دانلود کامل قسمت اول سریال حیثیت گمشده قسمت ۱ نیم‌بهاء +فیلم

0

دانلود کامل قسمت اول سریال حیثیت گمشده قسمت ۱ نیم‌بهاء +فیلم

دانلود فیلم کامل سریال حیثیت گمشده قسمت ۱ اول (حیثیت گمشده قسمت ۱) سجاد پهلوان زاده کامل را ببینید, قسمت ۱ سریال حیثیت گمشده دانلود از وبسایت حرف تازه ترافیک و نسخه اصلی رایگان و آپارات ویدائو و نماوا کامل تماشا کنید

دانلود کامل قسمت اول سریال حیثیت گمشده قسمت 1 نیم‌بهاء +فیلم

سریال حیثیت گمشده قسمت ۱ : قسمت اول سریال حیثیت گمشده، بعد از تعویق و کش و قوس ها در نهایت یکشنبه ۲۵ تیرماه منتشر شد شما می توانید اولین قسمت این مجموعه نمایش خانگب جدید را در لیتک زیر دانلود و تماشا کنید:

لینک دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت ۱ اول

روزهای پخش

سریال حیثیت گمشده کار جدید سجاد پهلوان زاده را بعد از این هر جمعه ساعت ۸ صبح تماشا کنید که به طور هفتگی توسط پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

آنچه که از نام و فضای تنها عکس منتشر شده از آن بر می‌آید احتمالا باید منتظر یک سریال پرکشش ملودرام باشیم که فضایی تراژیک هم دارد. مردی که ناگهان متوجه می‌شود ‌پای «حیثیت» در میان است!

بعد از استقبال مخاطبان از سریال موفق و پرمخاطب سقوط این بار با یک اثر اجتماعی متفاوت از این کارگردان مواجه می‌شویم؛

حیثیت همچون سریال اول پهلوان‌زاده یک مینی‌سریال است و تعداد قسمت‌های آن کمتر از ده قسمت است. زمان پخش این سریال هم جمعه‌ها ساعت ۸ صبح تعیین شده و اولین قسمت آن -استثنائا- یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ پخش شد.

حیثیت گمشده سریال جدید فیلیمو به‌کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندکی محمدرضا منصوری است که محمدحسین مهدویان نیز به‌عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در این مجموعه حضور دارد.

سجاد پهلوان زاده بعد از موفقیت در ساخت اولین سریالش در مقام کارگردان به سراغ ساخت دومین سریال خود رفته است. سقوط یک تجربه سخت و متفاوت برای پهلوان‌زاده بود که روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه مطرح کرد. این کارگردان جوان که تدوینگر آثار متاخر محمدحسین مهدویان هم بوده، در حیثیت هم همچون سریال اولش از حضور مهدویان در مقام مشاور و طراح پروژه استفاده کرده است. این نکته را هم از ما درگوشی داشته باشید که فضای این مینی‌سریال هیچ ربطی به سریال سقوط ندارد و پهلوان‌زاده می‌خواهد ثابت کند که اهل ریسک کردن است.

نام اصلی سریال با عنوان حیثیت گمشده رونمایی شده است. گویا شباهت نام اولیه به نام طرح دیگری، دلیل این تغییر بوده و حالا سریال حیثیت گمشده را باید به عنوان سریال جدید فیلیمو نام ببریم.
پخش قسمت اول سریال حیثیت گمشده دچار حاشیه شد؛ ابتدا اعلام شد سریال با ۱۲ ساعت تاخیر، به‌جای ۸ صبح، ۸ شب جمعه پخش شود و در نهایت یکشنبه ۸ صبح پخش شد.

نظرات