بیوگرافی سارا فلاحی نماینده ایلام از سوابق تا نطق های جنجالی + زندگی شخصی

0

سارا فلاحی نماینده مجلس ایلام و سیاستمدار ایرانی بوده و در سال ۱۳۵۷ در شهر ایوان استان ایلام به دنیا آمده است. وی نماینده مجلس ایلام از حوزه انتخابیه ایلام و ایوان و سیروان و چرداول و مهران از استان ایلام میباشد و موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۳۶ هزار و ۹۰۹ رای به مجلس راه یابد. درباره بیوگرافی کامل دکتر سارا فلاحی نماینده مردم ایلام و همسرش و سوابق و اینستاگرامش در مجله حرف تازه بیشتر بخوانید

بیوگرافی سارا فلاحی نماینده ایلام از سوابق تا نطق های جنجالی + زندگی شخصی

سارا فلاحی نماینده مجلس ایلام میباشد و متولد ۱۳۵۷ در شهر ایوان استان ایلام است وی نماینده مجلس ایلام از حوزه انتخابیه ایلام و ایوان و سیروان و چرداول و مهران از استان ایلام میباشد و موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۳۶ هزار و ۹۰۹ رای به مجلس راه یابد.

دکتر سارا فلاحی سیاستمدار ایرانی است. وی موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۳۶ هزار و ۹۰۹ رای، از حوزه انتخابیه ایلام و ایوان و سیروان و چرداول و مهران (حوزه انتخاباتی) از استان ایلام انتخاب گردد و به مجلس راه یابد.

بیوگرافی سارا فلاحی

سارا فلاحی نماینده مجلس ایلام و سیاستمدار ایرانی بوده و در سال ۱۳۵۷ در شهر ایوان استان ایلام به دنیا آمده است.

وی نماینده مجلس ایلام از حوزه انتخابیه ایلام و ایوان و سیروان و چرداول و مهران از استان ایلام میباشد و موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۳۶ هزار و ۹۰۹ رای به مجلس راه یابد.

بیوگرافی سارا فلاحی

سوابق

ایشان یکی از چهره های سیاسی کشورمان بوده که در حال حاضر به عنوان نماینده مجلس در ایلام فعالیت میکند و سوابق زیادی در زمینه سیاسی دارد.

نام او زمانی برسر زبان ها افتاد که نطق انتقادی تند و تیزی را علیه دولت و آقازاده ها ارائه داد و همچنین از وضعیت گرانی و قیمت های نجومی خودرو به شدت گلایه کرد.

بعداز این نطق بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی او را به عنوان یک شیرزن در حامی مردم در مجلس خطاب کردند و به شدت مورد تحسین قرار گرفت.

بیوگرافی دکتر سارا فلاحی

خانم فلاحی در ۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ موفق شد که با بدست اوردن ۳۷ هزار رای به عنوان نماینده مجلس مردم ایلام و ایوان و شیروان و چرداول و مهران انتخاب شود.

این نماینده زن مجلس برای رای‌آوری برنامه هفتم توسعه بسیار تلاش کرد

اینستاگرام سارا فلاحی نماینده مجلس ایلام

پیج شخصی دکتر سارا فلاحی با نشانی (@drsarafalahi_daily) فعال است: نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

پیج شخصی دکتر سارا فلاحی

سوابق کاری

مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ و از مهر ۱۳۹۷تا کنون
رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه‌های آزاد استان ایلام
رئیس سابق مرکز امام و انقلاب در دانشگاه‌های آزاد استان ایلام
دبیر سابق تشکل اسلامی سیاسی زنان فرهیخته استان ایلام
عضو کمیته آینده پژوهشی دانشگاه‌های آزاد استان ایلام
عضو حقوقی شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام
عضو کمیته ناظر بر نشریات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

نطق های جنجالی سارا فلاحی

نطق های جنجالی سارا فلاحی نماینده ایلام

وی در نطقی جنجالی خطاب به مردم گفت: برادران و خواهران عزیزم؛ همیشه آنانی که باید بدانند و بفهمند سکوت شما را سرشار از ناگفته‌ها نمی‌دانند؛ بلکه گاهی این سکوت را نشانه رضایت فرض می‌کنند. رضایت برلجام گسیختگی بازار و اقتصاد این سرزمین.

نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: امروز سکوت ما خیانت است به ۱۵ نوجوانی که در سال ۶۵ در زمین فوتبال چوار به خاک و خون کشیده شدند؛ خیانت است به حماسه سازان تنگه کوشگ، میمک، قاضیانی، خرمشهر، نفتشهر، سومار و کردستان. به والله قسم، امروز دشمن هیچ برنامه‌ای برای ساقط کردن اقتصاد و سیاست ما ندارد، جز آن که چشمش را به اشتباهات درونی و استراتژیک ما دوخته است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده طرفدار توهم تئوری توطئه نیستم؛ اما معتقد هستم امروز کاسه‌ای زیر نیم کاسه است که برخی خدمات این نظام و انقلاب را در پستو‌های بی کفایتی خود به اسارت گرفته اند.

همچنین نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از برخی انتصابات در کشور انتقاد و بر اصلاح ساختار دیوانسالاری کشور تأکید کرد و ضمن اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» بیان کرد: اگر تاریخ این سرزمین را نگاه کنید متوجه می شوید که هر جا از پای افتاده ایم به واسطه قدرت دشمن نبوده است بلکه به واسطه ضعف خودمان بوده است و مزدوران داخلی زمینه شهادت سرداران و دلاوران و به ثمن بخس فروختن سرزمینمان را فراهم کرده اند. رستم دستان، اسطوره ایرانی را تورانیان نکشتند، بلکه در چاه نابرادری افتاد. آریوبرزن را چوپان ایرانی به اسکندریان لو داد، رئیسعلی دلواری را انگلیسی ها نتوانستند به شهادت برسانند، بلکه این غلامعلی تنگکی بود که از پشت سر تیر خیانت به او زد.

رزومه سارا فلاحی نماینده مجلس ایلام

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطرنشان کرد: میرزاکوچک خان جنگلی به مسلخ قدرت روس ها نرفت، بلکه به مسلخ خیانت یاران خودش رفت. امیرکبیر را نیز انگلیسی ها رگ نزدند، بلکه جاهلان وطنی رگ توسعه ایران را زدند و امپراتوری هولناک همچنان ادامه دارد. خیانت به کشور شاخ و دم ندارد، همین که ما برخی از افراد را جابجا در برخی مسئولیت ها قرار بدهیم به معنی خیانت به این کشور است و در همه ادوار و دولت ها نیز اتفاق افتاده است.

عکس های سارا فلاحی نماینده مردم ایلام

لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان را با سلام و صلوات به مجلس می آوریم و بعد شتابزده آن را پس می گیریم. همچنین قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را مصوب می کنیم، اما مخابرات و برخی از وزارتخانه ها و بانک ها اقتدارگرایانه با آن برخورد کرده و اجرا نمی کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح ساماندهی کارکنان دولت را مصوب می کنیم اما در سازمان اداری و استخدامی جرأت نداریم آن را به صحن بیاوریم. لایحه عفاف و حجاب را به مجلس می آوریم، در حالی که محتوای آن ضد حق خداوند و ضد عفت عمومی است و روی برهنگی قیمت می گذاریم.

فلاحی در ادامه گفت: کشور ما، کشور ثروتمند و قدرتمندی است و مرزهای امنیتی اش در سایه شهادت شاهدان شهید فراتر از مدیترانه رفته است و روا نیست این کشور را اسیر اشتباهات درونی کنیم، چراکه به واسطه همین اشتباهات تاریخی است که امام جامعه از رشد تولید و مهار تورم صحبت می کند.

نظرات