استعلام آنی خلافی در یک همراه خودرو کامل، یک اپلیکیشن ضروری برای خودروداران!

0

استعلام آنی خلافی خودرو از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است و چه اهمیتی دارد؟ خلافی درواقع همان جریمه‌هایی هستند که به‌راننده‌های متخلفی که قوانین را رعایت نمی‌کنند تعلق می‌گیرند.

 استعلام آنی خلافی

استعلام آنی خلافی به راننده کمک می‌کند تا از مبلغ جریمه‌ها آگاه شود و برای تسویه آنها اقدام کند. این موضوع اهمیت زیادی دارد و از انباشته شدن خلافی جلوگیری خواهد کرد.

با توجه به اینکه استعلام آنی خلافی باعث می‌شود راننده زودتر به‌فکر تسویه جریمه‌ها بیفتد؛ قصد داریم در این مطلب روشی معرفی کنیم که این کار در کوتاه‌ترین زمان انجام شود. برای شناخت این روش کاربردی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سریع‌ترین روش استعلام و پرداخت خلافی کدام است؟

گسترش اینترنت باعث آنلاین شدن بسیاری از فعالیت‌ها شد. البته هنوز هم برخی افراد ترجیح می‌دهند از روش‌های حضوری و سنتی برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند. اما قطعا راه‌کارهای آنلاین به‌دلیل سرعت بالایی که دارند بهتر هستند.

استعلام آنی خلافی یکی از فعالیت‌های مهم برای هر راننده‌ محسوب می‌شود. درحال‌حاضر افراد می‌توانند با استفاده از روش‌های آنلاین مختلفی که ایجاد شده، پرداخت خلافی را به‌راحتی انجام دهند.

البته دربین روش‌های آنلاین نیز انتخاب بهترین آنها اهمیت دارد. شما باید راه‌کاری را انتخاب کنید که کاملا کاربردی باشد و بتوانید دیگر نیازهای خودرو را با کمک آن برطرف کنید.

تاپ؛ بهترین راه برای استعلام آنی خلافی

انتخاب سوپر اپلیکیشن تاپ برای هر راننده‌ای لازم است. با کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید به‌راحتی از خلافی خودرو استعلام بگیرید و در زمانی کوتاه آن را پرداخت کنید.

اگر امکان نصب اپلیکیشن تاپ برای انجام فعالیت‌های مختلف مانند استعلام آنی خلافی برای شما وجود ندارد؛ لازم است بگوییم که وب‌سایت تاپ نیز تمام خدمات موجود در اپلیکیشن را ارائه می‌دهد.

در تاپ به سرویس‌های مختلفی دسترسی پیدا می‌کنید که شما را از نصب دیگر اپلیکیشن‌ها بی‌نیاز می‌کند. به همین دلیل نیز نصب آن نه فقط برای راننده‌ها بلکه برای تمام افراد لازم است. در ادامه با نحوه گرفتن استعلام از خودرو با استفاده از تاپ آشنا می‌شویم.

استعلام آنی خلافی

چگونه در تاپ استعلام خلافی را بگیریم؟

برای اینکه بتوانید به‌صورت آنی از خلافی خودرو استعلام بگیرید باید وارد بخش خدمات خودرو در تاپ شوید. روش‌های مختلفی در مسیر دریافت خلافی در این اپلیکیشن وجود دارد.

اگر می‌خواهید تمام جریمه‌ها را با جزئیات ببینید لازم است ابتدا احراز انجام دهید. برای احراز نیز باید اطلاعاتی مانند کد ملی، شماره تماس و پلاک خودرو به نام یک شخص ثبت شده باشند.

با استفاده از این قابلیت، امکان استعلام و مشاهده جزئیات و همچنین پرداخت موردی هر کدام از جریمه‌ها برای شما فراهم می‌شود. درصورتی‌که این اطلاعات یکی نباشد باید تمام مبلغ را یک‌جا پرداخت کنید. همچنین قابلیت مشاهده جزئیات در دسترس شما قرار نمی‌گیرد.

به‌طور کلی باید گفت برای استعلام آنی  و پرداخت خلافی در تاپ باید از طریق پلاک یا با استفاده از شناسه قبض و پرداخت اقدام کرد. احراز نیز در روش استعلام با پلاک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس از انتخاب روش مورد نظر باید مشخصات خودرو را وارد کنید و سپس با پرداخت مبلغی به‌عنوان کارمزد، به‌راحتی از مبلغ جریمه خود مطلع شوید. همچنین برای جلوگیری از انباشته شدن یا دیرکرد جریمه، می‌توانید آن را در لحظه پرداخت کنید.

تاپ در کنار این سرویس بسیار کاربردی امکانات دیگری نیز برای راننده‌ها فراهم کرده تا هر فردی که صاحب خودرو باشد، استفاده از آن را ضروری بداند. برخی از این خدمات عبارت‌اند از:

  • پرداخت عوارض آزادراهی
  • طرح ترافیک
  • پارک حاشیه‌ای مشهد
  • عوارض سالیانه خودرو
  • نمره منفی
  • پلاک فعال
  • بیمه بدنه
  • وضعیت گواهینامه
  • وضعیت کارت و سند

چرا تاپ یک سوپراپلیکیشن است؟

ما تاپ را به‌عنوان یک سوپراپلیکیشن معرفی کردیم. آیا این لقب تنها به‌دلیل وجود خدمات خودرویی مانند استعلام خلافی یا پرداخت عوارض آزادراهی بوده است؟

قطعا تنها برای چند سرویس این اصطلاح را به‌کار نبردیم. درواقع باید گفت در تاپ بیش از ۷۳ سرویس کاربردی وجود دارد تا همه کاربران بتوانند با نصب آن، فعالیت‌های مختلفی انجام دهند و وقت خود را برای مراجعه حضوری به بانک یا دفاتر مختلف تلف نکنند.

این سوپر اپلیکیشن خدمات مالی زیادی برای شما فراهم می‌کند اما به آنها محدود نیست و باید گفت فراتر از یک موبایل‌بانک است. به همین دلیل نیز نصب آن برای هر فرد می‌تواند کاربردی باشد.

از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین خدمات تاپ می‌توان به خرید بلیت اتوبوس، هواپیما و قطار، خرید بلیت اماکن گردشگری، رزرو نوبت از پزشک یا روان‌شناس، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبض، انتقال وجه، رزرو هتل، ثبت نام سجام، ثبت چک صیادی، بیمه آتش‌سوزی، بیمه درمان مسافرتی و رزرو تورهای مسافرتی اشاره کرد.

جمع‌بندی

استعلام آنی خلافی باعث می‌شود راننده بدون نگرانی از ماندن در صف‌های شلوغ روش حضوری، خیلی زود برای گرفتن استعلام و پرداخت آن اقدام کند. این کار باعث جلوگیری از انباشته‌شدن مبلغ جریمه‌ها خواهد شد.

روش‌های آنلاین مختلفی برای این کار وجود دارد اما با انتخاب سوپراپلیکیشن تاپ شما می‌توانید به خدمات خودرویی و کاربردی دیگری نیز دسترسی پیدا کنید که از آنها می‌توان به پرداخت عوارض آزادراهی، بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث اشاره کرد./۱۸۸۵۹۲

نظرات