بیماری کرم بورسین بازیگر ترک چیست + علت بستری شدن در بیمارستان 

0

بیماری کرم بورسین بازیگر ترک چیست + علت بستری شدن کرم بورسین در بیمارستان را در ابن بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیماری کرم بورسین بازیگر ترک چیست + علت بستری شدن در بیمارستان 

بیماری کرم بورسین بازیگر ترک چیست + علت بستری شدن کرک بورسین در بیمارستان

کرم بورسین بازیگر معروف ترکیه ای روز گذشته به علت تب شدید و عفونت در بیمارستاتی در ترکیه بستری شد. او با نطر پزشکان در بیمارستان بستری شده و تحت درمان است.

طبق گفته رسانه های ترکیه، روز گذشته کرم بورسین سر صحنه فیلمبرداری اگه خیلی دوست داشته باشی چی Ya Çok Seversen به دلیل تب شدید مجبور به ترک پروژه شد تا برای درمان به نزد پزشک برود. این بازیگر معروف به با تشخیص دکتر معالج، به بیمارستان منتقل شده و بعد از معاینه و آزمایشان انجام شده، در بدنش عفونت مشاهده شد. او دیروز در بیمارستان ماند. شنیده ها حاکی از آن است که حال بورسین رو به بهبود است، اما باید یک روز دیگر در بیمارستان استراحت می کند و پس از آن به فیلمبرداری بازمی‌گردد.

با اینحال جای نگرانی نیست؛ حال کرم رو بهبود است و قرار است به زودی به سر فیلمبرداری برگردد.

کرم اینروزها در حال بازی در سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی Ya Çok Seversen می باشد.

کرم بورسین بازیگر و مدل با استعدادی‌ست این روزها در اغلب سریال‌های محبوب ترکیه‌ای نقش‌آفرینی می‌کند. بورسین به واسطه‌ی بازی در فیلم‌های تلویزیونیِ «در انتظار آفتاب» و «شهر تو را می‌خواند» در ایران مشهور شد.

کرم بورسین در ۴ ژوئن ۱۹۸۷ در استانبول متولد شد بورسین تاکنون در کشورهای زیادی از جمله اسکاتلند، اندونزی، امارات، مالزی و ایالات متحده زندگی کرده است. زمانی که از او در مورد زندگی در کشورهای مختلف سوال پرسیدند

نظرات