بهروز صوراسرافیل روزنامه نگار قدیمی کیهان کیست + علت درگذشت و فوت

0

بیوگرافی بهروز صوراسرافیل روزنامه نگار همراه با علت درگذشت و فوت این روزنامه نگار را در این صفحه بخوانید. بهروز صوراسرافیل روزنامه نگار کیست و الان کجاست و علت درگذشت و فوت این روزنامه نگار قدیمی چیست.

بهروز صوراسرافیل روزنامه نگار قدیمی کیهان + علت درگذشت و فوت

بیوگرافی بهروز صوراسرافیل

بهروز صوراسرافیل متولد بهمن ۱۳۲۹ در تهران بود و در ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در لندن فوت کرد او روزنامه‌نگار ایرانی بود.

وی پیش از انقلاب ایران (۱۳۵۷) در ایران به شغل روزنامه‌نگاری مشغول بود و به عنوان سردبیر مجلات و روزنامه‌های گوناگونی از جمله نشریه فرهنگی آیندگان فعالت داشت بعد از انقلاب ایران (۱۳۵۷) در فرانسه ساکن شد.

او در دوران حضور در اروپا روزنامه به نام ایران و جهان را چاپ شد که و سردبیر روزنامه کیهان لندن بوده است روزنامه ای که فقط در انگلیس منتشر می شد بعد از اینکه در اروپا در زمینه خبرنگاری فعال بوت توسط شبکه های ماهواره ای به کار گرفته شد و به عنوان کارشناس در برنامه های سیاسی حضور پیدا می کرد در اکثر شبکه های ضد انقلابی و سیاسی فعالیت داشته است

بهروز صوراسرافیل روزنامه نگار

بهروز صور اسرافیل در هجدهم آبان ماه ۱۴۰۱ از دنیا می‌رود در سال ۱۳۲۹ به دنیا آمده است. در زمان قبل از انقلاب ایران در ایران روزنامه نگار بوده و سردبیر مجله ها و روزنامه های مختلف ای بوده است سردبیر نشریه فرهنگی آیندگان بوده است و بعد از انقلاب ۵۷ هفت به فرانسه مهاجرت کرده و ساکن آنجا شده است.

 

بهروز صوراسرافیل روزنامه نگار قدیمی کیهان + علت درگذشت و فوتسوابق

بهروز صور اسرافیل در سن ۷۲ سالگی در ویرجینیا در ایالات متحده آمریکا از دنیا میرود. روزنامه‌نگار و مجری برنامه های تلویزیونی بوده است و در دوران روزنامه نگاری که در اروپا داشت روزنامه به نام ایران و جهان را انتشار داده است او همچنین برای مدتی سردبیر روزنامه کیهان در لندن بوده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بیوگرافی سوده غفوری فرد و همسرش اخوان بهابادی مدیر عامل همراه اول +سوابق

سند ازدواج مرحوم نیکو خردمند و مهریه نیکو خردمند به موزه سینما اهدا شد

بهروز صوراسرافیل روزنامه نگار قدیمی کیهان + علت درگذشت و فوت

در سال ۱۹۹۸ از اروپا به امریکا مهاجرت میکند و بعد از مهاجرت در شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای لوس آنجلسی حضور پیدا می کند این برنامه ها برای ایران پخش میشد برنامه های مختلف سیاسی ساخته و تهیه می کرد.
بهروز صوراسرافیل روزنامه نگار کیست و الان کجاست و علت درگذشت و فوت
بهروز صور اسرافیل در بخش فارسی صدای آمریکا به عنوان سردبیر برنامه شباهنگ فعالیت می کرد در برخی نیز به عنوان تحلیل ایت در برنامه حضور پیدا می کرد و در نهایت در ۹ نوامبر ۲۰۲۲ در بیمارستانی در ویرجینیا از دنیا میرود.

نظرات