با روش اندولیفت، منافذ باز پوستتان را از بین ببرید!

1

همان طور که می دانید از زمان های گذشته تا به امروز، دغدغه همه خانم ها داشتن پوستی زیبا و شفاف است. خانم ها سعی می کنند که در منزل نیز با استفاده از ماسک های خانگی، به پوست خود بیشتر اهمیت بدهند تا زیبایی پوست شان را بیفزایند و منافذ بازشان را از بین ببرند. اما بیشتر مواقع این روش های خانگی با نتایج خوب و ماندگاری بالا همراه نیستند و بهتر است افراد از تکنیک های دیگری که در کلینیک های زیبایی توسط پزشکان انجام می گیرند، استفاده کنند. یکی از این روش های موثر، اندولیفت است که توسط بهترین دکتر اندولیفت در تهران انجام می گیرد و با نتایج بسیار خوب همراه می باشد. اندولیفت جزو روش های جوانسازی پوست است که می تواند موجب دوچندان شدن زیبایی ظاهری شود. اگر شما نیز می خواهید پزشک متخصص در این حوزه بیابید، می توانید به سایت های تاپتنا، جراحا، پزشک۲۴، ویکی درمان و … مراجعه نمایید تا پزشک مورد نظر خود را بیابید.

با روش اندولیفت، منافذ باز پوستتان را از بین ببرید!

 اندولیفت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

جوانسازی پوست از جمله مشکلات اصلی زنانی است که ارزش ویژه ای به شادابی و طراوت پوست خود قائا هستند. تا به امروز روش های مختلفی جهت جوانسازی پوست وجود دارد. در حقیقت کرم‌ها و سرم‌ها، تزریق ژل، بوتاکس، جراحی و روش‌های جدیدتر از جمله لیزر اندولیفت، همه می‌توانند جهت رفع چین و چروک و افتادگی پوست موثر واقع شوند. اندولیفت یکی از روش های جدیدتر نسبت به لیزر درمانی پوست است که به ترمیم لایه های عمیق و سطحی تمام پوست صورت کمک شایانی می کند. این روش می تواند افتادگی خفیف پوست و جمع شدن چربی در صورتتان را درمان کند.

روش اندولیفت می تواند یک جایگزین عالی برای لیفتینگ و کانتورینگ صورت به جای عمل جراحی باشد. این روش برای کسانی که قصد انجام لیفت صورت بدون جراحی دارند و می خواهند هر گونه روش های تهاجمی دیگر را انجام دهند، گزینه بسیار ایده آلی است..علاوه بر تاثیر اندولیفت در جوانسازی پوست صورت می توان از اندولیفت روی پوست قسمت های دیگر بدن نیز استفاده کرد.که شامل گردن، زانو. ، شکم و داخل ران. و مچ پا است. اندولیفت می تواند نفوذ بسیار عمیقی بر لایه های عمیق و سطحی پوست داشته باشد و در ضمن تولید کلاژن را بیفزاید و در نهایت بافت چربی را بکاهد.

 اندولیفت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اندویلفت چه مزایایی به همراه دارد؟

اندولیفت با برخی مزایا و فواید همراه است که می خواهیم که در ادامه برخی از این مزایا را برای شما شرح خواهیم داد:

  • این روش به هیچگونه برش یا بیهوشی نیاز ندارد.
  • اندولیفت را می توان یک روش درمان سرپایی با حداقل زمان بهبودی در نظر گرفت.
  • این تکنیک زیبایی با نتایج فوری و طولانی مدت همراه است.
  • پزشک متخصص می تواند اندولیفت را تنها در یک جلسه انجام دهد تا فرد نتایج آن را مشاهده کند.
  • پزشک این روش را می تواند با سایر درمان های زیبایی برای اثرگذاری بیشتر ترکیب کند.

تاثیر اندولیفت بر منافذ باز پوست

اکثر افراد بر روی بیشتر نواحی پوست صورتشان از جمله گونه ها، بینی و … منافذ باز دارند که آن ها را منافذ پرتقالی می نامند. این منافذ اساساً دهانه های کوچکی روی پوست هستند که کنار منافذ مو و غدد چربی مشاهده می شوند. آنها احتمالاً توسط کیسه های فولیکولی شاخی ایجاد شده توسط بقایای چربی ایجاد شوند و می توانند در ظاهر به حالت کومدون های باز مشاهده شوند. منافذ به بزرگ شدن فولیکول‌های مو و غدد چربی اشاره دارد که می‌توانند با یا بدون اثر جوش‌های سرسیاه باشند. این غدد عمدتاً در پوست سر یافت می شوند و مطابق قطرشان طبقه بندی می شوند. این منافذ زیبایی صورت کاهش می دهند، به گونه ای که تاثیر آرایش بر روی پوست آنطور که مردم می خواهند، نباشد.

تا به امروز درمان های تهاجمی بهترین راه برای درمان منافذ بزرگ پوست اند، ولی از چندین لحاظ دارای معایبی هستند که شامل دوره نقاهت طولانی و ایجاد برش در بدن و باقی ماندن جای زخم بر روی پوست است. مدرن ترین تکنیکی که در زمینه کاهش منافذ بزرگ پوست مورد استفاده قرار می گیرد، لیفت صورت با لیزر است. یکی از مزایای این روش کوتاه بودن دوره نقاهت و عدم آسیب بافتی یا اسکار است. انرژی حاصل از دستگاه دایود با انرژی و فرکانس خاصی وارد ناحیه مورد نظر می شود و باعث لیفت شدن پوست و تحریک کلاژن سازی می شود. در این تکنیک منافذ باز پوست با کمتر شدن بافت چربی و افزایش رگ سازی، کلاژن سازی و الاستین شدن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

تاثیر اندولیفت بر منافذ باز پوست

هزینه اندولیفت صورت چقدر است؟

برای انجام روش اندولیفت باید هزینه ای پرداخت کرد که مقدار مبلغ پرداختی به موارد مختلفی می تواند بستگی داشته باشد، به عنوان مثال در صورتی که مشکل پوست بسیار حاد باشد، پزشک متخصص باید زمان بیشتری برای درمان در نظر بگیرد و در ضمن انرژی بیشتری برای درمان صرف کند که در این صورت، هزینه پرداختی افزایش می یابد. در ضمن میزان تجریه و تخصص پزشک بر هزینه اثر می گذارد زیرا هر اندازه وی ماهرتر باشد، نتایج حاصل شده بهتر می شود و در نتیجه هزینه افزایش می یابد.

به طور کلی موارد مختلفی هستند که در این زمینه تاثیر گذار هستند که اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید، می توانید به سایت تاپتنا مراجعه کنید و از پزشکان معرفی شده پرس و جو کنید.

کلام آخر

اندولیفت جزو روش های جوانسازی پوست است که تاثیر بسزایی بر زیبایی و جوان تر شدن پوست دارد. با کمک روش اندولیفت می توانید پوست بسیار زیباتری داشته باشید و از شر مشکل منافذ باز پوستتان خلاص شوید. این روش با مزایا و فواید بسیاری همراه است که سعی کردیم در این مقاله مطالب مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با این موضوع دارید، می توانید از طریق سایت تاپتنا یا toptena.ir با ما در میان بگذارید./۵۲۱۲۵۷

1 دیدگاه در “با روش اندولیفت، منافذ باز پوستتان را از بین ببرید!

  1. Somi گفت:

    ممنون از اطلاع رسانی تون👏🏻

نظرات