ببینید: جنجال های کنسرت شهرام شب پره از جلف بازی برزو تا آغوش مهناز افشار

0

اخرین کنسرت شهرام شب پره خواننده قدیمی که ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ در لس آنجلس با حضور مهناز افشار و حمید فرخ نژاد و احسان کرمی و لادن طباطبایی و برزو ارجمند برگزار شد و بازتاب های فراوانی را نیز به خود اختصاص داده است مخصوصا رقص و جلف بازی برزو ارجمند و بغل خانم بازیگر و در آغوش گرفتن مهناز افشار که حسابی سروصدا کرده و در فضای مجازی فراگیر شده است.

فیلم جنجالی کنسرت خداحافظی شهرام شب پره + حواشی و واکنش ها

ببینید: جنجال های کنسرت شهرام شب پره از جلف بازی برزو تا آغوش مهناز افشار

آخرین کنسرت خداحافظی شهرام شب پره خواننده قدیمی که ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ در لس آنجلس برگزار شد در میان اخباری که به تازگی انتشار یافته و بازتاب های فراوانی را نیز به خود اختصاص داده است مخصوصا حضور بازیگران تازه مهاجرت کرده به آمریکا مانند حمید فرخ نژاد و احسان کرمی و برزو ارجمند و … که حسابی سروصدا کرده و در فضای مجازی فراگیر شده است.

شهرام شب پره چندی پیش اعلام کرده بود با برگزاری یک تور بزرگ کنسرت، از خوانندگی خداحافظی می‌کند و «این تورها، تور خداحافظی» اوست.

در جریان این کنسرت، شهرام شب‌پره تعدادی از ترانه‌های خاطره‌انگیز خود را اجرا کرد و در اخر کنسرت مهناز افشار دسته گلی را به او هدیه کرد و بروز ارجمند نیز با رقص جلف و سبک خود حسابی خبرساز شد.

رقص برزو ارجمند در کنسرت شهرام شب پره

سکانسی از رقص برزو ارجمند در فیلم قهوه تلخ که شباهت زیادِ آن به رقصش در کنسرت شهرام شبپره سوژه کاربران فضای مجازی شده است که در زیر می بینید:

از دیگر حواشی کنسرت خداحافظی شبپره حرکت احسان کرمی است که وقتی مهناز افشار به شهرام گل میداد، او را هُل داد در بغل شهرام شبپره!

علت خداحافظی

خداحافظی شهرام شب پره خواننده لس آنجلسی در کنسرت اخیر در حالی از موسیقی خداحافظی کرد که در آخرین کنسرتش میزبان مهناز افشار ، احسان کرمی، برزو ارجمند و چند تن دیگر از هنرمندانی بود که به تازگی ایران را ترک کردند.

شهرام یکی از خواننده های محبوب کشور است که متولد ۱۳۲۶ است و هنگامی که ۱۳ سال داشت، فعالیت موسیقی خود را به‌عنوان نوازنده ساز درامز آغاز کرد. شب پره تا به امروز بیش از ۲۰ آلبوم منتشر کرده و با گذشت بیش از ۵ دهه فعالیت حرفه ای اکنون نیز از هنرمندان محبوب و پرآوازه در ایران محسوب می شود. خواننده ای که نامش چندین دهه در اوج بوده و با هنر خود برای چند نسل خاطره سازی کرده است.

شهرام شب پره که یکی از خوانندگان پرطرفدار ایرانی نامیده می شود در کنسرت آخر خود جمله ای را گفت که باعث شد دلیل خداحافظی او از موسیقی فاش شود.
شهرام شب پره در کنسرت آخر خود اعلام کرد بعد از ۶۰ سال خوانندگی و خواندن برای شما، قصد دارم از خوانندگی و موسیقی خداحافظی کنم. او در ادامه صحبت هایش گفت که تصمیم گرفته برای همیشه آمریکا را ترک کند. بر اساس صحبت های او بیشتر ایرانیان احتمال می دهند که او قصد دارد به ایران باز گردد.

نظرات