۱۰ ویژگی تلویزیون های سامسونگ، تلویزیون بی رقیب بازار

0

قدمتی بیش از ۵۰ سال که کمپانی سامسونگ در زمینه تولید تلویزیون به خود اختصاص داده است، سبب تولید محصولاتی بی‌نظیر و رده بالا می‌شود که هر سال این کمپانی با لوگوی معروف SAMSUNG عرضه می‌نماید. تلویزیون‌های سامسونگ از برترین دستگاه‌ها در سراسر جهان هستند که بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهند و با خرید تلویزیون سامسونگ فضای خانه و محل کار شما مزین می‌گردد. این تلویزیون‌های بی‌نظیر با خصوصیات و ویژگی‌ها مختلف و ایده‌آلی طراحی شده‌اند که با توجه به مدل، کاربرد آن‌ها متفاوت است. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم و هر ویژگی‌را در تلویزیون‌سامسونگ ملاحظه می‌کنیم.

 تلویزیون سامسونگ

۱) سایز تلویزیون

یکی از موارد بسیار مهم در رابطه با تلویزیون‌های همه چیز تمام از کمپانی سامسونگ، وجود سایزبندی متنوع در هر مدل است. این قابلیت سبب می‌شود در صورت پسندیدن هر مدلی، بتوانید سایز دلخواه را مطابق با نیاز محیط خود آن را تهیه کنید. به همین سبب سامسونگ جزء پیشگامان در زمینه ارائه تلویزیون‌هایی با سایز متنوع می‌باشد که نیاز شما را شناسایی و برآورده کند.

۲) صفحه نمایش

با وجود تکنولوژی‌های نوین در صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ، می‌توانید با کیفیت ترین تصاویر را در خانه تجربه کنید. یکی از صفحه نمایش‌های نوین در این تلویزیون‌ها QLED می‌باشد که با استفاده از فناوری کوانتوم دات، بهترین کیفیت تصویر را با کنتراست بالا و نورپردازی بی‌نظیر ارائه می‌دهد که منجر به ایجاد ودیوهایی طبیعی با رنگ واقعی می‌گردد. نمایشگر QD-OLED ترکیبی از فناوری کوانتوم با LED است که در آن نیازی به نور پس زمینه نبوده و با وجود دیودهای نورده، رده بالاترین صحنه‌ها بر روی تلویزیون شما ظاهر می‌شوند و مشکی عمیق را نیز می‌بینید. تکنولوژی Neo QLED در نمایشگر تلویزیون‌های سامسونگ با تعداد بی‌شماری دیودهای کوچک برای نورپردازی تصاویر ظاهر می‌گردد. این صفحه نمایش‌ها همواره بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورند و حس حضور در سینما را با صحنه‌های سه بعدی ایجاد می‌نمایند.

۳) کیفیت تصویر

هرچند که سامسونگ، تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر HD و FHD را برای مواردی که لازم است تولید می‌کند اما امروزه مانور آن بر روی کیفیت ۴K و ۸K قرار گرفته است. ۴K کیفیتی است که در آن شاهد رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل خواهید بود و همه‌ی تصاویر دلخواه شما با بیش از ۸.۲ پیکسل ظاهر می‌شوند که باعث می‌گردد هیچ جزئیاتی را از دست ندهید. کمتر تلویزیونی به کیفیت تصویر ۸K مجهز شده است اما این وضوح بالا با وجود رزولوشن ۴۳۲۰×۷۶۸۰ پیکسل توانایی نمایش و اجرای دقیق‌ترین و ریزترین جزئیات را کسب نموده است در حدی که می‌تواند بافت پوست بدن و بافت لباس‌ها را نیز نمایش دهد. با خرید تلویزیون سامسونگ هیچگاه نگران تار شدن و محو شدن تصاوی نخواهید شد.

تلویزیون سامسونگ

۴) نوع پنل

پنل در تلویزیون‌های سامسونگ بر دو اصل VA (آرایش عمودی پیکسل‌ها) و IPS (آرایش افقی پیکسل‌ها) فعال شده است. پنل VA قادر است طیف وسیعی از رنگ‌ها را با عمق بالا برای شما روی نمایشگر نشان دهد و با نمایش رنگ‌هایی با کنتراست عالی، شما را به دنیایی نوین و ایده‌آل از تصاویر دعوت می‌کند. پنل IPS با دریافت نور از کل زاویه‌ها می‌تواند زاویه‌ای ۱۷۸ درجه را برای نمایش صحنه‌ها خلق کند به‌ طوری که در هر بخشی از محیط بدون هاله خاکستری یا هر گونه محوی و تغییر رنگ، بهترین کیفیت را تجربه خواهید کرد.

۵) کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ

صداها یکی از اولویت‌های برجسته در صنعت تلویزیون‌های سامسونگ هستند و این دستگاه‌ها با بهترین کیفیت تولید و پخش صوت‌ها سر و کار دارند. توان خروجی صوتی در مدل‌های مختلف بالا و پایین دارند و از ۲۰ وات تا حدود ۶۰ وات و بالاتر متغیر هستند. این سیستم‌ها معمولا با فناوری‌های دالبی و پخش صداها چند کاناله نیز غنی شده‌اند که منجر به ایجاد صداهایی فراگیر، سه بعدی و همه‌جانبه می‌شوند به طوری که حضور در سینما و کنسرت را برای شما در خانه تداعی می‌نمایند.

۶) رفرش ریت و گیمینگ

یکی از سنگ بناهای مهم در تلویزیون‌های سامسونگ وجود رفرش ریت مناسب می‌باشد و در سیستم‌های مختلف از ۶۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز و بالاتر متفاوت است. همین قابلیت است که تماشای سکانس‌های هیجانی و پر سرعت را با دقت بالا فراهم می‌کند و دیدن فیلم و سریال دلخواه‌تان را لذت‌بخش می‌نماید. تلویزیون‌هایی با قابلیت گیمینگ که مخصوص گیمرها طراحی شده‌اند مجهز به مواردی مانند؛ ALLM برای کاهش تاخیر ورودی، VRR جهت ارائه رفرش ریت متغیر، HGiG برای پخش محتوای HDR در بازی، سرویس های گیمینگ ابری، AMD FreeSync و … می‌باشند که تجربه بی‌نظیر گیمینگ را ایجاد می‌کنند.  تلویزیون سامسونگ مدل Bu8000  دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تلویزیون سامسونگ مدل Q80b نیز دارای دو رفرش ریت ۶۰ و ۱۲۰ هرتز می باشد.

۷) سیستم عامل هوشمند

سیستم عامل Tizen در تلویزیون‌های سامسونگ شهره‌ی خاص و عام است و با قدرت سازماندهی بالا و عالی در طبقه‌بندی برنامه‌ها، تلویزیونی هوشمند و فول امکاانات را ارائه می‌دهند. ریموت کنترل هوشمند جادویی در این تلویزیون‌ها مجهز به میکروفون است که می‌تواند دسترسی را به جستجوی صوتی، دستیار صوتی گوگل و … فراهم می‌نماید. با نصب برنامه مناسب بر روی گوشی موبایل، امکان کنترل دستگاه به کمک تلفن هوشمند فعال می‌گردد. قابلیت اتصال به موبایل و پخش تصاویر بر روی یک صفحه نمایش بزرگاز دیگر مزایای این سیستم عامل است. به کمک پلتفرم تایزن امکان پشتیبانی از اینترنت اشیا، پشتیبانی از Apple Airplay، مرورگر وب، قابلیت ضبط برنامه، منوی فارسی، پخش آهنگ با بلوتوث و … نیز ایجاد می‌شود و دسترسی برای شما بسیار ساده و آسان می‌گرداند.

۸) پورت‌های ارتباطی

کمپانی سامسونگ، همواره تلویزیون‌های سامسونگ را با حداکثر تعداد درگاه ارتباطی تولید می‌کند که در هنگام تماشای هر گونه محتوایی، نیاز به تغییر کابل نداشته باشید و تنها به کمک ریموت کنترل هوشمند، کانال کابل را تغییر دهید. با به‌کار گیری این درگاه‌ها پخش هر فیلم و سریالی با استفاده از اینترنت یا به کمک کابل‌ها فراهم می‌گردد. درگاه‌های ارتباطی متنوعی در تلویزیون‌های سامسونگ وجود دارند که از پخش هر برنامه‌ای از طریق هر دستگاهی پشتیبانی می‌کنند و تنوع را به خانه شما هدیه می‌دهند. درگاه HDMI کاربردهای بی‌نظیری همچون اتصال کنسول بازی، دیجیتال و … دارد. با USB هر نوع حافظه جانبی را به سادگی متصل کنید و لذت ببرید. درگاه Optical سبب اتصال سیستم‌های صوتی می‌گردد. و … .

۹) زیبایی ظاهری

تلویزیون‌های سامسونگ با طراحی نوین و به‌روز توسط طراحان کار بلد و خبره طراحی می‌شوند و زیبایی را به خانه شما هدیه می‌دهند. بیشتر این دستگاه‌ها دارای ضخامت باریکی برای بدنه و قاب نمایشگر هستند و ظرافت را در فضا ایجاد می‌کنند. پایه‌های شیک و مدرن، دستگاه را چشم‌نواز تر جلوه می‌دهد. به طور کلی تلویزیون‌های سامسونگ کاملا زیبا و منحصر به فرد هستند.

۱۰) قیمت مناسب

قیمت تلویزیون‌های سامسونگ با وجود امکانات و خصوصیات کاربر پسندی که ارائه می‌دهد، مناسب و مقرون به صرفه هستند. کیفیت عالی را با مقدار بودجه‌ای که هزینه می‌کنید، تجربه خواهید کرد. قیمت مدل‌های مختلف این تلویزیون‌ها با توجه به سایز و امکانات آن‌ها تفاوت دارد و با در نظر گرفتن موارد دلخواه و بودجه خود، می‌توانید تلویزیونی متناسب با شرایط خود را از سامسونگ تهیه کنید.

جمع‌بندی

سامسونگ یک کمپانی بی‌نظیر با تلویزیون‌های خلاقانه است که رفاه و به‌روز بودن را با تکنولوژی به خانه شما می‌آورد. تلویزیون‌های ایده‌آل سامسونگ از بهترین سیستم‌های موجود در بازار هستند که دلایل خرید آن‌ها را کاملا صریح برای شما بازگو نمودیم. امیدواریم بهترین تجربه خرید را پس از خواندن این مطلب کسب کنید./۱۹۸۴۰۴

نظرات