انیس محمدی همسر حسین ماهینی کیست + علت احضار به دادسرا

0

انیس محمدی همسر حسین ماهینی کیست + علت احضار به دادسرا

انیس محمدی همسر حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس به اتهام تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی به دادسرا احضار شد و در صورت عدم حضور حکم جلبش صادر می شود. او این خبر را صفحه اینستاگرامش رسانه ای کرد.

در ابلاغیه که تصویرش در اختیار خبرنگار قرار گرفته است آمده که در صورت عدم حضور در زمان مقرر حکم جلب صادر خواهد شد.

علت احضار انیس محمدی همسر حسین ماهینی به دادسرا / انیس محمدی کست؟

بیوگرافی انیس محمدی

انیس محمدی متولد دهه ۶۰ در اهواز بوده و در سال ۱۳۹۴ با حسین ماهینی فوتبالیست پرسپولیسی ازدواج کرد. او درباره ازدواجش گفته: ما خودمان ۸ سال با هم در ارتباط بودیم و پس از آن ازدواج کردیم و همه چیز هم را می‌دانستیم

علت احضار انیس محمدی همسر حسین ماهینی به دادسرا

به گزارش اعتماد آنلاین: انیس محمدی همسر حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس به اتهام تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی به دادسرا احضار شد.

در ابلاغیه که تصویرش در اختیار خبرنگار قرار گرفته است آمده که در صورت عدم حضور در زمان مقرر حکم جلب صادر خواهد شد.

انیس محمدی همسر حسین ماهینی کیست

ایشان در استوری اینستاگرامش با اشاره به حواشی مربوط به مدیرکل ارشاد گیلان واکنش تندی به این ابلاغیه نشان داد و در پایان نوشت به جرم توهین، افترا و نشر اکاذیب و سیاه‌نمایی شکایت خواهد کرد.

همسر حسین ماهینی اهل کجاست؟

انیس محمدی در سال ۱۳۹۴ با حسین ماهینی فوتبالیست پرسپولیسی ازدواج کرد. او درباره ازدواجش گفته: ما خودمان ۸ سال با هم در ارتباط بودیم و پس از آن ازدواج کردیم و همه چیز هم را می‌دانستیم. اینکه از چه چیزی ناراحت یا خوشحال می‌شویم. تایمی که من ازدواج کردم مربوط به زمانی است که سرباز بودم و یک نیم فصل اجازه بازی کردن نداشتم و سرم کمی خلوت شده بود و بهترین فرصت برای عملی کردن تصمیم‌مان بود. در آن زمان با همسرم صحبت کردم و با اینکه از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم ولی زمان مناسبی بود و خیلی هم به من کمک کرد و شرایط جفت‌مان در حالیکه خوب نبود دگرگون شد و به نظرم توانستم برگردم و خیلی قوی‌تر و بهتر از قبل و این به خاطر حضور همسرم کنارم بود که مدیونش هستم.

همچنین حسین ماهینی میگوید من در آن زمان در اهواز بازی می‌کردم. یک روز بچه‌های متاهل‌ تیم یک مهمانی خانوادگی برگزار کرده بودند. همسر من دوست خانم یکی از بچه‌ها بود و من او را دیدم و در همان لحظه اول از او خوشم آمد و از طریق دوستم و او هم از طریق همسرش باب آشنایی را فراهم کرد و حالا خوشحالم که همسرم و مایسا دخترم کنارم هستند.

نظرات