زمان پخش و تکرار برنامه چند روایت معتبر شبکه دو محرم ۱۴۰۲ + ساعت پخش تکرار

0

زمان پخش و تکرار برنامه چند روایت معتبر شبکه دو محرم ۱۴۰۲ + ساعت پخش تکرار

«برنامه چند روایت معتبر» ویژه برنامه مناسبتی محرم و صفر ۱۴۰۲ برای پخش در شبکه دو سیما از ۹ مرداد ۱۴۰۲ روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ پخش میشود و تکرار و بازپخش آن روز بعد ساعات ۵ صبح و ۱۷:۳۰ خواهد بود جزئیات پخش و معرفی کامل برنامه چند روایت معتبر شبکه ۲ سیما و زمان پخش و تکرار این برنامه مناسبتی می پردازیم

برنامه چند روایت معتبر از شبکه دو

ساعت تکرار و زمان پخش برنامه چند روایت معتبر از شبکه ۲

سری جدید برنامه تلویزیونی چند روایت معتبر در محرم و صفر ۱۴۰۲ از ۹ مرداد ۱۴۰۲ روزهای دوشنبه تا جمعه هر شب حوالی ساعت ۲۲ از شبکه دو پخش خواهد شد

🔸 تکرار : ساعات ۵ صبح و ۱۷:۳۰

فصل جدید برنامه «چند روایت معتبر» در ماه محرم ۱۴۰۲ بعد از خبر شبانگاهی تز دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی و حضور سید مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، مهدی رسولی و رضا هلالی به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

زمان پخش و تکرار برنامه چند روایت معتبر شبکه دو محرم ۱۴۰۲ + ساعت پخش تکرار

درباره برنامه چند روایت معتبر

این برنامه مناسبتی کاری از گروه اجتماعی و اقتصاد شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی خفاجی است که تاکنون قسمت هایی از آن با عناوین «شاعران آئینی»، «مداحان نوجوان»، «هیأت خاص»، «بانوان ورزشکار»، «مشاغل اقلام محرمی»، «گروههای جهادی»، «خبرنگاران»، «معماران حرم»، «اشقیاخوان‌ها»، «هنرمندان عاشورایی»، «زندگی با داعش»، «فعالان قرآنی» و «آزادگان» از شبکه دو پخش شده است.

سری جدید برنامه چند روایت معتبر با حال و هوای ایام محرم و نمایش تصاویر واقعی از سختی‌ها‌، دغدغه‌ها و سبک زندگی اقشار مختلف جامعه، از نهم مرداد روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فصل اول این برنامه که در ایام ماه مبارک رمضان روانه آنتن شده بود، توانست با ساختاری جدید، مردمی‌بودن و خلق لحظات جذاب، مورد استقبال مخاطبان واقع شود و همینک فصل دوم آن با حال و هوای محرمی از دوشنبه ۹ مرداد مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

موضوعو و محتوا

ساختار این برنامه، ترکیبی، ‌تولیدی و گفتگومحور است که با نگاهی تجربی و برگرفته از تصاویر واقعی، به سختی‌ها‌، دغدغه‌ها و سبک زندگی اقشار مختلف جامعه می‌پردازد و همچون فصل قبل، مهمانان برنامه با هم به گفت‌وگو و تبادل نظر خواهند پرداخت. راوی برنامه که حکم مجری برنامه را دارد، خط و مسیر کلی موضوع برنامه را مشخص می‌کند. تغییر دکور، انجام چالش و بازی‌های جدید به همراه حضور تماشاگران در استودیو از تغییرات اصلی این برنامه در فصل دوم است.

برخی از موضوعات فصل دوم «چند روایت معتبر» که بر اساس آن مهمانانی در همان زمینه دعوت خواهند شد، عبارت است از: «زیست داعش»، «بانوان ورزشکار»، «مداحان نوجوان»، «مستبصرین» و «همرزمان حاج قاسم سلیمانی».

ساعت پخش تکرار برنامه چند روایت معتبر از شبکه ۲

«چند روایت معتبر» کاری از گروه اجتماعی اقتصاد شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی خفاجی است که از دهه دوم محرم، دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ پخش شده و بازپخش آن روز بعد ساعات ۵ صبح و ۱۷:۳۰ است.

آقای محمد هادی خفاجی تهیه کننده و کارگردان چند روایت معتبر می گوید: ایده این برنامه از ۴ سال قبل با چند نفر از دوستان زیر نظر آقای پورشکوری و به همکاری آقایان محمد نوری و سید مقداد سیدصالحی که در این پروژه در اتاق فکر همراهمون بودن، در یک برنامه تلویزیونی هفت دقیقه ای که همکاری می کردیم به ذهنمون رسید و هدفمون هم این بود که در کنار بازی و سرگرمی، خلق معنا کند و بهانه ای باشه برای صحبت کردن افراد و یک اتفاق داخلش باشه که آخرش بشود ازش نتیجه ی خوبی گرفت.

انتخاب سوژه ها

انتخاب سوژه ها به این شکل بود که ابتدا اون موضوع از اتاق فکر ما بیرون میومد و تیم سوژه یابی افرادی که مناسب این موضوع بودن رو هماهنگ میکردن، مصاحبه ای با این عزیزان صورت می گرفت و شرایط و برنامه براشون توضیح داده میشد و در صورتی که مورد انتخاب ما و علاقه خودشون بود و چینش برنامه از نفرات نیز خروجی درستی میداد انتخاب می شدند، مثلا افراد مشابه نباشن، داستان زندگی هاشون با هم فرق کنه که بشود از یک بخش یا یک طیف شغلی افراد متفاوت با دیدگاه و روایت مختلف و جذاب رو انتخاب کنیم.

برنامه ما یک برنامه اجتماعی بود با رویکرد “نگاه مردم به مردم” و هدفمون نزدیک کردن مردم به هم و ایجاد دوستی و رفاقت بیشتر با یکدیگر و اصلی ترین بحث ما در این برنامه مطرح کردن قضاوت ها و نگاه هایی که گاها به یک شغل، طیف یا افرادی میشه که شاید این قضاوت ها و این نوع نگاه ها درست هم نباشه همچنین تلاش کردیم یک سری کلیشه ها رو از بین ببریم و اگر مشکلات رو مطرح می کردیم برای این بود که همدیگر رو بهتر درک کنیم و اگر بخوام اصلی ترین هدفم که شاید خیلی هم بزرگ باشه رو بیان کنم، این بود که می خواستم مردم حتی چند نفر یا شاید حتی یک نفر وقتی در جامعه همدیگر رو میبینن با لبخند بیشتر و نگاه بهتر به هم نگاه کنند چراکه جامعه امروز ما نسبت به قبل بسیار محتاج این مهربانی ها و لبخند هاست که باید به یکدیگر این مهربانی ها رو انتقال بدیم.

نظرات