محمد علی‌ محمدی بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا کیست عکس و بیوگرافی

0

بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا کیست بیوگرافی و عکس

محمد علی محمدی بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا و همسرش کیست +عکس و بیوگرافی او متولد دهه شصت بوده و در فیلم هایی همچون بیرو و متری شیش و نیم بازی کرده است. محمد علی محمدی بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا است که بازی خوبش مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه مطلب بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا را بشناسید.

محمد علی محمدی بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا متولد دهه شصت است و در فیلم هایی همچون بیرو و متری شیش و نیمم بازی کرده است و بازیگران با سابقه تئاتر میباشد که در سینما هنرنمایی کرده است.

بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا کیست بیوگرافی و عکس

بیوگرافی بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا کیست با عکس و سوابق

محمد علیمحمدی بازیگر تئاتر و سینما و نویسنده است و کار خود را با بازی در تئاتر آغاز کرده که از جمله می توان به در تاترهایی مثل «قرب آن گاه»، «این یک پیپ نیست»، «خانه واده»، «عکس اتفاق عزیز» و اشاره کرد. از آثار هنری دیگر محمد علی محمدی می‌توان به ایفای نقش در فیلم و سریال هایی چون: «یافت آباد»، «بیگانه در خانه»، «بیضایی»، «قصه ظهر جمعه» و «ابد و یک روز» ، فیلم «متری شیش و نیم» ، فیلم «جان دار» ، فیلم سینمایی «روز بلوا» ، «بیرو» و «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی و … اشاره کرد.

سوابق

محمد علیمحمدی بازیگر تئاتر و سینما و نویسنده است و کار خود را با بازی در تئاتر آغاز کرده که از جمله می توان به در تاترهایی مثل «قرب آن گاه»، «این یک پیپ نیست»، «خانه واده»، «عکس اتفاق عزیز» و اشاره کرد.

بیوگرافی محمد علی محمدی بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا

از آثار هنری دیگر محمد علی محمدی می‌توان به ایفای نقش در فیلم و سریال هایی چون: «یافت آباد»، «بیگانه در خانه»، «بیضایی»، «قصه ظهر جمعه» و «ابد و یک روز» ، فیلم «متری شیش و نیم» ، فیلم «جان دار» ، فیلم سینمایی «روز بلوا» ، «بیرو» و «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی و … اشاره کرد.

محمد علیمحمدی نگارش فیلم سینمایی «سریال پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان را بر عهده داشته است.

محمد علی محمدی بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا کیست عکس و بیوگرافی

محمد علیمحمدی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم محمد علیمحمدی در این سال، بازیگری در فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی و فیلم عشقولانس به کارگردانی سید محسن ماهینی محسوب می‌شود.

اسم واقعی فرهاد در فیلم برادران لیلا

محمد علی محمدی سال ۱۳۹۴ فیلم ابد و یک روز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با سعید روستایی همکاری داشته است. محمد علیمحمدی توانست با بازی در فیلم ابد و یک روز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و ریما رامین‌فر بر تجارب او افزود.

بیوگرافی فرهاد در فیلم برادران لیلا

محمد علیمحمدی علاوه‌بر فیلم ابد و یک روز، سال ۱۳۹۴ در فیلم عشقولانس نیز بازی کرده است. محمد علیمحمدی این‌بار با سید محسن ماهینی یعنی کارگردان فیلم عشقولانس و هنرمندانی چون علی صادقی، فریبا کوثری، اکبر عبدی و چنگیز وثوقی همکاری داشت.

محمد علیمحمدی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر محمد علیمحمدی در حرفه‌ی نویسنده، فیلم دو طبقه روی پیلوت است.
بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا کیست عکس و بیوگرافی

محمد علی محمدی بازیگر نقش فرهاد در فیلم برادران لیلا کیست عکس و بیوگرافی

نظرات