بیوگرافی شهید سروان محمد قنبری مامور فراجا ایذه و همسر و فرزندان + نحوه شهادت

0

بیوگرافی شهید سروان محمد قنبری مامور فراجا ایذه و همسر و فرزندان + نحوه شهادت

سروان محمد قنبری کیست

شهید سروان محمد قنبری یکی از ماموران فراجا در شهرستان ایذه بود که ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در تجمع سالروز تولد کیان پیر فلک به شهادت رسید منتشر شده است. او یکی از ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه بود که در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد. گفته میشود در جریان برگزاری مراسم تولد کیان پیرفلک، پویا مولایی پسرعموی مادر کیان، با خودروی شخصی به سمت مأموران پلیس هجوم برد و باعث شهادت سروان محمد قنبری از مأموران پلیس ایذه شد. عکس و بیوگرافی سروان محمد قنبری کامل در مجله حرف تازه بخوانید.

سروان محمد قنبری

بیوگرافی سروان محمد قنبری

سروان محمد قنبری یکی از ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه بود که ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت رسید. شهید قنبری دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد.

در جریان برگزاری مراسم تولد کیان پیرفلک، پویا مولایی پسرعموی مادر کیان، با خودروی شخصی به سمت مأموران پلیس هجوم برد و باعث شهادت سروان محمد قنبری از مأموران پلیس ایذه شد.

درباره نحوه شهادت سروان محمد قنبری گفته می شود: یک خودروی سواری «تیبا» به صورت عمدی به مأمور نیروی انتظامی حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان «محمد قنبری» بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ١٨ در محل فرماندهی فراجا استان خوزستان برگزار می‌شود.

سروان محمد قنبری ایذه

یار محمد رسالتی دادستان ایذه در این رابطه گفت: عصر امروز یک خودرو با هویت مشخص در یکی از مبادی ورودی شهرستان با سرعت و به صورت عمدی به نیروهای مستقر در ایست بازرسی برخورد کرد که یکی از مأموران در صحنه به شهادت رسید.

دادستان ایذه افزود: وی سپس با دور زدن و برخورد با یکی از سربازان وظیفه، موجب ایراد صدمات بدنی به این سرباز شد و خود نیز با تیراندازی از سوی مأموران زخمی شد که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

رسالتی گفت: حال سربازی که خودروی متهم با وی برخورد کرده مساعد است و تلاش برای شناسایی هویت و انگیزه متهم ادامه دارد.

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه انتشار شایعه که موجب ایجاد بی‌نظمی در منطقه شود، افزود: اخبار تکمیلی متعاقباً از سوی مراجع قضائی اعلام می‌شود.

سرهنگ حجت الله سفید پوست جانشین فرمانده انتظامی خوزستان هم از شهادت یکی از کارکنان جان بر کف فراجا در شهرستان ایذه خبر داد و افزود: هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم «کیان پیر فلک» نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.

بیوگرافی سروان محمد قنبری مامور فراجا ایذه و همسر و فرزندان + نحوه شهادت

نحوه شهادت

سرهنگ حجت الله سفید پوست جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در یکی از ایستگاه‌های تأمین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری «تیبا» به صورت عمدی به مأمور نیروی انتظامی حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان «محمد قنبری» بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این مقام ارشد انتظامی خوزستان بیان کرد: با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

جزئیات حادثه شهادت مأمور نیروی انتظامی

دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مأمور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.

یار محمد رسالتی دادستان ایذه، گفت: عصر امروز یک خودرو با هویت مشخص در یکی از مبادی ورودی شهرستان با سرعت و به صورت عمدی به نیروهای مستقر در ایست بازرسی برخورد کرد که یکی از مأموران در صحنه به شهادت رسید.

دادستان ایذه افزود: وی سپس با دور زدن و برخورد با یکی از سربازان وظیفه، موجب ایراد صدمات بدنی به این سرباز شد و خود نیز با تیراندازی از سوی ماموران زخمی شد که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

رسالتی گفت: حال سربازی که خودروی متهم با وی برخورد کرده مساعد است و تلاش برای مشخص شدن انگیزه متهم ادامه دارد.

عکس همسر و فرزندان سروان محمد قنبری

همسر و فرزندان سروان محمد قنبری

تصویری از فرزندان سروان «محمد قنبری» از کارکنان فراجا در شهرستان ایذه که امروز به شهادت رسید در فضای مجازی منتشر شد.

مراسم تشییع شهید «محمد قنبری»

تسنیم، مراسم تشییع شهید‌ محمد قنبری، امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ١٨ در محل فرماندهی فراجا استان خوزستان برگزار می‌شود.

همچنین پیکر پاک این شهید راه امنیت سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در شهرستان ایذه و سپس ساعت ١٦ در باغملک تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

نظرات