بیوگرافی محمودرضا بابایی و همسرش + سوابق و بچه در استقلال کیست

0

بیوگرافی محمودرضا بابایی و همسرش + سوابق و بچه در استقلال کیست

محمود رضا بابایی مشاور و رییس دفتر امیر واعظ آشتیانی و معاون اسبق باشگاه استقلال میباشد. او متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است و نامش با واژه بچه در استقلال توسط جواد نکونام بر سر زبان ها افتاد. محمودرضا بابایی سابقه کار در وزارت صنایع را دارد و سال ها به عنوان مدیر روابط عمومی استقلال و معاون باشگاه استقلال فعالیت مستمر داشت است او در سال ۹۵ از مدیریت روابط عمومی استقلال استعفا کرد. از محمودرضا بابایی به عنوان بچه ای که تصمیم گیرنده ی اصلی استقلال یاد میشود. ادامه بیوگرافی محمودرضا بابایی را بخوانید.

بیوگرافی محمود رضا بابایی

محمودرضا بابایی مدیر روابط عمومی استقلال متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است .

بیوگرافی محمودرضا بابایی

زندگی خصوصی و زندگینامه محمودرضا بابایی

وی مدتی به عنوان مشاور و رییس دفتر واعظ در استقلال مشغول به فعالیت شد و بعدها به عنوان مدیر روابط عمومی استقلال منصوب شد. او در سال ۹۵ از این سمت کناره گیری کرد. از محمود رضا بابایی به عنوان بچه ای که تصمیم گیرنده ی اصلی استقلال یاد میشود

محمودرضا بابایی بچه در استقلال کیست

سوابق

این طور که پیداست محمود بابایی در استقلال فعالیت کرده و نقش موثری در پیشبرد این تیم داشته است. او با بیشتر فوتبالیست ها و مربیان فوتبال رابطه خوبی دارد و به نوعی با همه آنها رفیق است و شناخت دارد. او با آتیلا حجازی و امیر قلعه نوعی بود و در دوره ای با فرهاد مجیدی و… رفاقت صمیمانه ای داشت و در حال حاضر رفیق فابریک مهدی رحمتی است.

ازدواج و زندگی شخصی و همسر محمود رضا بابایی

ز زندگی خصوصی و خانواده و همسر و فرزندان محمودرضا بابایی خبری در دست نیست.

محمودرضا بابایی الان کجاست؟

محمودرضا بابایی الان کجاست؟

بابایی در مصاحبه ای درباره حضور در استقلال گفته: من نه به صورت زمانی و نه به لحاظ فکری شرایط حضور در باشگاه را ندارم. هر چند به عنوان یک استقلالی برای باشگاه و سرمربی‌اش آرزوی موفقیت دارم و مانند دورانی که در باشگاه حضور داشتم هر کمکی بتوانم برای موفقیت استقلال همچون گذشته دریغ نخواهم کرد.

محمود رضا بابایی در آن سالها نقش زیادی در استقلال و حتی فوتبال ایران داشت و البته او را نمیتوان به فرد خاصی نسبت داد . بابایی در زمانی با آتیلا حجازی رابطه صمیمانه ای داشت و در دوره ای رفیق صمیمی امیر قلعه نوعی بود و در دوره ای همه جا با فرهاد مجیدی بود و در دوره ای مهدی رحمتی و… در واقع میتوان گفت که بابایی چشمه ای بود که در این فوتبال جاری شده بود و هر کس به توان خود در زمانی از این چشمه سیراب شد و به اهداف خود رسید . البته قدرت بابائی در فوتبال ایران با روی کار آمدن دولت جدید کم و کم تر شد و در واقع از فوتبال دور شد .

محمودرضا بابایی به عنوان بچه ای که تصمیم گیرنده ی اصلی استقلال کیست

استعفا و عکس محمود رضا بابایی

او در سال ۱۳۹۵ از مدیریت روابط عمومی باشگاه استقلال استعفا کرد و بهرام افشارزاده طی حکمی محمد حسین زرندی را به عنوان مدیر واحد روابط عمومی باشگاه استقلال انتخاب کرد.

ماجرای جواد نکونام و بچه در استقلال

جواد نکونام سرمربی جدید باشگاه استقلال حمله‌ای تند به محمودرضا بابایی که او را با لقب «بچه» خطاب کرد.

محمود بابائی، معاون اسبق باشگاه استقلال، در خصوص اظهارات جواد نکونام بعد از دیدار دوستانه استقلال و پیکان در ورزشگاه دستگردی که او را مورد انتقاد قرار داده و به نظر می‌رسد منظور نکونام با وی بوده است درباره این اتفاقات گفت: دلیلی نمی‌بینم که آقای نکونام بخواهد در مورد من صحبت کند، چون من نه به صورت زمانی و نه به لحاظ فکری شرایط حضور در باشگاه را ندارم. هر چند به عنوان یک استقلالی برای باشگاه و سرمربی‌اش آرزوی موفقیت دارم و مانند دورانی که در باشگاه حضور داشتم هر کمکی بتوانم برای موفقیت استقلال همچون گذشته دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: اگر آقای نکونام مستنداتی از اقدامات من علیه باشگاه دارد، رسما اعلام کند تا من راحت‌تر پاسخ بدهم. دوران کلی‌گویی گذشته و هواداران استقلال و آن‌هایی که درون فوتبال هستند هم می‌دانند این صحبت‌ها تاریخ مصرف نهایتا یک هفته‌ای دارد.

نظرات