فیلم کامل شوخی های جنجالی محسن قرائتی در مراسم تجلیل و واکنش ها را بینید

0

فیلم کامل شوخی جنجالی محسن قرائتی در مراسم تجلیل و واکنش ها را بینید

فیلم منتشر شده از شوخی حاج آقا قرائتی در مراسم نکوداشت و تجلیل از این طلبه در صدا و سیما خبرساز شده و در حال حاضر در شبکه های اجتماعی به داغترین سوژه روز تبدیل شده است. حجت الاسلام محس قرائتی در این مراسم با تریاکی ها و حاج آقا صدیقی و دکتر و مهندس گفتن های الکی مردم شوخی جالبی کرده که باعث خنده حضار شد. در ادامه مطلب شوخی قرائتی را ببینید:

یکی از شوخی‌های حجت الاسلام قرائتی در مراسمی که صداوسیما برای تجلیل از وی برگزار کرده بود، گفته بود: “خانواده من می‌گوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجت‌الاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند امام زمان(عج) ظهور می‌کند”.

کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران درباره شوخی‌های قرائتی گفت: من به آقای قرائتی عزیز ارادت دارم و ایشان نیز به بنده محبت دارند؛ ایشان شوخی کردند و من همیشه ایشان را دعا می‌کنم.

وی گفت: آقای قرائتی از تأثیرگذارترین روحانیون کشور هستند و بنده ایشان را از نعمات الهی می‌دانم.

همچنین ببینید: بیوگرافی حجت الاسلام مهدی دانشمند از کودکی تا روحانیت +همسر و فرزندانش

حجت الاسلام محسن قرائتی یکی از روحانیون مشهور ایرانی است که مردم با برنامه درس هایی از قرآن او را می شناسند که سخنان حکیمانه همراه با طنز او مورد توجه مردم قرار گرفته و از این برنامه استقبال می کردند .

وی مدتی است که به علت بیماری تحت درمان است و اخیرا نیز در بیمارستان بستری بود.

مراسم تجلیل و نکوداشت

آیین نکوداشت حجت‌الاسلام محسن قرائتی معروف به شیخ رسانه در سومین نشست افق تحول رسانه ملی به همراه شوخی های ایشان برگزار شد.

تجلیل از حجت‌الاسلام محسن قرائتی با عنوان «شیخ رسانه» سه‌ شنبه ششم تیرماه در صدا و سیما برگزار شد.

سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی شد و ریاست ستاد اقامه نماز از جمله کارنامه سوابق حاج آقا قرائتی می باشد.

نظرات