بیوگرافی سحر امامی مجری و همسرش و فرزندان + زندگی شخصی و عکس جدید

1

بیوگرافی سحر امامی مجری و همسرش و فرزندان + زندگی شخصی و عکس جدید

سحر امامی مجری تلویزیون و گوینده شبکه خبر متولد سال ۱۳۶۴ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی با گرایش صنایع غذایی می باشد و از سال ۱۳۸۷ وارد تلویزیون شده و با اجرای پیشخوان خبر به شهرت رسید. سحر امامی یک فرزند پسر دارد و همسرش خبرنگار است ادامه بیوگرافی کامل سحر امامی مجری و گوینده شبکه خبر را در این صفحه از مجله اینترنتی حرف تازه میخوانیم

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر و همسرش + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

بیوگرافی سحر امامی

سحر امامی متولد سال ۱۳۶۴ در تهران مجری و گوینده شبکه خبر در برنامه پیشخوان خبر است.

او یکی از توانمندترین گویندگان و جریان صدا و سیما است که در چند سال اخیر با اجراها و مصاحبه های خود حسابی طرفدار پیدا کرده و اجرای قوی و قدرتمند وی در پیشخوان خبر از جمله برنامه ها و آثار اجرایی او می باشد

وضعیت ازدواج و همسر سحر امامی مجری کیست

سحر امامی سال ها پیش ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد. اخیرا عکسی با یک دختر در پیج وی به اشتراک گزاشته شده که مشخص نیست عکس دخترش است یا خیر اما او یک پسر دارد.

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر

تحصیلات

مهندسي کشاورزي خواندم گرايش علوم صنايع غذايي، رشته ام هيچ ربطي به کارم ندارد! اين ها را سحر امامي ۲۳ ساله مي گويد و معتقد است متناسب با علاقه اي که داشته فعاليت و تلاش کرده و بدون هيچ آشنايي وارد صدا و سيما شده. مي گويد تست دادم و تستم سال ۸۷ در مجموعه “به خانه برمي گرديم” در شبکه تهران قبول شد و کارم را با گروه اجتماعي شبکه تهران شروع کردم و از خرداد ۸۹ هم وارد شبکه خبر شدم. سحر در برنامه به خانه برمي گرديم مجري بخش دانستي هاي برنامه بود و اين روزها “صبح با خبر” را در شبکه خبر اجرا مي کند

سوابق

خانم امامی با دادن تست گویندگی در سال ۸۷ وارد سازمان صدا و سیما شد و برای نخستین بار با احرای بخش دانستنی های برنامه به خانه برمیگردیم در شبکه تهران به طور حرفه ای گویندگی و اجرا را تجربه کرد. او همچنین به عنوان مجری صبح با خبر شبکه پنج فعالیتش را ادامه داد. اما بیشترین شهرتش مربوط به اجرای برنامه پیشخوان خبر در شبکه خبر تلویزیون است. پس از مدتی فعالیت در به خانه بر می گردیم از سال ۸۹ به عنوان مجری خبر وارد شبکه خبر میشود. با لطیفه گودرزی هم دانشگاهی بوده و با هم دوست صمیمی هستند.

مصاحبه و گفتگوی خواندنی با سحر امامی مجری پیشخوان خبر

شرایط پذیرش برای اجرا چه بود؟

من برای تست معرفی شدم. تست روتین که صحبت می کنی . شعر می خوانی و یک موضوع را انتخاب می کنند و باید در مورد آن صحبت کنی. یادم هست که ماه مبارک رمضان بود و استرس زیادی داشتم. ولی خوب تصویربرداری که هیچ وقت دیگر ندیدم اش ، شرایطی را برایم فراهم کرد و خودش هم نشست و گفت : “فکر کن برای خودت اجرا می کنی.” تست دادم و سه ماه گذشت و اصلا فکر نمی کردم که قبول می شوم و خبری شود!

اما قبول شدم و مدارکم را به گروه اجتماعی دادم و شروع کردم. اولین برنامه ام یک برنامه زنده بود. معمولا کسی که وارد این حرفه می شود اول برنامه تولیدی می گیرد. اولین کاری که اگر ایرادی و اشکالی داشتی از آن درمی آورند. این طوری بود که وارد حرفه ای شدم که خیلی دوستش داشتم. سعی می کنم به خاطره علاقه ام تلاش کنم.

نحوه ورود شبکه خبر

از زمانی که تستم را برای مدیر گروه اجتماعی شبکه خبر بردم تا زمانی که روی آنتن شبکه خبر رفتم ، حدودا یک ماه طول کشید و یک ماه تست های فوق العاده سنگینی از من گرفتند. در شبکه تهران تست استدیو نداده بودم. تست ری اکشن های مختلف و تست اجرای زنده در استدیو را دوباره از من گرفتند. تست های مشکلی گرفتند.

در کدام برنامه بیشتر تپق زدی؟

به خانه برمی گردیم. کار اولم بود ، زنده بود و نکات دانستنی می گفتم. باید اندازه و مقدار می گفتم و سعی می کردم حفظ کنم. همین تکیه نکردن به متن باعث تپق می شود. البته هر چه بگذرد ، کارت راحت تر می شود. الان خیلی راحت و با آرامش اجرا می کنم. حتی اگر اشتباه کنم.

هر کس دوست دارد متفاوت باشد. با استفاده از رنگ تیره مخالفم. شاید به ندرت در شهادت ها از مشکی استفاده کنم. سعی می کنم حتی از رنگ هایی که در روتین شبکه خبر استفاده نمی شود ، استفاده کنم. مثلا قرمز یا سبز روشن ، به خاطر پوشش چادر مشکلی ندارد. اما اگر در برنامه به خانه بر می گردیم می پوشیدم ، می گفتند مختص گروه کودک است. رنگ های شاد با تُن گرم که فضای فانتزی ایجاد کند ، استفاده می کردم نه رنگ های خیلی تند. اما حالا استفاده می کنم ، چون احساس می کنم علاوه بر اینکه خودم احساس خوبی دارم ، بیننده هم علاوه بر اینکه دارد برنامه گروه اجتماعی شبکه خبر را می بیند ممکن است ذهنیت و روحیه اش هم با دیدن یک رنگ شاد تغییر کند. البته در رسانه ، همه همکاران ما حجاب و شئونات را رعایت می کند.

سحر امامی الان کجاست

در مصاحبه ام با مجله مادران در جواب این سوال گفتم ، دوست دارم در گروه سیاسی و خبر کار کنم. آن موقع در برنامه به خانه بر می گردیم بودم. الان سوال شما را خیلی با دقت جواب می دهم ، چون ممکن است بعد این اتفاق بیفتد و وارد آن مجموعه کاری شوم. پیشنهاد شد تست بازیگری بدهم ، اما اصلا دوست نداشتم از اجرا فاصله بگیریم.

عکس های شخصی سحر امامی مجری

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

یوگرافی سحر امامی ،وی درباره اولین اجرای خود می گوید:
اولین کار زنده ای که اجرا کردم به خانه برمی گردیم بود که تپق زیادی داشتم .

در اجرای برنامه خیلی کم پیش می آید که رنگ تیره بپوشم و مخالف رنگ های تیره هستم.
از رنگ های قرمز یا سبز روشن، به خاطر پوشش چادر که مشکلی ندارد ؛ استفاده می کنم.
رنگ های شاد استفاده می کنم، چون احساس می کنم علاوه بر اینکه خودم احساس خوبی دارم، بیننده هم علاوه بر اینکه دارد برنامه گروه اجتماعی شبکه خبر را می بیند ممکن است ذهنیت و روحیه اش هم با دیدن یک رنگ شاد تغییر کند.
اما آرایش از نوع خط لب، خط چشم، ریمل، رژ لب، رژ گونه ممنوع بوده و فقط گریم محو باید صورت انجام شود.

سحر امامی گوینده خبر و مجری تلویزیون کیست

سحر امامی مجری پیشخوان خبر کیست

بیوگرافی سحر امامی ،وی یکی از توانمندترین گویندگان و جریان صدا و سیما است که در چند سال اخیر با اجراها و مصاحبه های خود حسابی طرفدار پیدا کرده و اجرای قوی و قدرتمند وی در پیشخوان خبر از جمله برنامه ها و آثار اجرایی او می باشد که بسیار موفقیت آمیز بوده

وضعیت ازدواج و همسر سحر امامی گوینده شبکه خبر

اینستاگرام سحر امامی

پیج اصلی وی با نام این مجری با ارم تی وی فعال است و پیج هواداران نیز دارند ، اما مشخص نیست که کدام پیج اصلی این مجری خبر و کدام فیک هستند.

اینستاگرام سحر امامی

نسبت فامیلی سحر امامی با هلیا امامی

از نسبت خانوادگی و فامیلی سحر امامی با هلیا امامی بازیگر معروف اطلاعاتی در دست نیست و ممکن است که تشابه فامیلی باشد.

عکس پدر سحر امامی

 

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

 

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر و همسرش + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

ما همراه باشید

1 دیدگاه در “بیوگرافی سحر امامی مجری و همسرش و فرزندان + زندگی شخصی و عکس جدید

  1. علی گفت:

    آدما با تلاششون به جاهایی که فکرشم نمی کنند خواهند رسید البته ایشون صداش هم خوبه وگرنه اگر نبود و چهره مقبولی نداشت صداوسیما قبولش نمیکرد چون چهره و صدا برای صدا و سیما مهمِس

نظرات