بیوگرافی علی بخشی بازیکن فوتبال ذوب آهن +‌‌علت فوت و ماجرای تصادف

0

بیوگرافی علی بخشی بازیکن فوتبال ذوب آهن +‌‌علت فوت و ماجرای تصادف

علی بخشی فوتبالیست و بازیکن تیم ۱۸ سال ذوب‌آهن بر اثر سانحه رانندگی درگذشت بیوگرافی و سوابق علی بخشی بازیکن ذوب آهن اصفهان و علت فوت و درگذشت وی را در بخش زیر از مجله حرف تازه میخوانید:

بیوگرافی علی بخشی بازیکن فوتبال ذوب آهن +‌‌علت فوت و ماجرای تصادف علی بخشی فوتبالیست

بیوگرافی علی بخشی بازیکن ذوب آهن

علی بخشی فوتبالیست و بازیکن تیم ۱۸ سال آکادمی فوتبال ذوب‌آهن میباشد.

جزئیات تصادف و مرگ بازیکن فوتبال ذوب آهن

گفتنی است، پس از تمرین تیم ب زیر ۱۸ ساله‌های ذوب آهن روز گذشته، چهار بازیکن این تیم در جاده فولادشهر به اصفهان و در حوالی پلیس راه این جاده دچار سانحه دلخراش تصادف شدند که این حادثه منجر به فوت یکی از آن‌ها شد.

این حادثه در حالی حوالی ساعت ۸ شب رخ داده است که شنیده می‌شود تمرین تیم زیر ۱۸ ساله‌های ذوب آهن ساعت ۶ عصر به پایان رسیده بود.

از باشگاه ذوب‌آهن خبر می‌رسد «علی بخشی» نام بازیکن درگذشته ذوبی ها است و هنوز اطلاعاتی از سه بازیکن دیگر در دست نیست.

بیوگرافی علی بخشی بازیکن ذوب آهن

رسول پورپیرعلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون حادثه تصادف دلخراش ۴ بازیکن فوتبال تیم زیر ۱۸ سال ذوب‌آهن، اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته ۴ بازیکن تیم ب (تیم استانی) زیر ۱۸ سال ما پس از اتمام تمرین در نزدیکی فلاورجان دچار حادثه تصادف می‌شوند که متاسفانه بر اثر این حادثه “علی بخشی” جان خودش را از دست می‌دهد و ۳ نفر دیگر مصدوم می‌شوند.

وی در مورد وضعیت فعلی سایر مصدومان حادثه گفت: خوشبختانه ۲ نفر از مصدومان حادثه شرایط خوبی دارند و جراحت آنها شدید نیست و گویا یکی از آنها نیز از بیمارستان مرخص شده، اما یکی دیگر از مصدومان جراحت شدیدی دارد و به کما رفته است، البته پزشکان اعلام کردند که وضعیت ایشان پایدار است و فعلا در بیمارستان امام خمینی شهرستان فلاورجان بستری است.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: این حادثه تصادف حوالی ساعت ۲۰ روز گذشته رخ داده، تمرین تیم راس ساعت ۱۸ به اتمام رسیده و این ۴ نفر به دنبال انجام امور شخصی خود در فولادشهر بودند که متاسفانه در مسیر برگشت دچار حادثه دلخراش تصادف می‌شوند و در اثر حادثه یکی از بازیکنان جوان‌مان فوت می‌کند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی محمد عباس تبار بازیکن از بیماری تا درگذشت و علت فوت +‌عکس و سوابق

سوابق

بخشی سابقه بازی در تیم ۱۸ سال ذوب‌آهن اصفهان را در کارنامه خود داشت. وی  بر اثر سانحه رانندگی فوت کرد.

مراسم تشییع و خاکسپاری این فوتبالیست جوان، همزمان با تاسوعای حسینی، در آرامستان حمزه سیدالشهدا فولادشهر آرام گرفت.

نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به همراه تعدادی از مدیران، مربیان و بازیکنان آکادمی فوتبال این باشگاه در مراسم تشییع پیکر علی بخشی حضور داشتند.

علی بخشی فوتبالیست

بیوگرافی علی بخشی بازیکن فوتبال ذوب آهن +‌‌علت فوت و ماجرای تصادف

نظرات