معرفی بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال در سایت‌های ایرانی و خارجی

0

آموزش ارز دیجیتال برای افرادی که ترید می‌کنند و یا دوست دارند که در بازار مالی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند، امری بسیار واجب و ضروری است. نباید انتظار داشت باشید بدون یادگیری و آموزش ترید ارز دیجیتال، در این بازار موفق شوید. شاید در برخی از مواقع بتوانید سودهایی را بدست بیاورید اما به طور قطع، این روند دائمی نخواهد بود. لذا نیاز است مدت زمان خاصی را به یادگیری و آموزش اختصاص دهید تا دست شما راه بیفتد.

این روزها اکثر صرافی‌های رمز ارز در داخل کشور، فایل‌‌ها و مقالات آموزشی خوبی در این زمینه دارند که علاوه بر آموزش پنل، تا حدودی از خرید و فروش و نحوه واریز و برداشت، سخن گفته‌اند. اما همه می‌دانیم که این آموزش‌ها کافی نیست و معمولا برای افراد نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای طراحی شده است.

ما تصمیم داریم پیرامون آموزش ارز دیجیتال و بهترین روش یادگیری معاملات رمز ارز، برای شما مطالبی را عنوان کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین روش‌های آموزش ارز دیجیتال

آموزش، بهترین روش برای کسب سود در بازار رمز ارز

آموزش، بهترین روش برای کسب سود در بازار رمز ارز

اگر به دنبال بهترین روش‌های آموزش ارز دیجیتال هستید، بهتر است به سایت‌های آموزشی در این زمینه سری بزنید. خوشبختانه در کشور ما، آموزش ارزهای دیجیتال، روز به روز گسترده‌تر و بهتر می‌شود. شاید اگر ۱۰ سال پیش به دنبال آموزش در این زمینه بودید، چیز زیادی دست‌تان را نمی‌گرفت. اما خوشبختانه امروز، آموزش سریع ورود به بازار ارز دیجیتال در اکثر وب سایت‌ها و آکادمی‌های آموزشی وجود دارد. به علاوه اینکه، آموزشگاه‌های آزاد به شکل حضوری در این زمینه خدمات مختلفی را عرضه می‌کنند.

آموزش ارز دیجیتال به خرید و فروش و واریز و برداشت خلاصه نمی‌شود. بسیاری از منابع آموزشی، سر فصل‌های متعددی در زمینه‌های مختلف و مرتبط با بازار ارز دیجـیتال دارند که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  • آموزش خرید و فروش ارز دیجـیتال در صرافی‌های داخلی و خارجی معروف ( پایه و اساس معاملات یکی است. فقط در نوع انجام دادن و امکانات صرافی ممکن است متفاوت باشد )
  • آموزش معاملات اسپات، فیوچرز، معاملات اهرم دار و مارجین
  • آموزش استراتژی ترید
  • آموزش تحلیل‌های تکنیکال، فاندامنتال، احساسات و on chain

و سرفصل‌های آموزشی دیگر.

بهترین روش آموزش ارز دیجیتال، نوعی از آموزش است که پله پله و قدم به قدم تریدر را همراهی کند. برخی از سایت‌ها، آموزش‌هایی را برای تریدرها و سرمایه گذاران دارند که خوب شروع می‌شود اما متاسفانه در ادامه، با نقص‌هایی مواجه است.

دنیای رمز ارزها، دنیای پیچیده‌ای نیست اما اگر سرمایه گذاران بدون دانش و اطلاعات به این دنیا پا بگذارند، به احتمال بسیار زیاد سرمایه خود را از دست خواهند داد.

ویژگی‌های آموزش رایگان خرید و فروش ارز دیجیتال در اینترنت

آموزش رایگان رمز ارز دیجیتال

آموزش رایگان رمز ارز دیجیـتال

بسیاری از علاقه مندان به ترید و آموزش ارز دیجیتال، به دنبال روش‌های آموزشی رایگان هستند تا بتوانند در این زمینه اطلاعات کسب کنند. اینترنت، اولین منبعی است که خیلی از سرمایه گذاران و علاقه مندان به این حوزه در آن جستجو می‌کنند. آموزش رایگان خرید و فروش ارز دیجیتـال یکی از پر سرچ‌ترین عبارت‌ها در گوگل و سایر موتورهای جستجو است. اما باید پذیرفت که هر آموزش رایگانی را نمی‌توان به عنوان یک منبع آموزش ارز دیجیـتال کامل و خوب در نظر گرفت.

آموزش سریع ورود به بازار ارز دیجیتال، از طریق آموزش‌های دنیای مجازی و اینترنت، به راحتی امکان پذیر است. اما این آموزش‌ها باید دارای ویژگی‌های بارزی باشد تا بتوان به عنوان یک منبع آموزشی قوی از آن استفاده کرد.

برخی از ویژگی‌های دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان در اینترنت:

  • دوره مورد نظر باید کامل و جامع باشد.
  • سادگی در آموزش، حرف اول را می‌زند. زیرا دنیای رمز ارز پیچیدگی‌های خاص خود را داشته و اگر آموزش مد نظر، سختی و پیچیدگی داشته باشد، یادگیری را طولانی می‌کند.
  • دوره‌های آموزش ارز دیجیـتال به شکل رایگان، نباید صرفا معطوف به آموزش پنل کاربری صرافی خاصی باشد.
  • دوره آمـوزشی رایگان ارز دیجیتال باید پشتیبانی داشته باشد. یا دست کم، در همان سایت، بتوان با پرسش و پاسخ، اشکالات را رفع و سوالات پیش آمده را پرسید.
  • دوره آموزشی در اینترنت باید تمرینات عملی بعد از هر جلسه داشته باشد.
  • دوره آمـوزش ارز دیجیتال رایگان باید آپدیت شده و به روز باشد.

ویژگی‌های یک آموزش ارز دیجیتال خوب و رایگان در اینترنت، بیشتر از موارد گفته شده است. این‌ها فقط بخش از ویژگی‌های بارز و مهم این دوره‌ها است.

آموزش ارز دیجیتال فنی حرفه‌ای

کسب سود با آموزش در دنیای ارز دیجیتال

کسب سود با آمـوزش در دنیای ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال برای سرمایه گذاران و تریدرها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از مبانی آموزشی در این زمینه تقریبا با آموزش‌های سایر بازارهای مالی مانند بورس و فارکس، یکی است. اما برخی از سر فصل‌های آموزشی و نکات بسیار مهمی هم وجود دارد که فقط مختص به بازار رمز ارز است.

در آموزشگاه‌های آزاد علمی و یا فنی حرفه‌ای، آموزش ترید ارز دیجیتال وجود دارد و می‌توانید با ثبت نام در آنها، آموزش‌های لازم پیرامون سرمایه گذاری در صرافی‌های ارز دیجیتال را به خوبی آمـوزش ببینید. البته هنوز در مراکز فنی حرفه‌ای دولتی، امکان ارائه دوره‌های ارز دیجیتال به شکل فراگیر وجود ندارد و اگر هم باشد، خیلی محدود و در مراکز خاصی انجام می‌شود.

دوره‌های آموزش رمز ارز خارجی

کسب سود با شرکت در دوره‌های آموزشی داخلی و خارجی ارز دیجیتال

کسب سود با شرکت در دوره‌های آمـوزشی داخلی و خارجی ارز دیجیتال

آموزش رمز ارز فقط به منابع داخلی خلاصه نمی‌شود. بسیاری از آکادمی‌های خارجی هم، آموزش سریع ورود به بازار ارز دیجیتال را ارائه می‌کنند که ایرانیان علاقه مند نیز می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده کنند.

برخی از سر فصل‌های مهم آموزشی در برخی از این دوره‌ها شامل موارد زیر است:

  • آموزش کیف پول‌ها
  • انواع ماینینگ
  • سرمایه گذاری در رمز ارزها
  • مفاهیم بلاک چین
  • شناخت زیر ساخت‌های بلاک چین
  • استراتژی‌های معاملاتی
  • آموزش کامل تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و on chain
  • آمـوزش ترید ارز دیجیتال
  • نحوه ساخت سبد سرمایه گذاری

اینها فقط گوشه‌ای از مطالب و سر فصل‌های آمـوزشی در دوره‌های ارز دیجیتال خارجی است. بسیاری از این مطالب در دوره‌های آمـوزش ارز دیجیتال در داخل کشور هم وجود دارد. حتی برخی از دوره‌ها، جامع‌تر و کامل‌تر هم هستند.

شما می‌توانید برای دریافت بهترین آموزش‌ها در این زمینه به آکادمی سامان کریمی شاد مراجعه کنید. این آکادمی می‌تواند هر آنچه شما در مورد آموزش ارز دیجیتـال نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد. کافیست به سایت این آکادمی به آدرس www.karimishd.com مراجعه کنید.

و کلام آخر

لازم به ذکر است که آموزش ارز دیجیتال، شرایطی فراهم می‌کند که تریدر بتواند دقیق و حساب شده وارد این بازار شود. بدون آموزش، به احتمال زیاد، کل سرمایه از دست خواهد رفت./۵۱۵۵۹۶

نظرات