انواع سمعک زیمنس و معرفی بهترین نوع آن

0

زمینس یک برند آلمانی است که در زمینه‌های متفاوتی از جمله بهداشت و خدمات فعالیت دارد و امروزه به یکی از برترین برندهای دنیا تبدیل شده است. از محصولات این برند می‌توان به تولید سمعک اشاره کرد. سمعک محصولی است که افراد کم‌شنوا برای تقویت شنوایی خود از آن استفاده می‌کنند. با توجه به این مسئله که کیفیت سمعک‌های زیمنس بسیار بالاست، جای تعجب نیست که همواره درخواست زیادی برای خرید سمعک زیمنس و یا استعلام قیمت سمعک زیمنس وجود دارد. در ادامه تلاش می‌کنیم شما را با بهترین سمعک‌های این برند آشنا سازیم.

معرفی برند زیمنس

قبل از آنکه بخواهیم به معرفی انواع سمعک زیمنس بپردازیم، بهتر است نگاهی به این برند داشته باشیم. برند زیمنس بیش از ۱۳۰ سال است که در زمینه تولید محصولات پزشکی فعالیت دارد. این برند با استخدام بهترین پزشکان، طراحان و برنامه‌نویسان در سراسر دنیا در تلاش است از تکنولوژی‌های ویژه در محصولاتش استفاده کند.

 سمعک زیمنس

بسیاری از افرادی که از محصولات برند زیمنس از جمله سمعک زیمنس استفاده کرده‌اند کیفیت بالا را مهمترین ویژگی‌ محصولات این برند می‌دانند. نوآوری و خلاقیت مسئله دیگری است که در محصولات این برند دیده می‌شود و این مسئله برای کسانی که از محصولات برند زیمنس استفاده می‌کنند اهمیت زیادی دارد.

انواع سمعک زیمنس

بهترین سمعک زیمنس کدام است! افرادی که می‌خواهند از بهترین و جدیدترین سمعک زیمنس استفاده نمایند، این سوالات را می‌پرسند. باید بدانید برند زیمنس یکی از برندهایی است که همواره به علم روز دنیا پایبند است و از تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید محصولاتش استفاده می‌کند. بنابراین، سمعک‌های زیمنس همواره از بهترین‌های دنیا هستند و شما باید با توجه به نیاز خود و قابلیت‌های هر سمعک بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. در ادامه به معرفی ۵ مدل از بهترین‌ سمعک‌هایی می‌پردازیم که این برند تولید کرده است.

۱-     سمعک داخل کانال گوش ITC

یکی از بهترین سمعک‌هایی که در بازار موجود است سمعک داخل کانال گوش ITC است. این سمعک ( همانطور که از نامش مشخص است) داخل گوش قرار می‌گیرند. بهتر است بدانید اندازه این سمعک کمی بزرگتر از سمعک‌های دیگر است و همین امر باعث شده است ویژگی‌های آن به مراتب بیشتر باشد.

سمعک آی‌تی‌سی دارای روکش رنگ پوست است و زمانی که درون گوش قرار می‌گیرد جلب توجه نمی‌کند. افرادی که دارای شنوایی متوسط تا شدید هستند می‌توانند استفاده از این سمعک را مد نظر قرار دهند و از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوند.

سمعک زیمنس

۲-     سمعک داخل گوشی ITE

یکی از بزرگترین سمعک‌هایی که برند زیمنس تولید کرده است سمعک داخل گوشی ITE است. این سمعک در گوش قرار می‌گیرد و بخش زیادی از فضای بیرون از گوش را نیز پوشش می‌دهد. سیم‌هایی بر روی این سمعک قرار گرفته‌اند که به شما کمک می‌کنند به راحتی این سمعک را از گوش خود خارج سازید و یا آن را داخل گوش خود قرار دهید. طول عمر این سمعک بسیار زیاد است و شما می‌توانید برای مدت طولانی بدون نیاز به شارژ کردن از آن استفاده نمایید. سمعک آی‌تی‌ایی همراه با گارانتی معتبر به فروش می‌رسد.

۳-     سمعک داخل گوشی RITE

یکی از بهترین سمعک‌های برند زیمنس که طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی در سراسر دنیا آن را تهیه می‌کنند سمعک داخل گوشی RITE است. استفاده راحت از سمعک یکی از مهمترین مواردی است که این محصول را به یک برند محبوب تبدیل کرده است.

همچنین، استفاده از این سمعک شنوایی را به میزان بسیار زیادی بهبود می‌بخشد و همین امر باعث شده است که افرادی که ناشنوایی شدید دارند به سمت استفاده از این سمعک متمایل شوند. در سمعک داخل گوشی RITE بلندگویی وجود دارد که در نزدیکی پرده گوش قرار می‎گیرد و صدا را به خوبی تقویت می‌کند.

سمعک زیمنس

۴-     سمعک پشت گوشی BTE

سمعک پشت گوشی BTE یکی از انواع سمعک زیمنس است که نمونه آن در برندهای دیگر نیز به وفور دیده می‌شود. بخشی از این سمعک در پشت گوش قرار می‌گیرد و سپس هسته داخلی سمعک به داخل گوش گذاشته می‌شود. این سمعک نیز در نزدیکی پرده صماخ قرار می‌گیرد و می‌تواند صدا را به خوبی تقویت نماید.

همچنین، این سمعک دقیقا متناسب با سیستم آناتومی گوش طراحی شده است و کاربران می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکل و یا دغدغه‌ای از آن استفاده نمایند. طول عمر بالا و کیفیت بسیار مناسب از موارد دیگری هستند که سمعک پشت گوشی BTE را به سمعک محبوبی تبدیل کرده‌اند.

۵-     سمعک نامرئی

بسیاری از افراد تمایل ندارند سمعکی که در داخل گوش قرار می‌دهند دیده شود. همین امر سبب می‌شود این افراد به سمت استفاده از سمعک‌های نامریی کشیده شوند. سمعک زیمنس که طراحی نامرئی دارد در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است و توانسته است به یکی از سمعک‌های محبوب در دنیا تبدیل شود. این سمعک برای کسانی مناسب است که شنوایی‌شان زیاد ضعیف نیست و برای بهبود وضعیت خود می‌خواهند از سمعک استفاده کنند. سمعک نامرئی زیمنس به طور کامل درون ساختار گوش قرار می‌گیرد و هرگز مشخص نمی‌شود بیمار از سمعک استفاده می‌کند.

سمعک زیمنس

نکات مهم در انتخاب سمعک

افرادی که می‌خواهند سمعک زیمنس و یا هر سمعک دیگری را انتخاب کنند، باید به برخی از موارد از جمله موارد زیر توجه داشته باشند:

  • میزان اختلال شنوایی در انتخاب نوع سمعک مهم است. همانطور که در سمعک‌های زیمنس مشاهده کردید برخی از آنها برای اختلالات شدید و برای اختلالات ضعیف شنوایی مناسب هستند.
  • در زمان خرید باید به باتری سمعک توجه داشته باشید و مطمئن باشید که باتری آن کیفیت بسیار بالایی دارد.
  • هرگز سمعک‌هایی را که دارای گارانتی نیستند خریداری نکنید.

برای خرید سمعک زیمنس به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد انواع سمعک زیمنس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شدید برند زیمنس یک برند آلمانی در زمینه بهداشت و خدمات است و توانسته است با تولید محصولات مختلف از جمله سمعک توجه بازار جهانی را به خود جلب کند. قیمت سمعک زیمنس با توجه به کارآیی و طول عمر آن بسیار متناسب است. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید انواع سمعک از جمله سمعک‌های زیمنس هستید، می‌توانید به مرکز طنین سمعک مراجعه نمایید. کارشناسان این مرکز اطلاعات تکمیلی را در مورد خرید سمعک در اختیار شما قرار می‌دهند. برای آشنایی بیشتر به سایت طنین سمعک به آدرس   taninsamak.com مراجعه کنید./۱۸۶۴۴۳

نظرات