فرهنگ سپاسگزاری و هدیه به مشارکت کنندگان در این راه!

0

هر روز صبح که از خواب برمی‌خیزیم، نعمتی است که به‌خاطر روزمره شدنش از آن غافلیم. همان‌طور که سعدی بزرگ هم به آن اشاره کرده و می‌گوید: “هر نفسی که فرو می‌رود ممدّ حیات است و چون بر می‌آید مفرّح ذات. پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی شکری واجب.”  آیا تا به حال به این نعمت بزرگ و در عین حال عادی فکر کرده‌اید؟ به بودن عزیزان و نزدیکانتان چطور؟ مثلا در لحظه‌ای که دچار بی‌رمقی شده‌اید، با یک تلفن یا پیام ساده به یک دوست یا خواهر و برادر حال خود را دگرگون می‌سازید. شاید گاهی آن قدر حضور آن‌ها در زندگی شما عادی شده باشد که مانند نفس کشیدن و از خواب برخاستن حتی به آن فکر هم نکرده باشید.
حال از خود بپرسید، آیا تا به حال بابت وجود کسی در زندگی‌تان از او سپاسگزاری کرده‌اید؟ آیا باعث شده‌اید که روی لب کسی برای تمام روز لبخند بنشیند؟ خودتان چطور، آیا تابه‌حال مورد سپاسگزاری نزدیکانتان قرار گرفته‌اید؟ به طوری که احساس مفید بودن کنید و خودتان را فردی پررنگ در زندگی او تلقی کنید؟!

سپاسگزاری، راز رسیدن به عشق

در فرهنگ ما ایرانیان عمل سپاسگزاری از دیرینه وجود داشته و همواره توصیه می‌شده است. سپاسگزاری کاری به ظاهر ساده با تأثیری فوق‌العاده بر روی همه ماست. به طوری که اگر مدام از آن غافل شویم ممکن است از نعمت حضور اطرافیانمان و نقش آن‌ها در زندگی خود بی‌بهره بمانیم. یا حتی باعث شویم نزدیکانمان احساس کنند برای ما بی‌ارزش شده‌اند.

 فرهنگ سپاسگزاری

یکی از نزدیک‌ترین افراد به ما همسر ماست. عهدی که ما از روز اول با همسرمان می‌بندیم عهدی مقدس است و جایگاه ویژه‌ای دارد. چرا که با هم سوگند یاد می‌کنیم که در سختی‌ها و روزهای خوش یار و یاور هم باشیم. به پاس گرامیداشت این همراهی بهتر است با سپاسگزاری از همسرمان به او یادآوری کنیم که قدردان همراهی او هستیم و حضورش را در زندگی‌مان خواهانیم.

فرهنگ سپاسگزاری

تاثیر سپاسگزاری در حس بین ما و اطرافیانمان

گاهی زحمات ما برای دیگران و یا زحمات دیگران برای ما، از دید جا می‌ماند. به طوری که نه تنها دیده نشده، که حتی ممکن است وظیفه آن شخص تلقی شود. برای مثال، زمانی که مادر یا همسر ما در منزل مشغول آشپزی و تمیزکاری است، شاید اصلا توجه نکنیم که چقدر برای افراد خانواده از خودگذشتگی می‌کند. اما همان‌طورر که همه ما می‌دانیم، پشت هر مرد موفقی، یک زن حمایتگر و زحمت‌کش وجود دارد که شاید در نبود او موفقیت‌های مرد اصلا ممکن نباشد. چرا که زحمات آن زن حمایتگر معمولا در پشت پرده است و شاید گاهی برای خودش هم به چشم وظیفه و روزمرگی بنظر برسد. درحالی که این گونه نیست و لازم است تا به پاس محبت بی چشم داشت او، از ایشان سپاسگزاری کرد.

فرهنگ سپاسگزاری

اشاعه فرهنگ سپاسگزاری، مسئولیت اجتماعی بالسا

ما در بالسا، تصمیم گرفتیم تا فرهنگ سپاسگزاری را به صورت یک مسئولیت اجتماعی در نظر بگیریم و برای جا اندازی این فرهنگ از خودمان شروع کردیم. بدین منظور تصمیم گرفتیم تا به بهانه روز کارگر، از همکاران و کارگران خود سپاسگزاری کنیم تا به وظیفه اجتماعی خود جامه عمل بپوشانیم. امید داریم که این فرهنگ کم‌کم در بین همه ما به عنوان یک مسئولیت ریشه بدواند و در زیر سایه آن از نعمت وجود عزیزانمان بهره بیشتری ببریم.

.

.

به جزئیات دقت کن!

فرهنگ سپاسگزاری

بالسا، برندی خوشنام در عرصه تولید و تأمین اقلام اتاق خواب نظیر سرویس خواب، کالای خواب، دکوراسیون و اکسسوری بوده که همواره به بهبود کیفیت زندگی شما به چشم وظیفه خود نگاه کرده است. ما در بالسا در تلاشیم تا علاوه بر افزایش آرامش شما در هنگام خواب، با تمرکز بر روی فرهنگ سازی مفید بتوانیم کیفیت زندگی شما را در هنگام بیداری نیز بالا ببریم! همان‌طور که از شعار ما پیداست، توجه به جزئیات از اصلی‌ترین مواردی است که در دستور کار ما قرار دارد. ما، کسب و کار خود را فراتر از فروش می‌دانیم و معتقدیم ساختن فرهنگ سالم، به عنوان یک وظیفه اجتماعی بر روی دوش ماست. به همین جهت لازم دانسته‌ایم که نهایت تلاش خود را در راستای نشاندن فرهنگی مثبت مثل فرهنگ سپاسگزاری انجام دهیم.

هدف از اشاعه فرهنگ سپاسگزاری

هدف از برگزاری کمپین سپاسگزاری، نزدیک کردن دل‌های ما به عزیزانمان بوده است که امید داریم آن را به بهترین شکل انجام داده و در اشاعه آن موفق واقع شده باشیم. نزدیک بودن، جدای از بخش فیزیکی خود، به بعد روحانی نیز نیاز دارد. گاهی پیش آمده که دل‌هایمان به خاطر مسائل کوچکی از هم فاصله گرفته‌اند. با یک سپاسگزاری ساده از همسر خود یا هر یک از عزیزانتان، دل‌هایتان را دوباره به یک دیگر نزدیک کنید تا اثر آن را در زندگی خود ببینید!

مسابقه و اهدای هدایا

جهت سهیم کردن شما در این فرهنگ، مسابقه‌ای ترتیب دادیم تا تجربه خود را از سپاسگزاری با ما به اشتراک بگذارید. یک خاطره از تجربه شخصی خود از سپاسگزاری با ما به اشتراک بگذارید تا شانس خود را برای برنده شدن هدایای ما بسنجید. به ۵ تا از بهترین خاطرات بدون قرعه هدایایی تعلق می‌گیرد. خاطره شیرینتان را با ما در میان بگذارید؛ شاید شما برنده این مسابقه باشید! شرکت در این مسابقه برای تمامی افراد آزاد است!
جهت شرکت در مسابقه اینجا کلیک کنید.

راه‌های ارتباطی

بالسا جهت رفاه حال مخاطبین خود راه‌های زیادی را در راستای آشنایی بیشتر با محصولات‌اش ارائه کرده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • وجود شعب حضوری متعدد در سراسر تهران و شهرستان‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا از نزدیک با محصولات بالسا آشنا شوید و خدمات بگیرید.
  • همچنین برای مشاهده آنلاین سرویس خواب و کالاهای خواب مورد نظر خود از بالسا، به وب‌سایت ما به آدرس balsachoob.com و آیدی اینستاگرام Balsachoob.insta مراجعه نمایید.
  • جهت برقراری ارتباط با کارشناسان بالسا می‌توانید با شماره ۷۲۰۹۳۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.
  • برای آشنایی با فرهنگ سازمانی بالسا به لینکدین مجموعه به آدرس linkedin.com/company/balsachooob/ مراجعه نمایید./۱۹۳۴۵۸

نظرات