تک خوانی نگین پارسا در کنسرت حمید عسکری

0

تک خوانی نگین پارسا در کنسرت حمید عسکری

آخرین کنسرت حمید عسکری خواننده سرشناس سبک پاپ در برج میلاد تهران برایش حاشیه ساز شد. وی در این کنسرت لحظاتی از اهنگ ” کجای دنیامی ” را با گیتاریست زن گروهش همخوانی و سپس تک خوانی میکند. البته چند ثانیه پس از اجرا ترانه بصورت تک خوانی صدای میکروفون نگین پارسا قطع می شود که حمید عسکری میکروفون خودش را به او میدهد.

 نگین پارسا در کنسرت حمید عسکری

نگین پارسا نوازنده، خواننده و آهنگساز متولد ۵ دی ۱۳۶۹ در تهران می باشد و در حال حاضر ۲۸ سال سن دارد.
وی به صورت حرفه ای نوازنده گیتار الکتریک و کرال می باشد و از سالها قبل در سطح اول موسیقی ایران با هنرمندانی نظیر کاوه یغمایی، بنیامین بهادری و همچنین گروه های موسیقی بانوان همکاری می کند.

کلیپ تک خوانی نگین پارسا در کنسرت حمید عسکری

.

خبر ممنوع الکاری حمید عسکری و گروهش

به گزارش حرف تازه به نقل از ایمنا، ۱۰ بهمن ماه در کنسرت حمید عسکری در برج میلاد تهران “نگین پارسا” گیتاریست و همخوان بخشی از ترانه “کجای دنیامی” این خواننده را تک خوانی کرد. پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد شورای رسیدگی به اجراهای صحنه‌ای موسیقی درباره اجرای این خواننده تصمیم می‌گیرد.

این شورا همچنین اعلام کرده “با توجه به تخلفات گروه حمید عسکری از مجوز در اجرای اخیر تا زمان بررسی و تصمیم‌گیری، فعالیت گروه و مؤسسه برگزارکننده به حالت تعلیق درمی‌آید.”

پیش از این نیز تکخوانی یک زن در افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. حمید عسکری دومین خواننده‌ای است که در ماه‌های اخیر به دلیل تک خوانی یک زن در کنسرتش از فعالیت تعلیق می‌شود. پیش از او علی قمصری، نوازنده و آهنگساز ایرانی به دلیل تک خوانی “هاله سیفی زاده” در کنسرتی در تالار وحدت از فعالیت تعلیق شد.

 

نظرات