علت دقیق درگذشت و مرگ پارک سو ریون بازیگر کره ای چه بود؟ +‌ماجرای فوت

0

پارک سو ریون یکی بازیگران کره ای متولد سال ۱۹۹۴ در کره جنوبی بود که در نهایت تاسف بر اثر حادثه سقوط از پله در سن ۲۹ سالگی درگذشت. این ۱۲ ژوئن رخ داد و به گزارش رسانه کره ای پارک سوریون از پله های منزلش سقوط کرده و چند ساعت بعد بر اثر ضربه مغزی فوت شد این بازیگر جوان به دلیل بازی در سریال گل برفی اسنودراپ مشهور بود. پارک سو ریون متاسفانه این بازیگر ۲۹ ساله کره ای به علت سقوط از پله دارفانی را وداع گفت.

علت مرگ پارک سو ریون

پارک سو ریون بازیگر و مدل کره ای متولد سال ۱۹۹۴ بود که در سن ۲۹ سالگی در یک حادثه ناگهانی درگذشت. او هنگام بازگشت به منزلش از پله ها سقوط کرده و پس از انتقل به بیمارستان درگذشت.

به گزارش رسانه ها پارک سوریون از پله های خانه اش سقوط کرده و چند ساعت بعد بر اثر ضربه مغزی فوت شد. سو ریون بیشتر به عنوان بازیگر سریال گل برفی شناخته میشد. او به عنوان نقش مکمل در درام سریال گل برفی بازی کرده بود.

علت دقیق درگذشت و مرگ پارک سو ریون بازیگر کره ای چه بود؟ +‌ماجرای فوت

این حادثه ۱۲ ژوئن رخ داد و خانواده اش تصمیم گرفتند که اعضای بدن او را اهدا کنند تا کار خیری انجام داهد باشند.

بیوگرافی

گفتنی است، او در سال ۱۹۹۴ متولد شد و امسال ۲۹ ساله شد، اولین بازیش را در سال ۲۰۱۸ با موزیکال «Il Tenore» انجام داد. تا همین اواخر، او به طور فعال در موزیکال هایی مانند «روزی که دوست داشتیم» و «سیذارتا» شرکت می کرد. او قرار بود فردای حادثه در جزیره ججو اجرا کند.

نظرات