بیوگرافی مجید احمدی خواننده آملی از شروع تا شهرت +عکس جدید و جنجال اخیر

0

بیوگرافی مجید احمدی خواننده آملی از شروع تا شهرت +عکس جدید و جنجال اخیر

مجید احمدی از خوانندگان جوان آملی متولد ۱۳۷۵ است. او با آهنگ زیبای من که در بین مردم به نام گنگستر شهر عامل معروف است به شهرت زیادی دست یافت و با آهنگ گنگستر شهر آمل بومه به نام زیبای من بر سر زبان ها افتاد. از سال ۹۰ خوانندگی را آغاز کرده و با خواندن آهنگ گنگستر شهر آمل در بین مردم به شهرت زیادی دست یافت. مجید احمدی علاوه بر خوانندگی و آهنگسازی، تهیه کنندگی چند آهنگ و ترانه ها نیز بر عهده داشته است که از جمله می توان به کمون تار ، پشیمان سالار امه کوه، سقوط و حرف جدایی و .. اشاره کرد.

مجید احمدی خواننده مازندرانی گنگستر شهر آمل بومه کیست

بیوگرافی مجید احمدی خواننده مازندرانی آهنگ گنگستر شهر آمل

مجید احمدی خواننده مازندرانی متولد ۱۳۷۵ در آمل است. از سال ۹۰ خوانندگی را آغاز کرده و با خواندن آهنگ گنگستر شهر آمل در بین مردم به شهرت زیادی دست یافت. مجید احمدی علاوه بر خوانندگی و آهنگسازی، تهیه کنندگی چند آهنگ و ترانه ها نیز بر عهده داشته است که از جمله می توان به کمون تار ، پشیمان سالار امه کوه، سقوط و حرف جدایی و .. اشاره کرد.

مجید احمدی آهنگ هایی همچون سالار امه کوه ، کمون تار ، پشیمان و سقوط و حرف جدایی را نیز تولید کرده است. همه آهنگ های این خواننده با لهجه آملی و مازندرانی بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

مجید احمدی همچنین تهیه کنندگی آثاری چون سالار امه کوه ، کمون تار ، پشیمان و سقوط و حرف جدایی را بر عهده داشته است.

او با آهنگ “زیبایی من” به شهرت بسیار زیادی دست یافت آهنگی که با نام “گنگستر شهر آمل” در بین مردم شناخته می شود

زندگینامه مجید احمدی خواننده مازندرانی

آقای مجید احمدی علاوه بر خوانندگی و آهنگسازی، تهیه کنندگی چند آهنگ و ترانه ها نیز بر عهده داشته است که از جمله می توان به کمون تار ، پشیمان سالار امه کوه، سقوط و حرف جدایی و .. اشاره کرد.

بیشترین شهرت این خواننده جوان آملی به دلیل آهنگ “زیبایی من” میباشد که توسط یک معلم قائمشهری در مدرسه بازخوانی شد و حسابی باعث شهرت او شد.

بیوگرافی مجید احمدی خواننده آملی از شروع تا شهرت +عکس جدید و جنجال اخیر

سبک اهنگ ها

آهنگ گنگستر شهر آمل بومه با نام اصلی زیبای من یک آهنگ شمالی لهجه مازندرانی با صدای مجید احمدی می باشد که محتوای عاشقانه و غمگین دارد.

جالب است بدانید که تمامی آهنگهای این خواننده به سبک پاپ و با لهجه مازندرانی و با ریتم سوزناک و غمگین خوانده میشود. حتی ریتم آهنگ ها به گونه ای است که افرای که به لهجه شمالی آشنا نیستند و آهنگ های مجید احمدی را گوش میکنند.

مجید احمدی آهنگ هایی همچون سالار امه کوه ، کمون تار ، پشیمان و سقوط و حرف جدایی را نیز تولید کرده است.

همه آهنگ های این خواننده با لهجه آملی و مازندرانی بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

بیوگرافی مجید احمدی

اوج شهرت

آهنگ زیبایی من محصول سال ۱۴۰۱ است که توسط مجید احمدی خوانده شده است. این آهنگ با نام گنگستر شهر آمل از معروفترین آهنگهایی بوده که او را به شهرت بسیار زیادی رساند و در فضای مجازی حسابی مشهور شد. البته پیشتر ترانه گنگستر را کامران خلیلی نیز خوانده و مشخص نیست کدام مالک اصلی این آهنگ است.

آهنگ زیبایی من از معروفترین آهنگهایی بوده که او را به شهرت بسیار زیادی رساند و در فضای مجازی حسابی وایرال شد.

بیوگرافی مجید احمدی خواننده آملی از شروع تا شهرت +عکس جدید و جنجال اخیر

جنجال اخیر مجید احمدی خواننده مازندرانی آهنگ گنگستر شهر آمل

آهنگ گنگستر شهر آمل مجید احمدی حتی توسط یک خانم معلم قائمشهری در مدرسه بازخوانی شد که باعص اخراجش شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: به‌دنبال پخش آهنگ مبتذل توسط معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر برخورد اداری لازم انجام شد و ضمن قطع همکاری با وی، به احتمال مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: به‌دنبال پخش آهنگ مبتذل توسط معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر برخورد اداری لازم انجام شد و ضمن قطع همکاری با وی، به احتمال مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد.

حسین کمالی افزود: این فیلم کوتاه روز گذشته چهارشنبه در فضای مجازی به سرعت منتشر شد و پس از آن اداره کل آموزش و پرورش مازندران پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد : پس از بررسی و راستی آزمایی وقوع این اقدام در مدرسه مورد نظر، اقدامات اداری لازم در این خصوص پیگیری شد.

حواشی

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه شورای نظارت، روند فعالیت حرفه ای مدارس غیرانتفاعی را بررسی می کند، گفت : رییس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر جلسه شورا را برگزار کرد و درخصوص موضوع اتفاق افتاده تصمیم گیری های اداری لازم اتخاذ شد.

کمالی افزود: براساس تصمیم و رای این شورا، در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخوردهای اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت.

بیوگرافی مجید احمدی خواننده

شروع خوانندگی

مجید احمدی خواننده مازندرانی مدتی است وارد عرصه خوانندگی شده است و تاکنون چند آهنگ وارد بازار کرده است. یکی از ترانه هایش نیز که به تازگی منتشر کرده به نام زیبای من با نام معروف گنگستر شهر امل بومه است که با لهجه محلی و مازندرانی خوانده است.

آهنگ های مجید احمدی

آهنگ های مجید احمدی عبارتندار:

  • کمون تار
  • هشت در چهار
  • ژنرال
  • حرف جدایی
  • شویه سو
  • گنگستر شهر آمل وومه
  • بازنده بومه اما خدا دونه بد نومه
  • میرمه اگه بوری
  • منو تو چنی قشنگو منو تو عاشق خاکیمی

نظرات