جدیدترین مدل های شلوار بگ دخترانه و زنانه ۱۴۰۲ شیک و لاکچری + راهنمای خرید

0

شلوار بگ زنانه : در سال‌های اخیر طراحان لباس‌ بیش از پیش، راحتی افراد را معیار طراحی‌های خود قرار داده‌اند. حتما متوجه شده‌اید که لباس‌های اورسایز و آزاد تا چه حد ترند شده و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند از جمله این لباس ها شلوار بگ نیز هست و ما برای شما راهنمای خرید آن را آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

شلوار بگ زنانه

جدیدترین مدل های شلوار بگ دخترانه و زنانه ۱۴۰۲ شیک و لاکچری + راهنمای خرید

شلوار بگ چیست

این مدل شلوار از بالا گشاد است که معمولا در قسمت کمر و گاهی در قسمت مچ کش دارد.شلوارهای بگی اصولا شلوارهای سرتاسر گشادی هستند که در قسمت کمر آنها کش تعبیه می‌شود. گاهی هم در قسمت دور مچ پا کش قرار دارد. اگر به دنبال استایل خیابانی راحت، غیررسمی هستید، شلوار بگ نمونه ای از آن است از طرفی در سال های اخیر طرح های جدیدی از شلوارهای بگ  به بازار عرضه شد‌ه است.

شلوار بگ چیست 

شلوارهای بگ به دلیل بگ بودن شکل پاهای شما را نشان نمی دهند. بنابراین شلوار بگ برای افراد چاق مناسب است و پوشیدن آن می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. بهتر است شلوارهایی را انتخاب کنید که طرحی نداشته باشند و رنگشان تیره باشد.همچنین پوشیدن شلوار بگ می تواند اندام افراد قدبلند را زیبا و متناسب جلوه دهد. برای دو چندان شدن این زیبایی می توانید از شلوارهای طرح دار، رنگ روشن و کمربند پهن استفاده کنید. اگر چه شلوار کیف بیشتر برای افراد با اندام درشت مناسب است، اما اگر کوتاه قد و لاغر هستید می توانید از مدل های کوتاهتر شلوار کیف، طرح های ساده و همرنگ بلوز خود استفاده کنید.

شلوار بگ دخترانه

با شلوار بگ چه مانتویی بپوشیم

ست های جذابی که میتوانید با شلوار بگ داشته باشید، ست مانتو کتی با شلوار جین بگ است. مانتو کتی کوتاه استایل جذابی با شلوار بگ میسازد و پیشنهاد میکنیم که شلوار بگ تان را با مانتو کتی کوتاه یا مانتو عروسکی ست کنید. دلیلشم این است که با این مانتو ها جلوه ی بهتری شلوار بگ تان دارد. مانتو کوتاه با شلوار بگ از دیگر ست های شیک بهاره و تابستانه است. در این استایل می توانید از صندل یا کتونی استفاده کنید. شلوار بگ با مانتو کوتاه از تیپ های اسپرت دخترانه شیک است که در بین خانم های جوان استقابل خوبی شده است

با شلوار بگ چه مانتویی بپوشیم

اما اگر به مانتو بلند علاقه دارید میتوانید با کفش کتانی مانتوی بلند جلو باز و شلوار بگ استایل کنید. شلوار بگ برای تمامی افراد مناسب است، اگر قد بلند هستید شلوار بگ استایل شما را شیک نشان می دهد. اگر چاق هستید باز شلوار بگ چاق بودن پاهای شما را میپوشاند.یکی دیگر از روش های ست کردن شلوار بگ این است که شلوار بگ را با مانتو بلند جلو باز ست کنید. مانتو های بلند برای خانم های قد بلند بسیار شیک و جذاب است. اگر قد بلند هستید شلوار بگ و نیم بگ یکی از بهترین گزینه ها با مانتو بلند است.

شلوار نیم بگ

راهنمای خرید شلوار بگ

نکات خرید شلوار بگ دخترانه

قیمت شلوار بگ

شلوار بگ جین

شلوار بگ ذغالی

همراه ما باشید

نظرات