بیوگرافی محمد فلاح والیبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

0

بیوگرافی محمد فلاح والیبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

محمد فلاح بازیکن والیبال در ۱۲ اسفند ۱۳۷۱ در آستانه اشرفیه متولد شد. او دارای قد ۲٠٢ در پست مدافع میانی و سرعتی‌ زن برای باشگاه والیبال پیکان تهران و تیم ملی والیبال ایران باز می کند. نام کامل او محمد فلاح زرچوب لسکوکلایه است و اصالتا اهل آستانه اشرفیه در شمال ایران می باشد. بیوگرافی محمد فلاح بازیکن والیبال را از مجله حرف تازه میخوانید:

بیوگرافی محمد فلاح والیبالیست و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

بیوگرافی محمد فلاح بازیکن والیبال

محمد فلاح با نام کامل محمد فلاح زرچوب لسکوکلایه متولد ۱۲ اسفند ۱۳۷۱ در آستانه اشرفیه والیبالیست ایرانی عضو تیم ملی والیبال مردان ایران و باشگاه والیبال پیکان تهران است. وی هم اکنون در تیم ملی والیبال ایران و باشگاه پیکان تهران به عنوان سرعتی زن و مدافع میانی مشغول است.

زندگینامه محمد فلاح والیبالیست و همسرش + زندگی شخصی و عکس جدید

سوابق

آقای محمد فلاح به دلیل قد و قامت بلند از نوجوانی به طور حرفه ای وارد رشته والیبال شد و با درخشش در مسابقات کشوری به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد.

محمد فلاح یکی از والیبالیست های گیلانی است که سابقه بازی در تیم های سایپا، پیکان تهران، شهرداری ورامین، سپاهان اصفهان و .. را در کارنامه ورزشی خود دارد. او همچنین عضو تیم ملی جوانان ایران و تیم ملی والیبال ایران بوده است.

عکس و بیوگرافی محمد فلاح والیبالیست

محمد فلاح، والیبالیست اهل گیلان تیم سپاهان اصفهان نیز بوده و در تیم والیبال سپاهان اصفهان عضویت داشته است. او ِش از پیوستن به تیم والیبال سپاهان اصفهان، در تیم والیبال پیکان توپ زده و در میانه فصل به درخواست رحمان محمدی راد به‌عنوان یار کمکی به تیم شهرداری ورامین رفت و به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا دست پیدا کرد.

بیوگرافی محمد فلاح بازیکن تیم ملی والیبال ایران و همسرش + زندگی شخصی با عکس جدید

تیم ملی

محمد فلاح توسط کولاکوویچ به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد و با تغییر مربیان نیز، هنوز او یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی محسوب میشود. نام او در لیست نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ توسط بهروز عطایی دیده میشود.

وی با تیم ملی جوانان ایران در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه، به مقام سوم رسید. فلاح به دعوت پیمان اکبری عضو تیم ملی امید ایران شد و همراه این تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا رفت.

عکس های محمد فلاح والیبالیست ایرانی

فلاح یک بدشانسی در تیم ملی والیبال اورد و دچار مصدومیت شد. او برای مسابقات جهانی همراه تیم ملی به امارات رفت، اما در دور مقدماتی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از ادامه بازی ها بازماند.

اینستاگرام محمد فلاح

اینستاگرام محمد فلاح

پبج اینستاگرام MOhammad Fallah

این والیبالیست اهل گیلان تیم سپاهان اصفهان نیز بوده و در تیم والیبال سپاهان اصفهان عضویت داشته است. او ِش از پیوستن به تیم والیبال سپاهان اصفهان، در تیم والیبال پیکان توپ زده و در میانه فصل به درخواست رحمان محمدی راد به‌عنوان یار کمکی به تیم شهرداری ورامین رفت و به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا دست پیدا کرد.

محمد فلاح در تیم ملی والیبال ایران کیست

حرکت جوانمردانه

حرکت جوانمردانه فلاح در بازی پیکان تهران و شهرداری ورامین از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر والیبال باعث تحسین و تشویق تماشاگران و مربیان شد. او در جریان بازی ضربه ای از سوی بازیکنان شهرداری ورامین به اوت رفت و پس از اینکه داور اول و خط نگهداران رای اوت را اعلام کردند محمد فلاح بازیکن تیم پیکان دست خود را بالا گرفت و در حرکتی جوانمردانه به داور دیدار اعلام کرد که توپ به دستان وی برخورد کرده است تا رای تغییر داده شده و سرویس به تیم شهرداری ورامین بازگردانده شود.

بیوگرافی محمد فلاح والیبالیست و همسرش + زندگی شخصی و عکس جدید

این حرکت فلاح از سوی بازیکنان و کادر فنی دو تیم مورد تشویق قرار گرفت و کمیته انضباطی فدراسیون والیبال نیز اعلام کرد ۳ میلیون تومان پاداش نقدی و درج در پرونده برای وی اعمال خواهد شد

سوابق محمد فلاح بازیکن والیبال

افتخارات

بازیکن تیم پیکان تهران با کسب ۱۲ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن را در مقابا تیم خراسان کسب کرد. افتخارات او کم نیست و بدون شک یکی از والیبالیست های ر افتخار در آینده خواهد بود

منبع: اختصاصی مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات