ضارب آمر به معروف در نارنجستان شیراز کیست؟ و آیا پلیس است؟ +‌فیلم

0

ضارب آمر به معروف در نارنجستان شیراز کیست؟ و آیا پلیس است؟ +‌فیلم

ضارب آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز از کادر پلیس و فراجا بوده و پرونده این فرد در اختیار بازرسی کل فراجا قرار گرفته و در کمیسیون عالی تخلفات بررسی خواهد شد.

روز گذشته ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد مردی به همراه چند خانم بی حجاب، زن چادری را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند

درگیری باغ نارنجستان قوام شیراز و ضرب و شتم زن چادری محجبه آمر به معروف خبرساز شده و به مراجع قضایی و فضای مجازی کشانده شده و آحاد مردم خواستار برخورد شدید با عوامل ضرب و شتم بانوی محجبه آمر به معروف شدند. فیلم کامل درگیری باغ نارنجستان قوام شیراز را ببینید و خودتان قضاوت کنید. فیلم درگیری باغ نارنجستان قوام شیراز‌و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته و برخی از مردم شیراز با تجمع خواستار برخورد سدید با عوامل ضرب و شتم زن محجبه آمر به معروف شدند که در ویدئوی زیر می بینید:

ضارب آمر به معروف در نارنجستان شیراز کیست؟ و آیا پلیس است؟ +‌فیلم

ضارب آمر به معروف در نارنجستان شیراز کیست

ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس: متهم پرونده از زندان عمومی به زندان نظامی منتقل شده است و در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد.

در این گزارش از تعیین وقت رسیدگی به پرونده مذکور خبر داده شده و اعلام گردیده رسیدگی به اتهامات این فرد به زودی در دادگاه کیفری ۲ شیراز برگزار و نتیجه در چهارچوب قانون و مقررات به افکار عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

قابل ذکر است در این پرونده ابتدا سه نفر شامل یک مرد و دو زن بازداشت شدند که دو نفر خانم متهم پرونده که همگی قرابت خانوادگی با یکدیگر دارند با قرار تأمین مناسب قضایی به صورت موقت آزاد شدند و متهم مرد همچنان در بازداشت است.

گفتنی است، ضارب آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز از کادر پلیس و فراجا بوده و پرونده این فرد در اختیار بازرسی کل فراجا قرار گرفته و در کمیسیون عالی تخلفات بررسی خواهد شد.

مرد ضارب در شیراز که از کادر پلیس بود به صورت ویژه در بازرسی کل فراجا بررسی خواهد شد. فرمانده کل انتظامی کشور با تشکر از اقدام زن آمر به معروف مقرر کرد تا فارغ از پیگیری و اقدامات قضایی، پرونده این فرد در اختیار بازرسی کل فراجا قرار گیرد و در کمیسیون عالی تخلفات بررسی شود.

به گزارش همشهری آنلاین، با دستور ویژه سردار رادان پرونده مرد ضارب در شیراز که از کادر پلیس بود به صورت ویژه در بازرسی کل فراجا بررسی خواهد شد. فرمانده کل انتظامی کشور با تشکر از اقدام زن آمر به معروف مقرر کرد تا فارغ از پیگیری و اقدامات قضایی، پرونده این فرد در اختیار بازرسی کل فراجا قرار گیرد و در کمیسیون عالی تخلفات بررسی شود.

سردار منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا گفت: با دستور فرمانده کل انتظامی پروندۀ حمله به آمربه معروف در نارنجستان شیراز برای بررسی تخلف‌ها در اختیار بازرسی کل فراجا قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، در پی درگیری دو هنجارشکن با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، این دو مجرم بازداشت شدند.

روز گذشته ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد مردی به همراه چند خانم بی حجاب، زن چادری را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: مدیر باغ نارنجستان قوام در پی هتک حرمت آمر به معروف در این مجموعه عصر سه‌شنبه دهم مرداد بازداشت شد.

مصطفی بحرینی با اعلام خبر فوق بیان کرد: در پی هتک حرمت یک بانوی محجبه آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز مدیر این مجموعه با دستور مقام قضایی احضار و بازداشت شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، انتشار کلیپی در فضای مجازی از حمله یک مرد و زن به بانوی آمر به معروف در شیراز منجر به بازداشت فرد هتاک شد.

رئیس کل دادگستری فارس نیز در پی درگیری و توهین ۲ نفر با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز ضمن تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایسنا، پس از درگیری ۲ نفر در باغ نارنجستان شیراز با آمر به معروف در حوزه عفاف و حجاب، دادستان شیراز ضمن اعلام بازداشت عاملان این درگیری، تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه ویژه بر رسیدگی سریع و خارج از نوبت پرونده تأکید کرد.

نظرات