جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو پیراهن سنتی ۱۴۰۲ + راهنمای خرید مانتو پیراهن

0

مانتو پیراهن سنتی : از جذاب ترین لباس های تابستانی که ترند شدن آن را در استایل خانم های ایرانی مشاهده می کنیم، پیراهن مانتویی با طرح سنتی می باشد.از این جهت ما شیک ترین مدل های پیراهن مانتویی سنتی ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده ایم .

مانتو پیراهن سنتی

جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو پیراهن سنتی ۱۴۰۲ + راهنمای خرید مانتو پیراهن

پارچه های سنتی پارچه هایی هستند که در آن ها از نقش ها، طرح ها و نقاشی های ایرانی اصیل استفاده شده است. از جمله این طرح ها می توان به طرح گلیم، طرح فرش، طرح قالی، طرح کاشی، طرح بته جقه، طرح لاله عباسی و طرح شمسه اشاره کرد که طرح های گفته شده همگی از طرح ها و نقوش اسلیمی به شمار می آیند.

مانتو پیراهن

مانتوهای سنتی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و اگر شما قدی متناسب یا بلند دارید بهتر است طرح های کوتاه این مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید. خانم های قد کوتاه همچنین می توانند در صورت تمایل به پوشیدن مانتوهای بلند سنتی از کفش های پاشنه بلند استفاده نمایند تا فرم اندام آن ها متناسب و جذاب تر به نظر برسد.

پیراهن مانتویی

رنگ بندی مانتو، جزییات کار شده در یقه مانتو و همچنین طرح پارچه استفاده شده در دوخت آن یادآور لباس بندری یا پوشاک مرسوم بانوان در مناطق بندری جنوب ایران است. بسیاری از مانتوهای سنتی موجود در بازار، در واقع شکلی مدرن شده از لباس های محلی بانوان ایرانی در مناطق مختلف است، به شکلی که بتوان از آن ها در سایر مناطق و در مناسبات روزمره استفاده کرد.

مانتو سنتی

انتخاب رنگ مانتو کاملا سلیقه ای است اما در عین حال باید به رمز و راز رنگ ها در کنار هم نیز توجه کرد. توجه به قواعد انتخاب رنگ لباس، باعث زیباتر دیده شدن شما خواهد شد. اگر رنگ پوست شما تیره است به سمت خرید مانتوهایی با طیف رنگی خیلی روشن نروید و اگر رنگ پوست شما روشن است مانتوهایی با رنگ تیره جلوه بیشتری بر چهره شما خواهد داشت.افرادی که پوست و مو روشن و چشم های رنگی دارند بهتر است مانتوهایی به رنگ آبی ملایم، قهوه ای، بژ و آبی سیر انتخاب کنند. مانتوهای تک رنگ و جیغ با رنگ های قرمز، صورتی، نارنجی، سفید و زرد انتخاب مناسبی برای این افراد نیست.

رنگ مانتو سنتی

رنگ مانتو سنتی

نکات خرید مانتو سنتی

مانتو بلند سنتی

مانتو کوتاه سنتی

راهنمای خرید مانتو

همراه ما باشید

نظرات