همچون حمزه زرینی، میلاد عبادی پور و مجتبی میرزاجانپور را همیشه الگو قرار دادم. در دنیا هم بازی انگاپت را خیلی دوست دارم.

بازیکن برتر سال

پوریا حسین خانزاده امسال بهترین بازیکن سال شد. او می گوید:

با انتخاب پیشکسوتان و مربیان بزرگ والیبال ایران یکی از ۳ بازیکن سال والیبال ایران شدم. وقتی این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم. باید از همه کسانی که به من رای دادند تشکر کنم. همین که در کنار بزرگان والیبال قرار گرفتم خیلی خوشحال شدم.

بیوگرافی پوریا حسین خانزاده بازیکن والیبال و همسرش + زندگی شخصی و عکس جدید

مصاحبه خواندنی پوریا حسین خانزاده

خانواده من اهل والیبال هستند. برادرم از کودکی والیبالیست بوده و خود من هم قد بلندی داشتم. به همین خاطر از سمت خانواده ترغیب شدم تا پا به این عرصه بگذارم. از دوران مدرسه و در ۱۲ سالگی در مسابقات استانی و کشوری شرکت کردم. پس از آن هم در تیم نونهالان بابل بازی کردم. اما اولین تیم حرفه‌ای من، جوانان هراز بود.

آغاز موفقیت ها

سال ۱۴۰۱ برای من سال خیلی خوبی بود. در مسابقات باشگاهی و ملی زیادی شرکت کردم و تلاشم بر این بود که در این مسابقات، بتوانم خودم را به خوبی نشان دهم تا پدیده لیگ شوم که این اتفاق هم رخ داد. دلم می‌خواهد لژیونر شوم و در لیگ‌های مطرح اروپایی بازی کنم. فکر می‌کنم فعلا این آرزوی من است.

آرزوی ورزشی

برنامه من این است که بتوانم در سطح ملی خوب عمل کنم و به مسابقات بروم. سال اول به خاطر سن کمم کار سختی پیش رو دارم اما امیدوارم که بتوانم از پس این کار برآیم. قرار است در کنار بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای قرار بگیرم و این مسئله هیجان زده‌ام می‌کند. نهایت تلاشم را خواهم کرد اما می‌دانم که مسیر سختی را در پیش دارم.

تجربه‌ شاگردی بهروز عطایی

این پدیده جوان در مورد تجربه‌اش از شاگردی بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال و لبنیات هراز آمل اضافه کرد: آقای عطایی به سن و سال بازیکنان اهمیتی نمی‌دهد. وقتی ببیند کسی استعداد دارد و با کیفیت بازی می‌کند، به او بها داده و می‌گذارد تا خودش را اثبات کند. تا به حال ستارگان بسیاری را به عرصه والیبال معرفی کرده است. این جمله را همیشه از او به یاد خواهم داشت که نباید به این توجه کنی که بازیکن حریف از تو بزرگتر و با تجربه‌تر است. برو و تلاشت را بکن.

افتخارات پوریا حسین خانزاده

مدال برنز مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۲۱

مدال طلا مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲

منبع: گردآوری در مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات