بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک کودک ۱۰ ساله ایذه ای +‌جنجال های زندگی

0

زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک، کودک ۱۰ ساله ایذه ای است که ۲۵ آبان در جریان حادثه ی تیراندازی و اغتشاشات جان خود را از دست داد خانم ماه منیر مولایی راد مادر کیان پیرفلک بوده که در اواخر ابان ۱۴۰۱ در یک حمله مسلحانه بر اثر گلوله جانش را از دست داد و حواشی خاکسپاری در فضای مجازی مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفته است. اما زینب مولایی راد کیست با عکس و بیوگرافی ماه منیر مولایی راد و جنجال تازه وی در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

زینب مولایی راد کیست

*زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک، کودک ۱۰ ساله ایذه ای است که ۲۵ آبان ماه در جریان حادثه ی تیراندازی و اغتشاشات جان خود را از دست داد خانم مولایی مادر کیان پیرفلک بوده که در اواخر ابان ۱۴۰۱ در یک حمله مسلحانه بر اثر گلوله جانش را از دست داد و حواشی خاکسپاری در فضای مجازی مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفته است.

*خبرگزاری فارس نوشت : شواهدی از قبیل اظهارات افراد حاضر در میدان، فیلم‌های دوربین مدار بسته که دقایقی قبل از حادثه موتور سوارهای مسلح را در حال تیراندازی به دوربین‌ها برای از کار انداختن آنها نشان می دهد و اطلاعات اولیه از بازداشت شده هایی که گفته شده در حین فرار از مرز دستگیر شده اند بر تروریستی بودن عملیات گواهی می‌دهد.

 

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک کودک 10 ساله ایذه ای + ماجرا و عکس

بیوگرافی زینب مولایی راد (ماه منیر مولایی راد)

درمورد زینب مولایی راد، ماه منیر مولایی راد مادر کیان پیرفلک بوده که در اواخر ابان ۱۴۰۱ در یک حمله مسلحانه بر اثر گلوله جانش را از دست داد. حواشی خاکسپاری و تشییع این پسر ۱۰ ساله مادرش زینب مولایی شعارهای هنجار شکنانه ای سر داد که مورد توجه رسانه های ضدانقلابی قرار گرفت.

ماه منیر مولایی راد میگوید هنگامی که از داخل شهر رفتیم به یکباره به سوی ما حمله مسلحانه شد و همسرم به همراه پسرم کیان تیر خوردند.

ماه منیر مولایی راد مادر کیان پیرفلک کیست

زینب مولایی راد مادر کیان پیر فلک که بر اثر حمله مسلحانه شلیک گلوله به ماشین انها کشته میشود میباشد. در مراسم تشییع و خاکسپاری کیان کودک ۱۰ساله مادرش شعارهای هنجار شکنانه ای فریاد زد که توجه شبکه های ضد انقلاب را به خود جلب کرد.

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک و حواشی + عکس و اینستاگرام

روایت ها

خبرگزاری فارس نوشت : شواهدی از قبیل اظهارات افراد حاضر در میدان، فیلم‌های دوربین مدار بسته که دقایقی قبل از حادثه موتور سوارهای مسلح را در حال تیراندازی به دوربین‌ها برای از کار انداختن آنها نشان می دهد و اطلاعات اولیه از بازداشت شده هایی که گفته شده در حین فرار از مرز دستگیر شده اند بر تروریستی بودن عملیات گواهی می‌دهد.

خبرآنلاین نیز نوشت: خانم زینب مولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته اند. او می گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان ها به ماشینشان تیراندازی کرده اند.

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک کودک 10 ساله ایذه ای +‌جنجال های زندگی

شواهدی از قبیل اظهارات افراد حاضر در میدان، فیلم‌های دوربین مدار بسته که دقایقی قبل از حادثه موتور سوارهای مسلح را در حال تیراندازی به دوربین‌ها برای از کار انداختن آنها نشان می دهد و اطلاعات اولیه از بازداشت شده هایی که گفته شده در حین فرار از مرز دستگیر شده اند بر تروریستی بودن عملیات گواهی می‌دهد.

اما خانم مولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته اند. او می گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان ها به ماشینشان تیراندازی کرده اند.

ماه منیر مولایی راد مادر کیان پیرفلک در گفتگو با صدا و سیما گفت: از حرف‌های من سو استفاده نکنید. صفحه من بسته است و نمیدانم چه کسی جای من پست می‌زند.

احضار زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک

حواشی مادر کیان پیرفلک

به روایت خبرگزاری های دولتی، روز ۲۵ آبان ماه پیرو فراخوان‌ ها برای برگزاری تجمعات اعتراضی، افرادی در برخی نقاط شهر ایذه در استان خوزستان تجمع کردند. در حاشیه ی همین تجمعات، راکبین دو دستگاه موتور سیکلت با سلاح جنگی کلاش به سوی مردم و مأموران تیراندازی کردند که این حادثه موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان مان شد. در جریان این تیراندازی، خودروی خانواده ی پیرفلک نیز از سوی ضاربان به رگبار بسته شد. سرنشینان خودرو زینب مولایی راد و همسرش میثم پیرفلک به همراه دو پسر کوچک خود کیان و رادین پیرفلک بودند. در جریان این حادثه، کیان پیرفلک ۹ ساله بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد. پدر خانواده نیز مجروح و در بیمارستان بستری شد. مادر و پسر دیگر این خانواده آسیب قابل توجهی در این حادثه ندیدند.

عکس همسر زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک کودک 10 ساله ایذه ای

میثم پیرفلک، پدر خانواده پس از گذشت نزدیک به ۴ ماه از این حادثه ی دلخراش هنوز تحت مراقبت پزشکی دارد. او تا چندی قبل در بیمارستان بستری بود و حالا مدتی است روند مراقبت از او در خانه پیگیری می شود.

میثم پیرفلک که تا مدت ها به دلیل وخامت حالش از مرگ پسر خود بی خبر بود، به دلیل اصابت یکی از گلوله ها به ستون فقراتش توان راه رفتن و حرکت در ناحیه ی پایین تنه را از دست داده است.

نظرات