جدیدترین مدلهای مبل ۲۰۲۳ به همراه عکس و معرفی

0

مبلمان‌ بخش مهمی از دکوراسیون خانه را تشکیل می‌دهد و از این رو هنگام خرید یک ست مبل باید وسواس زیادی به خرج دهید. یک مبلمان شیک و خاص میتواند حس و حال خانه شما را تغییر دهد و جلوه زیبایی به فضا ببخشد. انواع مدلهای مبلمان با طراحی و رنگ‌بندی مختلف در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به چیدمان و سلیقه تان انتخاب خود را انجام دهید‌. در این مقاله می‌خواهیم شما را با جدیدترین مدل های مبل ۲۰۲۳ آشنا کنیم.

مدلهای جدید مبلمان

انتخاب مبلمان‌ شیک با طراحی خاص می‌تواند نمای خانه شما را زیبا و دلنشین نشان دهد. اگر قصد خرید یک ست مبل جدید برای خانه تان را دارید مسلما با انتخاب‌های زیادی مواجه خواهید شد که ممکن است شما را گیج کند. در ادامه‌ به معرفب جدیدترین مدلهای مبلمان ۲۰۲۳ می‌پردازیم‌.

انواع مبل ال

اگر به دنبال یک مبلمان راحتی و مدرن می‌گردید خرید مبل ال بهترین انتخاب خواهد بود. این مبلمان از چندین تکه مبل جداگانه تشکیل شده که بدون دسته یا با دسته طراحی و تولید می‌شوند. از پرفروش‌ترین انواع مبلمان ال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مبل ال آرنا

مبل ال آرنا با طراحی‌ شیک یک انتخاب عالی برای دکوراسیون خانه شما به شمار می‌رود. این مبل به طور استاندارد دارای ابعاد ۲۴۰ در ۲۴۰ سانتیمتر و عمق ۸۲ سانتیمتر است. البته امکان تغییر ابعاد آن با توجه به فضای خانه وجود دارد. در ساخت بدنه این مبل از چوب راش استفاده شده که علاوه بر اینکه جذابیت خاصی به این محصول بخشیده، باعث افزایش دوام و مقاومت آن نیز شده است. همچنین فوم سرد استفاده در این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و در طولانی‌مدت تغییر شکل نمی‌دهد. یکی از ویژگی‌های دیگر مبل ال آرنا امکان تغییر رنگ بدنه آن است. شما می‌توانید با توجه به رنگ وسایل و چیدمان، رنگ مبلمان خود را انتخاب کنید. کافیست این ست مبلمان خاص را از فروشگاه‌ ایزی چوب سفارش دهید تا این محصول را با بالاترین کیفیت و طبق سلیقه تان برایتان آماده کند.

 جدیدترین مدلهای مبل

مبل ال پلازا

مبل ال پلازا یک محصول راحت و شیک است که می‌تواند دکوراسیون خانه شما را دلنشین تر جلوه دهند. یکی از ویژگی‌های این مبلمان که باعث راحتی بیشتر آن شده مکانیزم زیر سری است. بعد از یک روز کاری شلوغ با نشستن روی این مبلمان و با نوشیدن یک فنجان قهوه می‌توانید خستگی خود را رفع کنید. این مبلمان یک انتخاب عالی برای دکوراسیون با سبک مدرن و اسپرت است. در ساخت بدنه این مبل از چوب سوپر روس چند لایه استفاده شده که بسیار منعطف و مستحکم است که موجب زیبایی و دوام دوچندان این محصول شده است. همچنین در نشیمن این مبلمان، اسفنج باکیفیت و تراکم بالا به کار رفته که همین باعث راحتی فوق‌العاده این محصول شده‌ است.

جدیدترین مدلهای مبل

مبل ال چستر

مبل ال چستر با طراحی خاص یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل تان محسوب می‌شود. این مبلمان با توجه به ظاهری که دارند برای مکان‌های بزرگ و کوچک مناسب هستند و سبکی مدرن و سلطنتی را به منزلتان می‌بخشد. جنس چوب به کار فته در ساخت این مبلمان، روس است که بسیار سبک و مقاوم می‌باشد.‌ نشیمن این مبل از فوم باکیفیت‌ ساخته شده که باعث ایجاد راحتی بیشتر می‌شود.‌ رنگ بندی متنوع این مبلمان باعث شده که به راحتی با انواع دکوراسیون هماهنگ شود. قبل از خرید مبل ال چستر حتما به رنگ پرده، فرش و سایر وسایل دکوراسیون خانه توجه کنید و سپس با توجه به آن رنگ‌ پارچه مبل و پایه مبل را انتخاب را کنید.

جدیدترین مدلهای مبل

انواع مبل نئوکلاسیک

مبل نئوکلاسیک ترکیبی از مبل کلاسیک و راحتی است. شما با خرید این مبلمان می‌توانید در کنار کلاسیک و شیک بودن این مبل از راحتی آن نیز بهره مند شوید. این مبلمان برای خانه هایی که دارای محدودیت فضا هستند بسیار مناسب است. جدیدترین مدلهای مبل نئوکلاسیک ۲۰۲۳ عبارتند از:

مبلمان چپندر

مبلمان چپندر شامل دو مبل تک نفره پشت پارچه، دو مبل تک نفره پشت چوب و یک مبل ۳ نفره است. طراحی ساده و شیک این مبلمان باعث شده که محبوبیت زیادی پیدا می‌کند. بدنه این مبل از چوب راش ساخته شده که موجب زیبایی دو چندان این محصول شده است. منبت‌ تکیه گاه مبل نمای خاص و سلطنتی به خانه شما می‌بخشد. هم‌چنین پارچه استفاده شده در این مبلمان مخمل درجه یک است که امکان سفارش آن در رنگ‌های دیگر وجود دارد.

جدیدترین مدلهای مبل

مبلمان کلاسیک فرانسوی

مبلمان کلاسیک فرانسوی شامل دو عدد کاناپه سه نفره، دو عدد مبل تک، یک میز جلو مبلی و ۲ عدد میز عسلی است. ست مبل کلاسیک فرانسوی با سبک مدرن و کلاسیکی یک انتخاب جذاب و شیک برای اتاق نشیمن شما به شمار می‌رود. جنس کلاف به کار رفته در این مبل از چوب راش گرجستان است که در کنار زیبایی فوق‌العاده‌ای که به این محصول داده باعث دوام و طول عمر بالای آن نیز شده است. در نشیمن گاه این مبلمان‌ از فوم ۳۵ کیلویی استفاده شده که راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند. این ست مبل در انواع مدل و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود‌. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل انتخاب خود را انجام دهید.

جدیدترین مدلهای مبل

مبل کاجی و کوئین

مبل کاجی و کوئین یکی از محبوب ترین و پرفروش‌ترین مبلمان سلطنتی است. دلیل نام گذاری این مبلمان به خاطر منبت‌ های ظریفی و جذابی است که در کنار تاج و کاناپه قرار دارد و شبیه به کاج است. اگر عاشق سبک مدرن و کلاسیک هستید مبلمان کاج و کوئین بهترین انتخاب خواهند بود. پایه‌های چوبی این ست مبل در کنار زیبایی باعث افزایش دوام این مبلمان نیز شده است.

جدیدترین مدلهای مبل

خرید مبل از فروشگاه‌ ایزی چوب

فروشگاه ایزی چوب یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات چوبی در ایران است. تمام محصولات تولید شده توسط این مجموعه از بالاترین کیفیت برخوردار هستند که با قیمت مناسب به خریداران گرامی عرضه می‌شوند. جهت خرید جدیدترین مدلهای مبل ۲۰۲۳ می‌توانید به صفحه رسمی ایزی چوب مراجعه کنید. هم چنین امکان خرید مبلمان به صورت سفارشی نیز وجود دارد. شما می‌توانید عکس دکوراسیون خانه خود را برای کارشناسان فروش این مجموعه بفرستید تا با توجه به نوع چیدمان و دکوراسیون، شما را در خرید بهترین ست مبل کمک نمایند./۲۰۱۴۶۰

نظرات