فیلم اظهارات دردناک کاوه آهنگر بازیگر بعد از فرار از ایران و ماجرای مهاجرتش

0

فیلم اظهارات دردناک کاوه آهنگر بازیگر بعداز فرار از ایران و ماجرای مهاجرتش

فیلم وایرال شده از کاوه آهنگر بازیگر ایرانی بعد از فرار از ایران و اظهارات دردناک او درباره مهاجرتش در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

کاوه آهنگر بازیگر بعداز فرار از ایران و ماجرای مهاجرتش

کاوه آهنگر بازیگر کجاست

کاوه آهنگر بازیگر فراری که به دلیل بازی در فیلم ضد ایرانی ممنوع الخروج بود تصمیم به فرار از ایران می‌گیرد تا شاید از این طریق بتواند به رویاهای خود در آنسوی مرزها دست پیدا کند اما با شنیدن اظهارات دردناک او درباره مهاجرت به عمق فاجعه‌ای که برای او رخ داده است پی ‌می‌بریم. این فیلم در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل ها و سوژه های روز شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

ماجرای فرار از ایران

کاوه آهنگر بازیگری که با بازی در سریال دکتر قریب و سریال آپارتمان و فیلم های بوتیک به شهرت رسید، حالا به دلیل بازی در یک فیلم ضد ایرانی مجبور به فرار از ایران شد. او فیلمی که از خود منتشر کرده از دلتنگی برای سگ هایش و مادرش سخن گفته و اینکه به دلیل حال و روز و شرایط سخت بعد از مهاجرت، قصد خودکشی داشتم. او گفته آن دوران یکی از بدترین دوران زندگی بود. در ویدئوی زیر ببینید:

فیلم حال و روز کاوه آهنگر بازیگر فراری

کاوه آهنگر و فیلم ها ی اظهار پشیمانی و اشک‌ها و حال و روز این بازیگر فراری از ایران از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است او می گوید: دلم برای مادرم و سگ‌هایم در ایران تنگ شده ….! و در آن زمان تصمیم به خودکشی! گرفتم.

نظرات