بیوگرافی محمد مسعودیان فر مدیرکل مجتمع رفاهی صدا و سیما گیلان +‌عکس و سوابق

0

بیوگرافی محمد مسعودیان فر مدیرکل مجتمع رفاهی صدا و سیما گیلان +‌عکس و سوابق

محمد مسعودیان فر معروف به حاج آقا محمد مسعودیان فر مدیر کل مجتمع رفاهی صدا و سیما گیلان بوده و یکی از کارمندان سابق صدا و سیما در بخش صدا و سیمای گیلان می باشد که در سال ۱۳۹۹ از سمت خود برکنار شده و هم اکنون هیچ مسئولیتی در رسانه ملی ندارد.

حاج آقا محمد مسعودیان فر متولد دهه ۱۳۴۰ در گیلان بوده و در سال های اخیر به عنوان مدیرکل مجتمع آموزشی و رفاهی صدا و سیما گیلان در بخش زیباکنار فعالیت داشته است . درباره اینکه مدیرکل مجتمع رفاهی صدا و سیما گیلان کیست و سوابقش اطلاعاتی مهمی در دست نیست اما ایشان در حال حاضر در صدا و سیما و رسانه ملی فعالیتی ندارد.

بیوگرافی محمد مسعودیان فر مدیرکل مجتمع رفاهی صدا و سیما گیلان +‌عکس و سوابق

عکس و بیوگرافی محمد مسعودیان فر

محمد مسعودیان فر متولد دهه ۱۳۴۰ در گیلان بوده و در سال های اخیر به عنوان مدیرکل مجتمع آموزشی و رفاهی صدا و سیما گیلان در بخش زیباکنار فعالیت داشته است . درباره اینکه مدیرکل مجتمع رفاهی صدا و سیما گیلان کیست و سوابقش اطلاعاتی مهمی در دست نیست اما ایشان در حال حاضر در صدا و سیما و رسانه ملی فعالیتی ندارد.

سوابق حاج آقا محمد مسعودیان فر در صداوسیما گیلان کیست

آقای مسعودیان فر یکی از کارمندان سابق صدا و سیما در بخش صدا و سیمای گیلان بوده که به عنوان مدیر کل مجتمع رفاهی زیباکنار در استان گیلان فعالیت داشته است.

درباره مجتمع آموزشی رفاهی صدا و سیمای گیلان زیبا کنار

مجتمع رفاهی صداوسیمای گیلان زیباکنار (مهمانپذیر و پانسیون) در گیلان است که به خانواده های کارمندان صدا و سیما خدمات رفاهی و آموزشی ارائه می دهد.

این مجموعه به دلیل هم‌ جواری با دریا، جنگل های طبیعتی فوق ‌العاده و امکانات رفاهی بسیار مطلوبی دارد که آن را در کشور معروف نموده‌ است

آدرس مجتمع رفاهی صدا و سیمای گیلان زیباکنار

آدرس: گیلان- رشت-انزلی-کیلومتر ۲۲ جاده حسن رود به زیباکنار-مجتمع آموزشی ، فرهنگی و رفاهی زیباکنار (صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)

خدمات و امکانات این مجتمع از نظر کمی و کیفی و نیز همزمانی ساعات استفاده آنها برای خانواده های محترم صدا و سیما را می دهد تا بطور همزمان از اوقات و برنامه های تنظیم یافته مجتمع به بهترین وجه استفاده نمایند.

این مجتمع منحصر بفرد، روزانه ظرفيت پذيرش بیش از ۲۰۰۰ گردشگر را دارد . مناظر زیبا و چشم انداز نشاط آور و شگفت انگیز این مجتمع، یکی از جذابترین ویژگی های آن است

مجتمع رفاهی صدا و سیمای گیلان، با مجموعه ای از هتل ها و ارائه عالی ترین خدمات هتلینگ، اقامتی آسوده و لذت بخش را به شما هدیه می دهد تا به یاد ماندنی ترین ساعات زندگیتان را با ما تجربه کنید

این مجموعه از بزرگ‌ ترین مجتمع های آموزشی و رفاهی شمال کشور است که سمینارها، همایش ها، اردو های تفریحی و … هر ساله در آن برگزار می شود.

این مجتمع اقامتی و تفریحی صدا سیمای گیلان، مجموعه ای بسیار زیبا و البته ساحلی در استان گیلان می باشد. این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع در سال ۸۰ افتتاح شد. اما در سال ۹۳ بازسازی اساسی را تجربه کرد و فضای نویی به خود گرفت. مدیریت این مجموعه در اختیار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

دفتر کار مدیرکل مجتمع رفاهی صدا و سیما گیلان

بخش ستادی شامل اتاق مدیران اجرایی، معاونین و کارپردازان مجموعه می باشد. در این بخش فرستنده ای که از بزرگ‌ ترین فرستنده های برنامه های رادیویی و تلویزیونی در سطح کشور است، قرار گرفته که از مسافت های بسیار دور نیز می توان آن را مشاهده کرد.

بخش اقامتی شامل کلیه هتل ها، سوئیت و سوئیت آپارتمان هاست. علاوه بر این، بخش اقامتی این مجموعه از تعداد زیادی ویلا، سوییت های یک ‌خوابه و چند خوابه و آپارتمان تشکیل شده است.

اکثر این ویلا ها و سوییت‌ های مجموعه صدا و سیمای زیباکنار چشم اندازی رو به دریا داشته و به دور از سر و صدای تردد اتومبیل ها ساخته شده اند تا ساعاتی پر آرامش را به ميهمانان خود هدیه کنند.

این مجتمع از مهمانان خارجی نیز پذیرایی می کند. پس از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین مسئولان بلند پایه کشوری و لشکری نیز در این مجموعه اقامت می کنند. پس مجموعه به استاندارد های جهانی مجموعه های اقامتی و تفریحی بسیار نزدیک است و از این نظر حرفی برای گفتن دارد.

آبشار مصنوعی، حصار درختی، چایخانه های سنتی، استخر های تفریحی، کافی شاپ، رستوران، زمین تنیس، پارکینگ سرپوشیده، محلی برای جت اسکی و قایق سواری، درشکه سواری، کلینیک پزشکان، نانوایی، خشک ‌شویی، اسکله تفریحی برای ماهیگیری و … از جمله امکانات این مجموعه است که باعث می شود مجموعه فرهنگی و تفریحی زیباکنار در ذهن ميهمانانش جاودان بماند.

در مجموعه فرهنگی و تفریحی صدا و سیمای زیباکنار، در فصول بهار و تابستان، با توجه به حجم وسیع گردشگران و دوستداران زیباکنار، جشنواره ها و همایش های محلی برگزار می شود که می تواند لحظاتی دل‌ نشین، مهیج، جذاب و به یاد ماندنی را فراهم آورد.

نظرات