جدیدترین مدل های آینه و شمعدان عروس ۱۴۰۲ شیک و خاص + راهنمای خرید و قیمت

0

آینه و شمعدان عروس : یکی از دغدغه های خانواده ها هنگام خرید عروسی آینه شمعدان می باشد. قبل از خرید آینه و شمعدان بهتر است به یک سری نکات خیلی مهم توجه کنید. از این جها است که ما علاوخ بر مدل های آینه و شمعدان راهنمای خرید آن را نیز برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

آینه و شمعدان عروس

جدیدترین مدل های آینه و شمعدان عروس ۱۴۰۲ شیک و خاص + راهنمای خرید و قیمت

آینه شمعدان به اندازه خانه بستگی دارد. برای مثال شما نمیتوانید آینه شمعدان بزرگ یا آینه کنسول سه درب و چهار درب را برای خانه ۷۰ متری یا ۸۰ متری استفاده کنید. یا برعکس آن ،نمیتوانید آینه شمعدان های کوچک را در خانه هایی که بالای ۲۰۰ متر هستند و محیط پذیرایی آن ها بزرگ است ، به کار ببرید. سعی کنید آینه شمعدانی بخرید که نسبت به متراژ منزلتان متناسب باشد.

آینه و شمعدان

بسیاری از افراد میخواهند هزینه کمتری بابت آینه شمعدان بپردازند و نوعی را انتخاب کنند که از نظر کیفیت هم خوب باشد. بهتر است بدانید یکی دیگر از نکات مهم برای راهنمای خرید آینه شمعدان عروس و داماد این است چه مقدار بودجه ای برای آن تعیین کرده اید. اینکه چه مقدار بودجه برای خرید آینه شمعدان عروس لازم است کاملا بستگی به این دارد که قصد خرید چه جنس آینه شمعدان و چه مدلی از آن ها را دارید، در بازار امروز، آیینه و شمعدان ها جنس های بسیار گوناگونی پیدا کرده اند و به همین دلیل دارای طیف قیمتی گسترده ای هستند اما به طور کلی رنج قیمت آینه و شمعدان عروس در بازار از حداقل ۱ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان است و آینه شمعدان های جنس نقره ، فلز برنز و فلز برنج جز لوکس ترین و گران ترین آینه شمعدان ها هستند و آینه شمعدان های چوبی و شیشه ای از قیمت مناسبی برخوردار می باشند.

قیمت آینه و شمعدان عروس

توجه داشته باشید اگر آینه شمعدان برنجی یا برنز یا هرگونه آلیاژ دیگری انتخاب میکنید حتما ست باشند. یعنی اینکه اگر مدل اینه گل های ریز دارد حتما شمعدان هم همان مدل باشد، یا اینکه آینه و شمعدان همرنگ باشند و ذره ای فرق نداشته باشند. اگر وارد فروشگاهی شدید و ست یا سرویس اینه و میز و شمعدان دیدید حتما همان را انتخاب کنید. جوری نباشد که مدل اینه و میز و شمعدان یا رنگ هایشان با هم متفاوت باشد. پس دقت کنید تا جلوه ای زشت به دکوراسیونتان ندهید. هم چنین می توانید آینه شمعدان مورد علاقه تان را با حک اسم همسرتان به طور سفارشی بسازید و آن را یک یادگاری خاص از دوران عقدتان ماندگار کنید.

انواع آینه و شمعدان

انواع آینه و شمعدان

آینه شمعدان قلمزنی :

این مدل از آینه شمعدان‌ها یکی از سنتی‌ترین هنرهای ایران است. برای تولید آن‌ها از آلیاژ برنج استفاده می‌شود و با هنر دستی قلمزنی تزئین و آبکاری نقره طراحی می شود. آینه شمعدان قلمزنی سبک های متفاوتی دارد که مشهورترین آن‌ها سبک اصفهان است.

برنجی :

برای ساخت آینه شمعدان‌های طرح نقره از فلز برنج استفاده می‌شود؛ زیرا برنج یکی از پرکاربردترین آلیاژ‌ها محسوب می‌شود و استحکام بالایی دارد و در برابر خوردگی سخت و مقاوم است. همانطور که گفتیم جنس این آینه و شمعدان عروس از آلیاژ برنج است، زیرا الیاژ برنج علاوه بر کیفیتی که دارد قابل آبکاری به رنگ دلخواه شما هم است.

آینه و شمعدان خاص

برنز :

از فلز برنز به دلیل سختی و استحکامی که دارد برای تولید آینه شمعدان استفاده می‌شود. در اصل رنگ برنز قرمز مانند آن، به دلیل ویژگیهای مختلفی که دارد می‌توان آن ها را آبکاری کرد و به رنگ دلخواه‌تان درآورد.

میناکاری :

میناکاری، میناگری یا میناسازی هنری سنتی است که سابقه‌ای در حدود پنج هزار سال دارد و از صنایع دستی محسوب می‌شود. از این هنر برای تولید آینه شمعدان‌های مختلف استفاده می‌شود.

آینه و شمعدان میناکاری

کریستالی :

آینه و شمعدان کریستالی به طور کلی از دو بخش فلزی و کریستالی تشکیل شده است. بخش کریستالی باعث زیبایی بیشتر آن می‌شود و در واقع تزیینی است. کریستال‌ها می‌توانند آویزان باشند و یا در ساختار آینه و شمعدان به کار رفته باشند. با قرار دادن این ست روی کنسول، میز آرایش، بوفه و غیره فضایی دلنشین ایجاد کنید. آینه و شمعدان کریستال برش‌دار هم بسیار سنگین و شکننده‌اند و از طرفی باید هزینه زیادی را برای خرید آن صرف کنید. شروع قیمت آینه و شمعدان کریستال تقریبا از ۷ میلیون تومان باتوجه به ابعاد آن است.

آلیاژ :

این مدل از آینه شمعدان‌های فلزی یا آلیاژ، همانطور که از نامش پیداست از آلیاژ ساخته شده و کیفیت چندانی ندارد؛ زیرا بعد از مدتی رنگ خود را از دست می دهد و سیاه می شود اما با توجه به قیمتی که دارد کیفیتش مناسب است.

آینه و شمعدان لاکچری

آینه و شمعدان جهیزیه

آینه و شمعدان کریستالی

آینه و شمعدان ست

همراه ما باشید

نظرات