مسابقه شوتبال شبکه نسیم با اجرای امیرحسین رستمی

3

مسابقه شوتبال شبکه نسیم با اجرای امیرحسین رستمی

مسابقه شوتبال : شبکه نسیم بزودی مسابقه‌ای جدید برای مخاطبانش روی آنتن می‌فرستد، مسابقه‌ای تحت عنوان «شوتبال» که با اجرای امیرحسین رستمی، پخش خواهد شد.

به گزارش رسیده، مقداد مومن‌نژاد، تهیه کننده مسابقه «شوتبال» با اعلام اینکه این مسابقه از هفته آینده از شبکه نسیم پخش می شود گفت: فصل اول این مسابقه ۵۰ قسمت است که به صورت یک شب در میان ساعت ۲۱ به روی آنتن می رود.

 مسابقه شوتبال

وی افزود: به نوعی برای اولین بار است که در تلویزیون یک مسابقه فوتبالی در استودیو برگزار می‌شود، البته فقط مسابقه فوتبال نیست. ما ۱۵ بازی برای «شوتبال» طراحی کردیم که شرکت کنندگان مسابقه به قید قرعه خودشان ۵ بازی را انتخاب می‌کنند و با هم به رقابت می‌پردازند. بازی‌های بسکتبالی، هندبالی و فوتبالی و به طور کلی بازی‌های جذابی داریم. مثلا فوتبال دستی ما ۶ متر است، یا بازی دارتی که داریم در بزرگ ترین سایز ممکن است که شرکت کنندگان باید توپ را به سمت هدف شوت بزنند.

زمان پخش مسابقه شوتبال :

این برنامه روزهای یک شنبه ، سه شنبه و پنج شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم در حال پخش است

تهیه کننده «شوتبال» در خصوص شرکت کنندگان در این مسابقه نیز اضافه کرد: در ۵۰ قسمت فصل اول این مسابقه شرکت کنندگان برنامه ورزشکاران به خصوص فوتبالیست های و هنرمندان هستند که در هر قسمت دو نفر به صورت تک نفره روبروی هم قرار می‌گیرند و با هم مسابقه می‌دهند. تقریبا نزدیک به هفتاد تا هشتاد درصد شرکت کنندگان این فصل ورزشکاران هستند، به خصوص فوتبالیست‌های پیشکسوت و امروزی و در کنار آنها هنرمندان هم حضور دارند که با هم رقابت می‌کنند و امتیاز کسب می‌کنند.

مسابقه شوتبال

او در خصوص جایزه نهایی برندگان این مسابقه نیز گفت: هر بازی صد امتیاز دارد و هر کسی در هر بخشی برنده شود، سی امتیاز اضافه و یک ستاره می‌گیرد که به این ترتیب مجموع امتیازات به ۶۵۰ می‌رسد. اگر یک نفر در روز مسابقه بیشتر از ۴۵۰ امتیاز کسب کند، جایزه برنده، معادل نقدی یک شمش طلا می شود. اگر هم به آن امتیاز نرسند، مجموع امتیازات نفرات به ترتیب ثبت می‌شود تا در روز پایانی، نفرات برتر مورد بررسی قرار بگیرند.

نحوه شرکت در مسابقه شوتبال

تهیه کننده «شوتبال» با اعلام اینکه علاقه مندان به حضور در استودیو این برنامه به عنوان تماشاگر باید از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۵۱ ثبت نام کنند، افزود: تماشاگرانی که می‌خواهند وارد برنامه شوند، اگر عدد یک را به این سامانه بفرستند، ما آنها را دعوت می‌کنیم که به عنوان تماشاگر در برنامه حضور داشته باشند و در هر قسمت نیز دو نفر از بین آنها انتخاب می‌کنیم که یکی از بازی‌های ما را انجام می دهند و هرکدام که برنده شدند یک کارت هدیه می‌گیرند.

3 دیدگاه در “مسابقه شوتبال شبکه نسیم با اجرای امیرحسین رستمی

  1. mostafa hoosini گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان شوتبال واقعا از ته دلم دوست داشتم ک در برنامه خوبتون حضور پیدا کنم

  2. محمد امین شیبک گفت:

    سلام و عرض ادب محمد امین شیبک هستم خیلی دوست دارم در برنامتون شرکت کنم درضمن سبز ده سالمه

  3. محمد میرزایی گفت:

    سلام و عرض ادب و ارادت و تبریک سال نو به تمام دست اندرکاران برنامه و مسابقه خوب و پرمخاطب شوتبال
    دست مریزاد

    بنده میرزایی هستم مربی اسبق تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور با عنوان پنجم المپیک ۲۰۱۳ بلغارستان و دوست دارم افتخار حضور در برنامه خوبتون بعنوان شرکت کننده در مسابقه نصیبم بشه.
    ان شاءالله به نمایندگی از مربیان زحمتکش قشر معلول به مسابقه دعوت بشم

نظرات