بیوگرافی ترنم شاهین زاده بسکتبالیست اهوازی +‌ماجرای تصادف و درگذشت و سوابق

1

بیوگرافی ترنم شاهین زاده بسکتبالیست اهوازی +‌ماجرای تصادف و درگذشت و سوابق

ترنم شاهین زاده کیست و اهل کجاست

ترنم شاهین زاده بسکتبالیست خوزستانی نفت آبادان متولد تیر ماه سال ۱۳۸۰ در خوزستان بوده که عصر یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ در سانحه رانندگی در مسیر اصفهان به شاهین شهر درگذشت. او عضو تیم بسکتبال شاهین شهر و پالایش نفت آبادان بود که در سن ۲۲ سالگی از دنیا رفت. ادامه بیوگرافی ترنم شاهین زاده ورزشکار جوان در گذشته با عکس و سوابق و اینستاگرام و خانواده اش را با هم میخوانیم:

بیوگرافی ترنم شاهین زاده بسکتبالیست اهوازی کیست +‌ماجرای تصادف و درگذشت

بیوگرافی ترنم شاهین زاده

ترنم شاهین زاده متولد تیر ماه سال ۱۳۸۰ در خوزستان و اهل اهواز بود. او بسکتبالیست خوزستانی نفت آبادان و عضو تیم بسکتبال شاهین شهر بود که عصر یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ در سانحه رانندگی در مسیر اصفهان به شاهین شهر درگذشت. او هنگام مرگ تنها ۲۲ سال داشت و یکی از ورزشکاران با استعداد بسکتبال بود.

بیوگرافی ترنم شاهین زاده بسکتبالیست اهوازی کیست +‌ماجرای تصادف و درگذشت و سوابق

ترنم شاهين زاده با قد ۱۷۸ سانتي متر و وزن ۵۵ كيلوگرم بوده كه در پست ۳ و ۴ براي حضور در مسابقات آسيايي بنگلور هند انتخاب شد.

خانواده

ترنم شاهین زاده فرزند مهندس شاهین شاهین زاده از کارکنان نیروگاه رامین اهواز می باشد.

گفته میشود که ترنم قرار بود در تیر ماه، تولد ۲۲ سالگی‌اش را جشن بگیرد که از ما میان رفت

همچنین ببینید: علت دقیق مرگ و درگذشت چوی سانگ بونگ خواننده کره ای +‌ماجرای خودکشی

ترنم شاهین زاده کیست

ماجرای تصادف و درگذشت ترنم شاهین زاده

روز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، این دختر جوان همراه دو نفر دیگر از بستگانش در مسیر شاهین شهر به اصفهان با یک کامیون برخورد کردند و این حادثه سبب کشته شدن آنها شده است.

در توضیح روایت جزئیات تصادف این بازیکن بسکتبال آمده: خودرویی که ترنم شاهین زاده یکی از ۴ سرنشین آن بوده، یک تاکسی اینترنتی بوده است و زنده‌یاد شاهین زاده، یکی از مسافران آن بود.

این خودرو در یک دور برگردان در موقعیت خلاف، اقدام به دور زدن می‌کند و همین مورد سبب، بر هم خوردن تعادل دو دستگاه کامیون در مسیر مقابل می‌شود به‌طوری‌که ابتدا آن دو کامیون به هم برخورد می‌کنند و سپس برخورد با خودرو پراید صورت می‌گیرد.

بیوگرافی ترنم شاهین زاده بسکتبالیست اهوازی کیست +‌ماجرای تصادف و درگذشت

سوابق

ترنم شاهین‌زاده بازیکن جوان و مستعد و با اخلاق پالایش نفت آبادان بود و از نوجوانی به طور حرفه ای وارد رشته بسکتبال شده بود.

او استعداد شاخص بسکتبال خوزستان بود. با وجود سن‌ و سال کم، او طی سال‌های اخیر برای تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر کشور بازی می‌کرد و یک بازیکن خوش‌آتیه و سرمایه‌ای برای بسکتبال بود. وی در پروژه دختران زرین در رده سنی زیر ۲۱ سال (انتخاب برترین‌های ورزش زنان کشور بر مبنای نظرسنجی عمومی) یکی از ۴۸ دختر حاضر در فهرست برگزیدگان بود.

ایشان در تیم بسکتبال زنان پالایشگاه نفت آبادان بازی می کرد و شماره ۷ در ترکیب این تیم را بر تن داشت و توانسته بود در این تیم بسیار خوش بدرخشد.

1 دیدگاه در “بیوگرافی ترنم شاهین زاده بسکتبالیست اهوازی +‌ماجرای تصادف و درگذشت و سوابق

  1. محسن مبصر گفت:

    روح این دختر عزیز شاد. این فرشته فرزند یکی از اسطوره های بسکتبال خوزستان جناب شاهین شاهین زاده که سالهای زیادی بهترین سانتر خوزستان و تیم نفت اهواز بود.
    روح این عزیز شاد و عرض تسلیت به جناب شاهین زاده گرامی

نظرات