ماجرای توهین بی شرمانه و برهنه شدن دو زن زیر پرچم هیئت قمر بنی‌ هاشم +‌عکس

0

ماجرای توهین بی شرمانه و برهنه شدن دو زن زیر پرچم هیئت قمر بنی‌ هاشم +‌عکس

انتشار عکس و تصویری از دو زن برهنه زیر پرچم هیئت قمر بنی‌ هاشم و مقابل یک هیات مذهبی در خیابان جهان آرا تهران جنجالی شد که بلافاصله توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این اقدام توهین آمیز دو دختر و یک پسر مقابل هیات قمربنی هاشم در خیابان جهان آرا در تهران انجام شده که سعی داشتند به اعتقادات مردم در ایام ماه محرم اهانت کنند. تحقیقات پلیس در این باره ادامه داد

ماجرای برهنه شدن و توهین بی شرمانه دو زن به پرچم هیئت قمر بنی‌ هاشم + عکس

در پی کشف حجاب و برهنه‌نمایی دو زن و یک مرد مقابل هیئت قمر بنی‌ هاشم در منطقه ۶ تهران و انتشار گسترده این تصاویر در فضای مجازی، این افراد شناسایی و توسط ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند.

فرد چهارمی هم همراه این سه نفر دستگیر شده است که این فرد با این سه نفر برای این اقدام ضداخلاقی و مغایر با اعتقادات مردم همکاری داشته است.

یکی از مردانی که دستگیر شده است روز گذشته در حین فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد و از او مقادیر زیادی مواد مخدر هم کشف شده است.

دستگیری اهانت‌کنندگان به هیات قمر بنی‌هاشم در خیابان جهان‌آرا‌ ‌

پس از انتشار عکس از دو زن برهنه زیر پرچم هیئت قمر بنی‌ هاشم و توهین هیئت قمر بنی‌ هاشم، تحقیقات برای شناسایی متهمان آغاز و مشخص شد این عکس مقابل هیات قمربنی هاشم در خیابان جهان آرا در تهران گرفته شده است.

در ادامه تیمی از ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ بررسی های خود را آغاز کرده و متوجه شدند متهمان چهار نفر بودند که سه دختر و پسر که در عکس هستند با یک خودروی شخصی به آن محل آمده بودند.

بعد از چند دقیقه هم موتورسواری به آنها ملحق شده و وظیفه عکس گرفتن از آنها را برعهده داشته است.

متهمان بعد از عکس گرفتن مقابل هیات بدون لباس بلافاصله محل را ترک کرده و سپس عکس را در فضای مجازی به صورت گسترده نشر داده بودند.

ماموران با سرنخ هایی که به دست آورده بودند ابتدا سه دختر و پسر را دستگیر کرده که مشخص شد، طراح این سناریو مرد موتورسوار بوده است.

این متهم که در پوشش پیک موتوری موادمخدر هم می فروخت، دستگیر و از او مقدار زیادی موادمخدر کشف شد.

نظرات