دیس هیچکس به فدایی توسط هوش مصنوعی و واکنش ها را ببینید

0

دانلود کامل دیس بک هیچکس به فدایی توسط هوش مصنوعی و واکنش ها را ببییند

دیس هیچکس به فدایی

دیس بک هیچکس به فدایی به اسم تو کجا بودی توسط هوش مصنوعی ساخته شده که با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است. دیس هیچکس به فدایی توسط هوش مصنوعی در زیر بشنوید:

دیس هیچکس به فدایی توسط هوش مصنوعی

 

دیس هیچکس به فدایی به اسم تو کجا بودی توسط هوش مصنوعی ساخته شده که با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است. البته آهنگ یادگاری یا تو کجا بودی پر از الفاظ زشت و فحاشی است که گوش کردن و شنیدن این اهنگ را به کسی توصیه نمی کنیم. این دیسبک که با صدای هیچکس برای فدایی ساخته شده توسط هوش مصنوعی اینروزها در رسانه های ایران وایرال شده است.

اینروزها کاربران شبکه های اجتماعی با هوش مصنوعی اهنگ ها و ترانه های مورد علاقه خود را با صدای هر کسی که دوست دارند بازسازی می کنند. مثلا صدای خواننده های فوت شده را روی آهنگ های جدید بازسازی می کنند و یا آهنگ های خواننده های خارجی را روی ترانه ها ایرانی توصط هوش مصنوعی بازسازی می کنند.
حالا هم نوبت دیس بک هیچکس به فدایی توسط هوش مصنوعی رسیده، شاهکاری دیگر از این فناوری جدید که جهان را تکان داده و به وحشت انداخته است.

متن آهنگ تو کجا بودی هیچکس

در این متن آهنگ امده:

تو کجا بودی وقتی پناهنده کوچه ها بودم مقیم پارک
کسی اَ هیچی همه چیو ساخت
بدون دلیل خاص، بی حساب
هیشکی اَ خدا نپرسید چرا سیبُ کاشت
دیدم میده حال بشینم پاش نتیجه داده بهم

سروش هیچکس رپر معروف کشورمان است که به تازگی با هم کل افتادند و یه مشکل برخوردند. دوستی اشکان فدایی و هیچکس بعد از مدتی همکاری به دشمن تبدیل شده و حالا هم سایه هم را با تیر می زنند.

فدایی یکی از خوانندهای رپ ایرانی است که در سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت دارد و مدتی نیز با سروش هچکس یک گروه را تشکیل داده بود.

واکنش ها

برخی کاربران نوشتند: فدایی ی مدت عکس داس و چکش میذاشت ! اسم گروهش چریک بود با اسم خودش میشد چریک فدایی! بعد یهویی لقبشو چسبوند ب ی چی دیگه…

نظرات