ژل ضد آفتاب پریم خوبه؟

0

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به سلامت و زیبایی پوست خود بسیار اهمیت می‌دهید، حتماً از ضد آفتاب استفاده کنید. تشعشعات نور خورشید به‌مرور زمان آسیب‌های جدی به پوست وارد می‌کند که درنتیجهٔ آن، پوست دچار پیری زودرس می‌شود، به همین خاطر استفاده و خرید ژل ضد آفتاب پریم به خصوص به افرادی که مرتباً در معرض نور خورشید هستند توصیه می‌شود. ضمن این‌که استفاده از آن‌ها برای همهٔ فصول سال الزامی است و ربطی به ماه یا فصل خاصی ندارد. به‌عبارتی محافظت از پوست، فصلی نیست و همیشه باید مراقب وضعیت سلامتی پوست خود باشید. محصولات ضد آفتاب در قالب کرم، ژل و اسپری در اختیار مصرف‌کنندگان است که یکی از بهترین برندهای ایرانی آن، ژل ضد آفتاب پریم است. این ژل دارای بافتی سبک و ابریشمی است که از پوست در برابر اشعهٔ خورشید محافظت می‌کند. تأثیر استفاده از این محصول به‌قدری زیاد بوده‌است که اکنون برند پریم، به‌عنوان یکی از بهترین برندهای ایرانی شناخته می‌شود. با ما همراه باشید تا دربارهٔ ضد آفتاب ژلی پریم بیشتر بدانید.

 ژل ضد آفتاب پریم

معرفی ژل ضد آفتاب پریم SPF50 مدل C-PRIME ظرفیت ۴۰ میلی لیتر

ژل ضد آفتاب پریم یکی از بهترین محصولات پوستی است که با ایجاد یک لایهٔ ابریشمی و نامرئی روی پوست، از آن در برابر اشعه‌ٔ مضر نور خورشید جلوگیری می‌کند. برند پریم در سال ۱۳۹۶، توسط لابراتور دکتر اخوی و با هدف تولید محصولات پوستی باکیفیت راه‌اندازی شد. این برند از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه و با دانش روز بالا برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند که در نتیجهٔ آن، رضایت طیف گسترده‌ای از مشتریان را کسب کرده‌است.

ضد آفتاب ژلی پریم علاوه‌بر محافظت پوست از اشعه‌ٔ مضر خورشید، از ایجاد لک‌های ناشی از افزایش سن نیز جلوگیری می‌کند. در ساخت این محصول، از عصارهٔ کاکادو، روغن دانهٔ گل مغربی، چای سبز، انواع ویتامین‌های مفید و مواد فاقد جوش‌زا استفاده شده‌است که آن را برای همهٔ تیپ‌های پوستی مناسب کرده‌است. البته متخصصان پوست پیشنهاد کرده‌اند افرادی که دارای پوست‌های مستعد آکنه هستند، بهتر است که از این محصول استفاده نکنند. ضد آفتاب ژله ای پریم با خواص بی‌نظیری که در کاهش التهابات پوستی و ترمیم پوست‌های آسیب‌دیده از نور خورشید دارد، سبب روشن و شفاف شدن پوست می‌شود. به‌علاوه می‌توان از آن به‌عنوان پایهٔ آرایش نیز استفاده کرد.

روش مصرف این ضد آفتاب به این شکل است که ۲۰ دقیقه قبل از خروج از منزل، باید از آن استفاده کنید. بهتر است که هر دو ساعت یک بار هم آن را تمدید کنید. بدین ترتیب مطمئن خواهید شد که در مقابله با آفتاب، پوست شما هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بیند و دچار التهاب نمی‌شود. این محصول بی‌نظیر ایرانی را می‌توانید از معتبرترین فروشگاه‌های سطح کشور به‌صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید.

ترکیبات مؤثر ضد آفتاب ژله ای پریم

ژل ضد آفتاب پریم دارای فیلترهای حفاظتی قوی است که از پوست در برابر اشعهٔ UVB، UVA و IR محافظت می‌کند. ترکیبی از عصاره‌های طبیعی مؤثر و آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند انواع ویتامین‌های ضروری در این ژل، از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. ویتامین C یک عامل ضروری در سنتز کلاژن است که در سلامت پوست نقش مهمی دارد. یکی از ترکیبات مؤثر ژل ضد آفتاب پریم، ویتامین سی است که اثر فوق‌العاده‌ای در افزایش کلاژن‌سازی، روشن‌کنندگی پوست و بهبود التهابات دارد. از دیگر ترکیبات این ژل می‌توان به ویتامین E اشاره کرد. این ویتامین به‌عنوان ترکیبی مغذی، باعث افزایش اثر ویتامین C می‌شود و به ترمیم و بازسازی پوست کمک می‌کند. همچنین با مبارزه با رادیکال‌های آزاد، خواص ضد آفتابی ژل را تقویت کرده و از پوست در برابر تشعشعات مضر خورشید محافظت می‌کند.

یکی دیگر از ترکیبات فوق‌العادهٔ این ضد آفتاب، عصارهٔ کاکادو است که این عصاره سرشار از ویتامین C است. شاید جالب باشد که بدانید کاکادو غنی‌ترین منبع ویتامین C در طبیعت است. غلظت بالای ویتامین سی و پلی‌فنول‌های موجود در ترکیبات این ژل، سبب افزایش تأثیر محافظتی آن شده‌است. از دیگر ترکیبات خارق‌العادهٔ این کرم، می‌توان به روغن دانهٔ گل مغربی اشاره کرد که تأثیر قابل‌توجهی در کاهش روند پیری پوست دارد. این روغن یک منبع گاما لینولنیک اسید است که می‌تواند با قرمزی، زبری و خستگی پوست مقابله کند و روند پیری آن را به تأخیر بیندازد.

ژل ضد آفتاب پریم

ویژگی‌های ژل ضد آفتاب پریم

ژل ضد آفتاب پریم محصولی نیمه‌شفاف، بی‌رنگ و ضدآب است که با خواص بی‌نظیر خود، نقش مهمی در حفاظت از پوست در برابر اشعهٔ مضر دارد. این ضد آفتاب در تیوپ‌های ۴۰میلی‌لیتری در دسترس است که در مقایسه با قیمت آن، حجم مناسبی دارد. از دیگر ویژگی‌های فوق‌العادهٔ ژل ضد آفتاب پریم SPF50 مدل C-PRIME ظرفیت ۴۰ میلی لیتر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب انواع تیپ پوستی به‌جز پوست‌های آکنه‌ای؛

  • مناسب استفادهٔ انواع سنین؛

  • ایجاد لایهٔ ابریشمی و نازک روی پوست؛

  • عدم ایجاد حس سنگینی و چربی؛

  • خاصیت روشن‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی پوست؛

  • دارای ترکیبات ضدجوش؛

  • قابل‌استفاده به‌عنوان پرایمر؛

  • مقاوم در برابر رطوبت و تعریق؛

  • نقش محافظتی از پوست در برابر اشعهٔ UVA، UVB و IR؛

  • محافظت از DNA سلولی در برابر رادیکال‌های آزاد و مخرب؛

  • ترمیم‌کنندهٔ پوست‌های آسیب‌دیده ناشی از نور خورشید؛

  • کاهش‌دهندهٔ التهابات پوستی ناشی از اشعهٔ UV؛

  • حاوی ترکیبات مؤثر عصاره کاکادو، چای سبز، روغن دانهٔ گل مغربی و ویتامین‌های C و E؛

  • جلوگیری از ایجاد لک‌های ناشی از افزایش سن؛

  • دارای SPF50.

ویژگی‌های ژل ضد آفتاب پریم

سخن پایانی

امروزه اهمیت استفاده از ضد آفتاب‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست و در مقاله “چرا استفاده از کرم ضد آفتاب در روتین پوستی ضروری است؟ ” به این موضوع نیز بیشتر پرداخته ایم. تقریباً بیشتر افراد از این محصول مراقبت پوستی استفاده می‌کنند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین برندهای ضد آفتاب ایرانی، ژل ضد آفتاب پریم است که خواص فوق‌العاده‌ای در حفاظت از پوست دارد. ترکیبات استفاده‌شده در این محصول، آنقدر مؤثر هستند که علاوه‌بر نقش حفاظتی، نقش ترمیم‌کنندگی و روشن‌کنندگی نیز دارند. به‌علاوه می‌توان از آن به‌عنوان پایهٔ آرایشی نیز استفاده کرد. یکی از ترکیبات این ضد آفتاب که ویژگی فوق‌العاده در این محصول ایجاد کرده‌است، روغن دانهٔ گل مغربی است که خواص فوق‌العاده‌ای در کاهش روند پیری پوست دارد، یعنی با استفاده از این محصول، هم از تشعشعات مضر نور آفتاب برای پوست خود جلوگیری می‌کنید و هم روند پیر شدن پوست را به تعویق می‌اندازید. تا به حال از این محصول فوق‌العاده استفاده کرده‌اید؟ نظرتان درمورد آن چیست؟/۴۹۴۶۵۵

نظرات