زمان بازی ایران و ژاپن نیمه نهایی جام ملت ها

1

زمان بازی ایران و ژاپن نیمه نهایی جام ملت ها

بازی ایران و ژاپن : شاگردان کی‌روش موفق شدند در دیدار مقابل چین به پیروزی ۳ بر صفر برسند و جواز حضور در نیمه نهایی را بدست آوردند.

ایران و ژاپن

تیم ملی ایران در دیدار مقابل چین با ۳ گل پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
شاگردان کی‌روش بر این اساس حریف ژاپن که پیش از بازی ایران با یک گل ویتنام را شکست داد، شدند.

بر این اساس ایران و ژاپن دوشنبه، هشتم بهمن، ساعت ۱۷:۳۰ در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه بن زاید العین به مصاف هم خواهند رفت.

همچنین در طرف دیگر نمودار بازی ها تیم قطر که با نتیجه ۱ بر صفر تیم قدرتمند کره جنوبی را شکست داده بود در مرحله نیم نهایی به مصاف تیم میزبان یعنی امارات متحده عربی خواهد رفت که در مرحله یک چهارم نهایی تیم مدافع قهرمانی بازی ها یعنی استرالیا را موفق شده بودند با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

برنامه نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

⚽️ ایران و ژاپن/ دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷؛ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه هزاع بن زاید

⚽️ قطر- امارات/ سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷؛ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه محمد بن زاید

 

همچنین مسابقه فینال این بازی ها بین برنده دو بازی بالا روز جمعه یک فوریه ۲۰۱۹ مصادف با ۱۲ بهمن ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه شهری زاید، ابوظبی برگزار خواهد شد.

بهترین مقام کسب کرده تیم امارت در این مسابقات مربوط می شود به مقام نایب قهرمانی سال ۱۹۹۶ که در این دوره از مسابقات میزبان بودند.

تیم قطر نیز قبل از این دوره از مسابقات مقام بهتری جز راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها در سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۱۱ را در کارنامه خود ندارند.

تیم ایران قهرمان سه دوره این مسابقات در سالهای  (۱۹۶۸، ۱۹۷۲، ۱۹۷۶) شده است و امیدواریم امسال چهارمین قهرمانی خود را در جام ملت ها کسب کند.

اما تیم ژاپن با کسب چهار مقام قهرمانی در سال های  (۱۹۹۲، ۲۰۰۰، ۲۰۰۴، ۲۰۱۱) پر افتخارترین تیم آسیا در این مسابقات می باشد.

1 دیدگاه در “زمان بازی ایران و ژاپن نیمه نهایی جام ملت ها

  1. دانلود آهنگ جدید گفت:

    به امید قهرمانی تیم ملی

نظرات