دانلود مسابقه ضد قسمت ۳ + قسمت ۳ رئالیتی شو ضد سعید ابوطالب

0

دانلود مسابقه ضد قسمت ۳ + قسمت ۳ رئالیتی شو ضد سعید ابوطالب

قسمت ۳ مسابقه ضد به طور اختصاصی از فیلیمو منتشر شد که در ادامه مطلب لینک دانلود مستقیم مسابقه ضد قسمت ۳ با اجرای مجید واشقانی و هنرنمایی بازیگران زن و مرد چون امیر حسین رستمی، امیرمهدی ژوله، حدیث میرامینی، علی صبوری، الیکا عبدارزاقی، بهنام تشکر، خداداد عزیزی، محیا دهقانیدانلود کنید و سکانش های ویژه ای را تماشا کنید

دانلود مسابقه ضد قسمت 3 + قسمت ۳ رئالیتی شو ضد سعید ابوطالب

دانلود فیلم کامل مسابقه ضد قسمت ۳ رئالیتی شو ضد سعید ابوطالب را کامل ببینید, سریال رئالیتی ایرانی ضد قسمت ۳ اپارات کامل ,تماشای قسمت ۳ گیم شو ضد ویدائو و فیلیمو در ادامه مطلب دریافت کنید

برای دانلود رئالیتی‌شو ضد قسمت ۳ (قسمت سوم) روی عکس کلیک کنید:

مسابقه ضد
قسمت۳ (قسمت سوم)
کیفیت ها: Full HD BluRay ، ۱۰۸۰p & 720p & 480p
کارگردان: سعید ابوطالب
ژانر: مسابقه، گیم شو، رئالیتی شو
تاریخ انتشار: سال ۱۴۰۲
مدت زمان این قسمت: ۱۲۸ دقیقه
فرمت: MP4 | محصول کشور ایران
تهیه کننده: سعید ابوطالب

رئالیتی شوی ضد یک بازی خلاقانه گروهی از جنس بازی های نقش مخفی با دو عنصر خیر و شر است: جاسوس ها و غیر جاسوس ها. این مسابقه یکشنبه ها ساعت ۲۰ به صورت هفتگی از فیلیمو پخش میشود

بازی ضد ما را به دقیق گوش دادن و دقیق سخن گفتن تشویق میکند:ضد همانند داستان ها و سناریو های فیلم های هیجان انگیز و جاسوسی تاریخ سینما جذاب و پر تعلیق است.

سریال ضد به کارگردانی سعید ابوطالب در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و گیم شو می‌باشد. مجید واشقانی، امیر حسین رستمی، امیرمهدی ژوله، حدیث میرامینی، علی صبوری، الیکا عبدارزاقی، بهنام تشکر، خداداد عزیزی، محیا دهقانی، وحید آقاپور، هومن خیاط، مریم مومن، امیرحسین مدرس، حسین رفیعی، بهار قاسمی، امیر کاظمی، سپند و کمند امیرسلیمانی و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

قوانین بازی

این بازی میان ۱۰ نفر انجام می شود که پایه بازی بر اساس گفتگو استدلال و استنتاج است و به سبک سناریوی روسی است بنابراین شب ندارد حتی شب معارفه و بازیکنان در هر سایدی که هستند باید سعی کنند در روز یارهای خودشون رو پیدا کنند.

بازیکنان در نوبت صحبتشان می توانند یکی از چهار کار زیر را انجام دهند :

درخواست حکم جلب – ملاقات – مبادله – شلیک

اما باید حواسشان را جمع کنند که برای استفاده از این چهار مورد فقط یک کوپن دارند

در سناریو ضد استعلام وضعیت فقط یکبار در طول بازی و توسط گرداننده گفته خواهد شد و آن زمان وقتی است که زندان پر شده باشه

درخواست حکم جلب: فرد می تواند یک پلیر دیگر را انتخاب کند و برای اون درخواست حکم جلب کند با اینکار اون بازیکن رو برای اجماع معرفی کرده و اون شخص اگر رای بیاره به زندان منتقل میشه

ملاقات: در صورتی که کسی در زندان باشد هرکس می تواند در نوبت خودش درخواست ملاقات با زندانی رو بده و با اون فرد صحبت کند.در این گفتگو ساید زندانی توسط گرداننده گفته خواهد شد.دروغگویی در این ملاقات آزاد است.
مبادله: بازیکن با انتخاب این گزینه می تواند یک فردی که در زندان حضور دارد را با یکی از بازیکن های داخل بازی مبادله کند. برای انجام شدن این مبادله گروگان بودن یکی از آن دو نفر ضروریست !

شلیک: فرد در صورت مسلح بودن می تواند اعلام کند که قصد شلیک دارد.

شلیک حتما باید به فردی اصابت کند که در ساید مقابل شلیک کننده قرار دارد در غیر این صورت اگر به یار های خودش یا توریست ها و گروگان ها شلیک کند فایربک می شود و خود شخص باید بازی را ترک کند.

خود زنی فقط برای سر تیم جاسوس ها آزاد است.

ضد جاسوس ها یک تیم سه نفره رو تشکیل میدن که شامل یک سرگرد و دو مامور ضد جاسوس هستند.

سرگرد بازی به کلمه رمز بازی دسترسی دارد.

اگر جاسوس ها از کلمه رمز استفاده نکنند سرگرد مسلح خواهد شد. مامورین ضد جاسوس مسلح هستند و هر کدام یک اسلحه دارند.

در این بازی دو توریست و دو گروگان داریم. توریست می تواند در ملاقات با ماموران ضد مسلح شوند.اما اگر سرتیم جاسوس ها باشد توریست مجبور به دریافت اسلحه از سوی سرتیم است.

در طی روند بازی هر فرد یکبار می تواند درخواست مبادله با یک زندانی را بدهد و اگر زندانی گروگان باشد مبادله انجام می شود. جاسوس ها هم یک تیم سه نفره رو تشکیل میدن که همگی مسلح هستند یک سرتیم و دو جاسوس.

قبلا هم گفته شد که بازی شب ندارد و بازیکنان در طول بازی باید همدیگر را پیدا کنند بنابراین حتی جاسوس ها هم همدیگر را نمی شناسند.

اما دو تا جاسوس ساده بازی یک کلمه رمز دارند که باید به واسطه همون کلمه و در روز معارفه همدیگر رو پیدا کنند ولی داستان جایی خطرناک میشه که سر تیم جاسوس ها از این کلمه بی خبره اما سرگرد ضد جاسوس ها این کلمه رو میدونه

نظرات