بیوگرافی ملیکا برجی دختر ۱۲ ساله کرجی کیست + ماجرای تیراندازی تا درگذشت

0

ملیکا برجی کیست؟ بیوگرافی ملیکا برجی دختر ۱۲ ساله کرجی و ماجرای تیراندازی تا درگذشت

ملیکا برجی دختر ۱۲ ساله اهل کرج بوده که در ۲۴ اسفند ماه گذشته در جریان تعقیب و گریز پلیس بر اثر کمانه‌ کردن گلوله شلیک‌ شده زخمی شده و در نهایت پس از ۴ ماه بستری شدن در بیمارستان، در تیر ماه ۱۴۰۲ به علت عفونت درگذشت. بیوگرافی ملیکا برجی و ماجرای کامل را بخوانید

بیوگرافی ملیکا برجی دختر 12 ساله کرجی کیست + ماجرای تیراندازی تا درگذشت

بیوگرافی ملیکا برجی

ملیکا برجی، دختر ۱۲ ساله اهل کرج بوده که در ۲۴ اسفند ماه گذشته در جریان تعقیب و گریز پلیس بر اثر کمانه‌ کردن گلوله شلیک‌ شده مجروح شده و در نهایت پس از ۴ ماه بستری، در تیر ماه ۱۴۰۲ به علت عفونت بدن درگذشت. این دختر نوجوان متأسفانه روز گذشته بر اثر بروز عفونت در بدن جان خود را از دست داد و امروز در بهشت سکینه کرج با حضور خانواده‌اش به خاک سپرده شد.

ماجرای زخمی شدن ملیکا برجی و تیراندازی

در همین رابطه، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس البرز اعلام کرد که مأموران پلیس در پی گشت‌زنی در یکی از نقاط کرج به یک خودروی ۲۰۶ سفید که سابقه فروش مواد مخدر داشت دستور ایست می‌دهند که خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار می‌کند.

در اطلاعیه پلیس البرز آمده بود: مأموران برای توقف خودرو اقدام به تیراندازی می‌کنند که متأسفانه در حین تیراندازی دو تیر به یک خانم و یک دختر نوجوان اصابت کرده که سریعاً پس از حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند.

خودروی متهم پس از دقایقی متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند. از خودروی متهم مقادیری مواد مخدر کشف شده بود.

ماجرای زخمی شدن ملیکا برجی و تیراندازی

علت درگذشت و فوت

خانواده ملیکا برجی دختری که در این حادثه زخمی شده بود از درگذشت وی خبر دادند. خانواده برجی اعلام کردند که «از همان روز نخست فرماندهی انتظامی استان البرز همه توان خود را برای جبران و دلجویی به کار گرفت و همکاری بسیار خوبی برای بهبود فرزندمان داشت اما تقدیر الهی بر این بود که اینگونه ملیکای عزیزمان به خداوند سبحان بپیوندد.»

ملیکا برجی کیست

توضیحات خانواده ملیکا برجی

عموی ملیکا برجی، دختری که اسفندماه پارسال در جریان تعقیب و گریز پلیس بر اثر کمانه‌ کردن گلوله شلیک‌شده مجروح شده و روز گذشته بر اثر عفونت فوت کرد، گفت: هر کسی کم‌ترین اطلاعاتی در حوزه نظامی داشته باشد می‌داند نوع رفتاری که مأمور انتظامی در این صحنه انجام داده است خطای انسانی بوده و تعمدی در این حادثه رخ نداده است.

جزئیات ماجرا

خبرگزاری فارس نوشت:، استان البرز: ۲ اسفند ماه سال گذشته بود که در جریان یک تعقیب گریز خودرو پلیس و یک خودروی حامل مواد مخدر در منطقه سه راه گوهر دشت کرج ماموران به سمت آن شلیک می‌کنند که یکی از تیرها کمانه و به یک نوجوان ۱۲ ساله‌‌ برخورد می‌کند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس البرز در این خصوص اعلام می‌کند: مأموران پلیس در پی گشت‌زنی در یکی از نقاط کرج به یک خودروی ۲۰۶ سفید که سابقه فروش مواد مخدر داشت دستور ایست می‌دهند که خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار می‌کند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ماموران برای توقف خودرو اقدام به تیراندازی می‌کنند که متاسفانه در حین تیراندازی دو تیر به یک خانم و یک دختر نوجوان اصابت کرده که سریعا پس از حادثه به مرکز درمانی منتقل می‌شوند و تحت معالجه قرار می‌گیرند.

ملیکا برجی بعد از حادثه به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال داده می‌شود و سپس با تصمیم خانواده و پزشکان برای ادامه مسیر درمان به یک بیمارستان‌ در پایتخت منتقل می‌شود.

عموی ملیکا برجی در پایان گفت: خطایی که در این حادثه رخ داد باید به حداقل برسد، این تجربه تلخی که برای ما ثبت شد باید به ارتقا دانش نظامی کشور کمک کرد. این حادثه اما دستاویزی برای رسانه‌های ضد انقلاب شده تا دوباره با استفاده از تکنیک پاره حقیقت گویی و تصاویر معصومانه این دختر ۱۲ ساله به مخاطبان خود القا کنند که «ملیکا برجی هدف تیراندازی نیروهای پلیس قرار گرفت».

نظرات