فیلم لحظه فرار و بازداشت محمد صادقی با وضعیت اسف بار + ماجرای دستگیری

0

فیلم لحظه فرار و بازداشت محمد صادقی با وضعیت اسف بار + ماجرای دستگیری

فیلم و تصویری از هنگام بازداشت و فرار محمد صادقی بازیگر دیروز از دست پلیس و لباس شخصی ها سوژه فضای مجازی شده است. صادقی قصد داشت خودش را از طبقه سوم به پایین پرت کند.

فیلم فرار محمد صادقی از دست پلیس

همشهری آنلاین وابسته به ارگان شهرداری تهران نوشت :محمد صادقی بازیگر تازه کار و البته زودبازنشسته که شب گذشته کاربران را دعوت به استفاده از سلاح سرد کرده بود بازداشت شد.

محمد صادقی مرد بازیگری که با زدن رژ لب قرمز و لباس زنانه معروف شده بود ساعاتی پیش بازداشت شد. او بعد از حضور ماموران قصد خودکشی داشت و با حضور در بالکن منزل تهدید به خودکشی کرده است اما در نهایت خود را تسلیم ماموران می کند.

محمد صادقی بازیگر تازه کار که شب گذشته کاربران را دعوت به استفاده از سلاح سرد کرده بود بازداشت شد.

فیلم بازداشت محمد صادقی بازیگر

بازداشت محمد صادقی بازیگر

همشهری نوشت: محمد‌صادقی بازیگر تازه کار و البته زودبازنشسته که شب گذشته کاربران را دعوت به استفاده از سلاح سرد کرده بود بازداشت شد.

گفته می شود بعد از حضور ماموران او با حضور در بالکن منزل تهدید به خودکشی کرده است اما در نهایت خود را تسلیم ماموران می کند.

ماجرای خودکشی

استفاده از پوشش زنانه نشان می دهد که او قصد داشته برای دریافت پناهندگی اقدام کند اما برای دوقبضه شدن شانسش در دریافت پناهندگی ژست اپوزوسیون نیز به پوشش زنانه و استفاده از رژ لب و تاپ اضافه کرده است.

او همچنین در فیلمی در اینستاگرام ماموران پلیس را تهدید به قتل کرد:

در این ویدیو محمد صادقی با ناخن های لاک زده و گوشواره های زنانه، نیروهای پلیس فراجا را به دلیل انجام وظایف محوله تهدید به قتل می کند

محمد صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده است. محمد صادقی مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است. ویدیویی از لحظه دستگیری محمد صادقی را مشاهده میفرمایید.

استفاده از پوشش زنانه نشان می‌دهد که او قصد داشته برای دریافت پناهندگی اقدام کند، اما برای دوقبضه شدن شانسش در دریافت پناهندگی ژست اپوزوسیون نیز به پوشش زنانه و استفاده از رژ لب و تاپ اضافه کرده است.

نظرات