فیلم / موزیک ویدئوی آهنگ جدید مهراد جم بعد از جدایی از دنیا جهانبخت!

0

فیلم / موزیک ویدئوی آهنگ جدید مهراد جم بعد از جدایی از دنیا جهانبخت!

اولین موزیک ویدئوی آهنگ جدید مهراد جم بعد از جدایی از دنیا جهانبخت! و ممنوع الکاری به نام نگات کنم منتشر شد. این خبر را بهمن بابازاده در کانال تگرامی خود با انتشار ویدئویی از مهراد جم نوشت: تک آهنگ نگات کنم با صدای مهراد جم که مسعود جهانی سازنده آن است، با اخذ همه مجوزهای لازم دیشب منتشر شد.

فیلم / موزیک ویدئوی آهنگ جدید مهراد جم بعد از جدایی از دنیا جهابخت!

مجله اینترنتی حرف تازه‌: اولین موزیک ویدئوی آهنگ جدید مهراد جم بعد از جدایی از دنیا جهانبخت! و ممنوع الکاری به نام نگات کنم منتشر شد. این خبر را بهمن بابازاده در کانال تگرامی خود با انتشار ویدئویی از مهراد جم نوشت: تک آهنگ نگات کنم با صدای مهراد جم که مسعود جهانی سازنده آن است، با اخذ همه مجوزهای لازم دیشب منتشر شد:

آهنگ نگات کنم

بهمن بابازاده در کانال تگرامی خود با انتشار ویدئویی از مهراد جم نوشت: تک آهنگ «نگات کنم» با صدای «مهراد جم» که «مسعود جهانی» سازنده آن است، با اخذ همه مجوزهای لازم دیشب منتشر شد.

در حالی که خبر اخذ مجوز «مهراد جم» یک هفته پیش در گفتگوی اختصاصی من با مسعود جهانی رسانه ای و تایید شده بود، این خواننده پس از چهار سالِ جنجالی بار دیگر اجازه دارد در مارکت رسمی و مجری موسیقی ایران فعالیت کند.

خروج مهراد جم از ایران و مهاجرت خبرساز و البته ازدواج با «دنیا جهانبخت» (مدل و اینفلوئنسر ایرانی) و همکاری با سایت های شرط بندی، از جمله جنجال‌های خبرساز این خواننده بود. کنسرت های این خواننده از اواخر تابستان امسال آغاز خواهد شد. / برترین ها

نظرات