۹ ایده جذاب انتخاب جایزه برای دانش آموزان

0

یکی از روش های تشویق دانش آموزان برای پیشرفت تحصیلی، ورزشی، علمی و…، دادن هدیه به آن هاست. ۹ ایده جذاب انتخاب جایزه برای دانش آموزان که لبخند به لب آن ها می آورد، شامل سفارش تندیس، لوح تقدیر، خرید لوازم التحریر، کتاب، بازی های فکری و آموزشی می شود. تندیس های زیبا با حکاکی اسم بچه ها روی آن، یادگاری ارزشمند از دوران تحصیلی آن ها خواهد بود.

 جایزه برای دانش آموزان

مراکز مختلفی در زمینه عرضه و فروش جایزه برای محصلین فعالیت می کنند که برخی از آن ها مانند ثامن تندیس، به جای فروش محصولات آماده، امکان سفارش طرح و تولید اختصاصی آن را برای شما فراهم می نمایند. این جایزه های ماندگار به همراه عکس یادگاری، لذت شیرین موفقیت را در کام دانش آموزان تازه نگه می دارد.

۶ پیشنهاد عالی برای بهترین هدایای دانش آموزی

در ادامه لیستی از انواع جایزه ها و هدایای نفیسی را می آوریم که قطعا باعث خوشحالی دانش آموزان می شوند. شما می توانید این هدایا را در روزها و مناسبت های خاص به آن ها هدیه دهید:

تندیس های زیبا با حکاکی نام دانش آموز و مناسبت خاص

جایزه برای دانش آموزان

لوح تقدیر و تندیس های زیبا هیچوقت از یاد محصلان نمی روند. حتی برخی افراد، این تندیس ها را تا دوران بزرگسالی نگه می دارند و در دکوراسیون اتاق خواب شان استفاده می کنند. به همین منظور می توانید یک تندیس زیبا و خاص برای آن ها سفارش دهید.

تندیس، ارزش کار و درس خواندن را برای دانش آموز یادآوری می کند. در واقع او با هر بار دیدن این هدیه، انرژی و انگیزه ای مضاعف می گیرد تا بیشتر تلاش کند و به مدارج بالاتر برسد.

تبلت دانش آموزی و دفترچه یادداشت دیجیتالی

جایزه برای دانش آموزان

به لطف پیشرفت فناوری و تکنولوژی، این روزها از طریق تبلت یا گوشی موبایل امکان آموزش وجود دارد. برگزاری کلاس های آنلاین و آموزش های مجازی از طریق تبلت یا تلفن همراه این روزها جزو متداول ترین روش های آموزشی شده اند. کودکان به تبلت ها و گوشی های موبایل نیز علاقه زیادی دارند. بنابراین با هدیه تبلت به آن ها، نه تنها خوشحال می شوند، بلکه به جهت شرکت در کلاس ها و دوره های مجازی نیز انگیزه می گیرند.

دفترچه یادداشت های دیجیتالی از هدایای بسیار کاربردی و ارزان قیمتی هستند، که دانش آموزان را برای تمرین و تکرار مفاهیم درسی تشویق می کنند. قابلیت نگارش و استفاده چند باره از این صفحات دیجیتال، با صرفه جویی در مصرف کاغذ، به حفظ محیط زیست کمک شایانی می کند.

پک لوازم التحریر، از جوایز کاربردی برای دانش آموزان

انواع پک لوازم التحریر بهترین جایزه برای دانش آموزان هستند. در دوران تحصیلی هیچ لوازم و ابزاری به اندازه لوازم التحریر برای دانش آموزها کاربردی نیست. بنابراین اگر می خواهید در مسیر علم اندوزی و تحصیل به آن ها کمک کنید و لبخند را به لب هایشان هدیه دهید، برایشان پک های لوازم التحریر بخرید.

بسته های بهداشتی ویژه سلامت محصلان

در بسته های بهداشتی انواع ژل شوینده، صابون، خمیر دندان و مسواک، شیلد محافظ صورت و … وجود دارد. در روزهایی که انواع بیماری ها و ویروس سلامت دانش آموزان را به خطر می اندازند، می توانید با تهیه این بسته ها قدمی مثبت جهت حفظ سلامتی شان بردارید.

مکعب روبیک، هدیه ای رمزآلود برای دانش آموزان

جایزه برای دانش آموزان

مکعب های روبیک ابزاری سرگرم کننده هستند که باعث افزایش تمرکز دانش آموزان می شوند. این مکعب ها روی تقویت حافظه نیز تاثیر مثبت می گذارند و مهارت های حل مسئله را در دانش اندوزها بهبود می بخشند.

با استفاده مداوم از مکعب های روبیک، ذهن دانش آموز فعال می شود و یاد می گیرد که سریعتر فکر کند و به راه حل برسد. بنابراین هدیه دادن دادن این مکعب قطعا روی رشد و پرورش ذهن دانش آموز تاثیر مثبت می گذارد.

پازل های چند تکه زیبا

جایزه برای دانش آموزان

پازل بهترین جایزه برای دانش آموزان است، چون باعث تقویت اعتماد به نفس آن ها می شود و قدرت حل مسئله شان را بهبود می بخشد. پازل های چند تکه حس کنجکاوی کودکان را نیز بر می انگیزند، بنابراین به مرور روی خلاقیت آن ها تاثیر مثبت می گذارند.

پازل های چند تکه روی درک و یادگیری مفاهیم هندسی توسط دانش آموزها نیز تاثیر دارد. به عنوان مثال با هدیه پازل به دانش آموزان دوره ابتدایی می توانید به آن ها در درک اشکال هندسی مثل دایره، مربع، مثلث و … کمک کنید.

خمیر بازی، از هدایای پرطرفدار دانش آموزی

اگر به دنبال جایزه برای دانش آموزان دوره ابتدایی هستید، ما خمیر بازی را پیشنهاد می دهیم. انواع خمیرهای مخصوص بازی آرامش کودک را بیشتر و استرس های او را کاهش می دهند. این خمیرها باعث افزایش خلاقیت او نیز می شوند، چون هر بار شکل ها و طرح های جدیدی را به وسیله آن ها می سازد.

خمیر بازی برای هماهنگی چشم و دست نیز بسیار تاثیرگذار است. شما حتی می توانید از این خمیرها به عنوان ابزار آموزشی استفاده کنید تا اشکال، اعداد و … را به کودک آموزش دهید.

کتاب، بهترین دوست و هدیه برای محصلین

جایزه برای دانش آموزان

کودکان علاقه زیادی به شنیدن داستان های کودکانه دارد. خرید کتاب داستان هایی با اشکال و تصاویر مختلف کودکان به عنوان هدیه برای دانش آموزها قطعا باعث خوشحالی آن ها می شود.

کتاب داستان ها تاثیر زیادی روی افزایش مهارت های دانش آموزان دارند. این کتاب ها علاقه و تمایل کودک برای یادگیری را افزایش می دهند و خلاقیت و تخیل او را بهبود می بخشند. به واسطه این کتاب ها نیز می توان مسائل مختلف را به کودک آموزش داد.

دفترچه خاطرات، جایزه ای خاص برای ثبت لحظات

شما می توانید دانش آموزان را به خاطره نویسی تشویق کنید و برای آن ها دفترچه خاطرات با شکل ها و طرح های فانتزی و زیبا بخرید. خاطره نویسی نه تنها مهارت نوشتاری دانش آموز را تقویت می کند، بلکه به مرور باعث بهبود دستخط آن ها نیز می شود.

خاطره نویسی کودکان را علاقه مند به نوشتن می کند، بنابراین آن ها ناخودآگاه تمایل بیشتری برای انجام تکالیف مدرسه شان خواهند داشت. بنابراین دفترچه های زیبا و طرح دار بخرید و آن ها را به دانش آموز هدیه دهید تا به او در رشد و پرورش شخصیتش کمک کنید.

کلام آخر؛ بهترین جایزه برای دانش آموزان کدام است؟

بهترین جایزه برای دانش آموزان باید علاوه بر کاربرد، متناسب با علاقه و نیاز سنی آن ها خریداری شود. کودکان امروزی با نسل قدیم تفاوت های زیادی دارند؛ بسیاری از اسباب بازی ها یا جوایزی که در گذشته بچه ها را خوشحال می کرد، اکنون هیچ جذابیتی برای آن ها ندارد. از بهترین جوایز ویژه محصلین می توان به تندیس های زیبا، لوازم تحریر، تبلت یا دفترچه یادداشت دیجیتالی، کتاب های آموزنده و بازی های فکری اشاره کرد./۲۰۲۲۲۳

نظرات