فیلم کامل حمله وحشیانه با قمه به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان‌!!

0

فیلم کامل حمله وحشیانه با قمه به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان‌!!

ویدئو و فیلم کامل حمله با قمه و چاقو به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان را ببینید که از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شود که نشان می دهد گروهی یا هویت نا معلوم و ناشناس با قمه به کنسرت «گرشا رضایی» در سیرجان کرمان حمله کرده‌اند که در ویدئوی زیر می بینید:

فیلم کامل حمله وحشیانه با قمه به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان‌!!

کنسرت های گرشا رضایی جزو کنسرت های پر مخاطب و پر طرفدار لیست برنامه های هنری است. او از ۸ تیر ماه ۱۴۰۲ کنسرتی در سیرجان کرمان برگزار کرد که با حواشی زیادی روبرو شد. این کنسرت در سالن فرهنگ و هنر سیرجان برپا بود که حمله گروهی با قمه و چاقو مانع از اجرای کامل برنامه شد.

در ویدئوی زیر تصاویری از حمله به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان می بینید:

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار تصاویری از حمله به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان در توئیتر خود نوشت:

* هشت فرد ناشناس با قمه و چاقو به سالن سینما قدس سیرجان که کنسرت «گرشا‌رضایی» در آن در حال برگزاری بود، حمله کردند و علاوه بر ایجاد فضای رعب و وحشت و خرد کردن شیشه های سالن، قصد ورود به سالن کنسرت را داشتند که با مقاومت عوامل حراست، نتوانستند به داخل سالن کنسرت راه یابند.

* بر اساس پیگیری‌ها با حضور پلیس این هشت نفر متواری شدند.

* گرشا‌رضایی و گروهش در سلامت کامل هستند و توسط یک دستگاه اتوبوس از محل برگزاری کنسرت خارج شده اند.

* یکی از نیروهای ارشاد با قمه مضروب و بستری است و یکی از عوامل حراست نیز چاقو خورده است.

گویا این حمله خونین مصدوم بر جای گذاشته و یکی از نیروهای ارشاد با قمه مضروب و بستری است و یکی از عوامل حراست نیز چاقو خورده است.

حمله به کنسرت ها اینروزها گاهی به گوش می رسد و اخیر به کنسرت محسن شریفیان در تالار وحدت نیز حمله شده است.

گفتنی است، ساعاتی پیش هشت فرد ناشناس با قمه و چاقو به سالن سینما قدس سیرجان که کنسرت «گرشا‌رضایی» در آن در حال برگزاری بود، حمله کردند و علاوه بر ایجاد فضای رعب و وحشت و خرد کردن شیشه های سالن، قصد ورود به سالن کنسرت را داشتند که با مقاومت عوامل حراست، نتوانستند به داخل سالن کنسرت راه یابند. این ویدیو را بهمن بابازاده در صفحه توییتری خود منتشر کرده است.

نظرات