بهترین دستگاه یو پی اس برای دوربین مداربسته باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

0

در دنیای کنونی، بسیاری از دستگاه های الکترونیکی مانند رایانه ها، سرورها، دوربین های مداربسته و تجهیزات شبکه داده های مهمی را ذخیره می کنند. قطع ناگهانی برق می تواند منجر به خراب شدن یا از دست رفتن داده ها شود. قطع برق ممکن است به دلایل مختلفی مانند آب و هوای نامناسب، خرابی تجهیزات یا مشکلات شبکه رخ دهد. یک دستگاه یو پی اس قدرتمند و باکیفیت می تواند از بروز هرگونه مشکل حین روشن و خاموش کردن و قطع ناگهانی برق جلوگیری کرده و از اطلاعات حساس شما بهترین محافظت را به عمل آورد. بنابراین برای هر مجموعه یا منزلی ضروری است که از یک یو پی اس مناسب و خوب بهره ببرد.

دستگاه یو پی اس

در ادامه به تعریف و کاربرد دستگاه یو پی اس پرداخته و ویژگی های یک یو پی اس عالی برای دوربین های مداربسته از جمله ضد «سرقت بودن»،« ابعاد کوچک» و «حفاظت دربرابر نوسانات برق» را شرح می دهیم. سپس یک فروشگاه مطمئن برای خرید دستگاه یو پی اس را به شما معرفی و پیشنهاد می نماییم.

دستگاه یو پی اس

دستگاه یو پی اس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه تقریباً همه دستگاه‌ها برای عملکرد صحیح به منبع مداوم انرژی الکتریکی متکی هستند. می توان گفت حتی یک قطع کوتاه در برق می تواند باعث خاموش شدن فوری این دستگاه ها شود. بروز چنین مشکلی می تواند منجر به اختلال در وظایف حیاتی، از دست دادن منابع ارزشمند و اطلاعات مهم شود. برای رفع این مشکل، دستگاه UPS (منبع تغذیه بدون وقفه) طراحی و ساخته شد.

دستگاه یو پی اس یک منبع برق الکترونیکی است که جریان برق بدون وقفه را برای سیستم های الکترونیکی مختلف به ویژه در مواقع اضطراری تضمین می کند. گفتنی است که دستگاه های UPS  از انرژی ذخیره شده در باتری ها برای تامین برق تجهیزات مختلف استفاده می کنند. این دستگاه های پیشرفته و پرطرفدار، علاوه بر تنظیم و تثبیت برق ورودی، از تجهیزات حساس در برابر نویز و اختلالات شبکه برق نیز محافظت می کنند.

دستگاه یو پی اس

دستگاه یـو پی اس چه کاربردی در دوربین مداربسته دارد؟

دستگاه یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه است در دوربین های مداربسته برای تامین برق پشتیبان در مواقع قطع یا نوسانات برق استفاده می شود. این دستگاه پرکاربرد و قدرتمند تضمین می کند که سیستم دوربین مدار بسته حتی در زمان قطع برق به کار خود ادامه می دهد و امکان نظارت و ضبط مداوم را فراهم می کند. دستگاه یو پی اس همچنین از تجهیزات دوربین مداربسته در برابر آسیب های ناشی از نوسانات برق که ممکن است در هنگام برخورد صاعقه یا سایر اختلالات الکتریکی رخ دهد، محافظت می کند.

بهترین دستگاه یو پی اس برای دوربین مداربسته باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ویژگی هایی از سیستم های دستگاه یو پی اس (منبع برق اضطراری) که برای استفاده در دوربین های مدار بسته مناسب است عبارتند از:

۱-   ابعاد کوچک

دوربین های مدار بسته اغلب در مکان های فشرده مانند اتاق های کوچک، گوشه ها یا سقف ها نصب می شوند. بنابراین، یک سیستم UPS کوچک امکان نصب و ادغام آسان تر در این فضاهای محدود را فراهم می کند. همچنین در صورت نیاز به جابجایی، به راحتی همراه با سیستم دوربین مداربسته قابل حمل و جابجایی خواهد بود.

۲-   ضد سرقت بودن

هدف اولیه یک سیستم یو پی اس تامین برق پشتیبان در صورت قطع یا نوسانات برق، تضمین نظارت مستمر و جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات است. اما با این حال، برخی از سیستم‌های UPS ممکن است دارای ویژگی‌های اضافی خاص یا اقدامات امنیتی مانند محفظه‌های قفل‌شونده یا قابلیت هشدار باشند که می‌تواند به جلوگیری از سرقت یا دستکاری کمک کند.

۳-   ظرفیت برق کافی

اطمینان حاصل کنید که دستگاه یو پی اس دارای ظرفیت انرژی کافی برای پشتیبانی از تمام برق مورد نیاز سیستم دوربین مدار بسته شما باشد. مصرف برق همه دوربین‌ها و سایر دستگاه‌های متصل را در نظر بگیرید تا میزان توان مناسب برای دستگاه یو پی اس را تعیین کنید.

۴-   پشتیبان باتری

اگر می خواهید دستگاه یو پی اسی بدون نقص داشته باشید، به دنبال یک یو پی اس با باتری داخلی باشید که بتواند در هنگام قطعی برق و اتمام برق ذخیره شده، برق پشتیبان را تامین کند. این امر نظارت مستمر بر روی جریان برق را تضمین کرده و از از دست دادن داده ها جلوگیری خواهد کرد.

۵-    محافظت در برابر ولتاژ

یک یو پی اس با قابلیت حفاظت از نوسانات را انتخاب کنید تا دوربین های مدار بسته و سایر تجهیزات خود را در برابر نوسانات برق و افزایش ولتاژ محافظت کنید. این ویژگی از بسیاری از خرابی ها و خسارت های جانبی جلوگیری خواهد کرد.

۶-   نظارت و ارائه هشدارها

دقت کنید یو پی اسی که انتخاب می کنید، ویژگی های نظارتی مانند نرم افزار نظارت از راه دور یا اتصال به شبکه را نیز ارائه دهد. با چنین قابلتی درخشانی شما می توانید سلامت باتری را کنترل کنید و در صورت بروز هر گونه مشکلی، پیام هشدار دریافت نمایید.

۷-   وجود پریزهای متعدد

اطمینان حاصل کنید که دستگاه یـو پی اس دارای پریزهای کافی برای قرار دادن تمام دوربین های مداربسته، DVR/NVR، مانیتورها و سایر لوازم جانبی در سیستم شما است. این کمک می کند تا برق همه دستگاه ها به طور همزمان تامین شود.

بهترین دستگاه یـو پی اس برای دوربین مداربسته را از کجا بخریم؟

قبل از خرید، عواملی که در بالا برای یک دستگاه یو پی اس مناسب ذکر کردیم را در نظر داشته باشید. سپس قیمت ها را مقایسه کنید و نظرات مشتریان را بخوانید تا از کیفیت فروشگاه و محصول مدنظر خود مطمئن باشید. می توانیم بگوییم یکی از معتبر ترین فروشگاه های فعال در حوزه انواع دوربین مداربسته و دستگاه یو پی اس، مجموعه آی تی اهورا است که در سال های گذشته با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، توانسته است رضایت خریداران را جلب نماید. بنابراین اگر قصد خرید دستگاه یو پی اس یا یک استابلایز با کیفیت را دارید، پیشنهاد ما به شما مجموعه آی تی اهورا خواهد بود./۱۸۷۵۶۳

نظرات