برای واردات قطعات الکترونیکی به کجا مراجعه کنیم؟

0

با پیشرفت خیره کننده تکنولوژی و ساخت لوازم و وسایل الکترونیکی، زندگی انسان ها دچار تحول شگرفی شده است. در زمینه لوازم مصرفی و نیز توسعه بی نهایت کسب و کار تحولات گسترده ای اتفاق افتاده است. نقش قطعات الکترونیکی در این تحولات و تغییرات محسوس تکنولوژی، نقش بی بدیلی است. در واقع انقلاب بزرگی که در زمینه تولید انواع قطعات الکترونیکی رخ داده است، منجر به تولید وسایل و لوازم الکترونیکی شده که سبک زندگی بشر را دچار تغییرات اساسی کرده و همچنان این تغییرات با سرعتی خیره کننده در حال حرکت است. وقتی که با یک اسکوتر برقی سر کار می روید یا با یک خودروی بدون راننده تسلا رانندگی می کنید، یا زمانی که برای خرید انواع گوشی هوشمند یا یک لپ تاپ جدید تحقیق می کنید، با اندکی فکر به تاثیرات قدرتمند قطعات الکترونیکی در ساخت این وسایل پی خواهید برد.

واردات قطعات الکترونیکی

برای واردات قطعات الکترونیکی باید چه اقدامی انجام داد؟

اگر تصمیم دارید به واردات قطعات الکترونیکی بپردازید، در ابتدا باید با شرکت های بزرگ تامین کننده قطعات الکترونیک آشنا شوید. شرکت هایی که سال هاست در زمینه واردات قطعات الکترونیک فعال هستند و می توانید به واسطه این شرکت ها بدون دردسرهایی که واردات و مشکلات تبادل ارز و دردسرهای گمرک و سایر مشکلاتی که ممکن است برایتان اتفاق بیفتد و منجر به ضررهای جبران ناپذیر گردد، به واردات قطعات الکترونیکی مورد نیاز خود با کمترین زمان ممکن و قیمت کاملا رقابتی بپردازید. شرکت بای بست الکترونیک یکی از شرکت های وارد کننده و تامین کننده قطعات الکترونیک در ایران است که در طول ۱۷ سال  فعالیت خود در زمینه واردات قطعات الکترونیک همواره پشتیبانی قابل اتکا و مطمئن برای تولید کنندگان و صنایع حوزه الکترونیک بوده است. بای بست الکترونیک در زمینه فروش حضوری و فروش آنلاین قطعات الکترونیک فعال بوده و از طریق فروشگاه اینترنتی به فروش قطعات الکترونیک می پردازد. اگر قصد خرید قطعات الکترونیک به صورت عمده و در حجم بالا را دارید بای بست الکترونیک در کمترین زمان ممکن، با کیفیت بالا و قیمت پایین و مقرون به صرفه حامی قدرتمندی برای شما خواهد بود.

چین به عنوان یکی از کشورهای بزرگ تولید قطعـات الکترونیک در جهان

چین امروزه به یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده قطعات الکترونیکی در دنیا بدل شده که حدود ۳۰ درصد از قطعات الکترونیکی جهان را تولید می کند. علاوه بر قطـعات الکترونیکی جزئی مانند مقاومت ها، خازن ها، دیودها، ترانزیستورها و غیره، انواع حسگرها و کنترلرها و نیز پردازنده های اساسی رایانه ها، تلفن های هوشمند، ساعت های هوشمند، لوازم الکترونیکی هوشمند و برنامه دار و سرویس های ابری در کشور چین تولید و به سراسر دنیا صادر می شود. تولید قطـعات الکترونیکی در چین بسیار رقابتی است و پایه ای برای رشد و توسعه این کشور به شمار می رود.

چرا چین یکی از بزرگ ترین صادر کننده های قطعات الکترونیکی است؟

تولید انبوه و بسیار گسترده انواع قطعـات الکترونیکی در کنار کاهش هزینه های نیروی انسانی در چین باعث شده تا تولید قطـعات الکترونیکی با کیفیت بالا ولی با قیمت ارزان برای این کشور رقم بخورد و این قطـعات با هزینه ای بسیار کم تر از سایر کشورها در اختیار واردکنندگان قرار بگیرد. این موضوع باعث شده تا برندهای معتبر و شناخته شده جهانی شعبی از کارخانجات تولیدی خود را در کشور چین دایر کنند تا با کیفیت آن برند و با هزینه پایین تولید قطـعات الکترونیکی در کشور چین بتوانند سهم بیشتری از بازار های جهانی را به دست بیاورند.

نظرات